יום שבת, 12 באפריל 2014

תוכניות סלולר משתלמות בחברת סלקום אפריל 2014

תוכניות סלולר משתלמות  בסלקום אפריל 2014
לפרטים נוספים ולביצוע עסקה משתלמת, אפשר ליצור איתי קשר  בטלפון נייד 0525956568 או לשלוח הודעה לנייד, ואני אחזור אליך בהקדם באותו יום. אפשרי גם במייל  eyalm34@gmail.com    
כל התוכניות הן בתשלום חודשי ולאורך שנה אחת בלבד. תוך השנה אפשר לשנות תוכנית רק אם יש מבצע שמוצע באתר סלקום באיזור האישי או במוקד הטלפוני .אין כמובן התחייבות. מחירי התוכניות ללקוחות פרטיים. ללקוחות עסקיים יש תוכניות אחרות . בתוכניות הפרטיות לא מובנה שיחות לחו"ל. מי שרוצה שיחות לחו"ל צריך לבקש ממוקד חו"ל. אחד החסרונות שיש לסלקום לעומת החברות הסלולר הקטנות כמו גולן הוט מובייל ו012 מובייל שיש חבילת שיחות לחו"ל. כל התוכניות לאחר שנה המחיר מתעדכן ל109 ש"ח לכל החיים. 
0. תוכנית 249 ש"ח - עד 6  מנויי סלולר (אבא ואימא ועד 4 ילדים) שכל מנוי מקבל שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 3 גיגה נפח גלישה  (עם ספק אינטרנט 40 מגה מהירות +טלפון קווי ופקס  עם שיחות ללא הגבלה ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית),מתאים בבית ובעסק ,ככל שיש יותר ילדים,כך יש יותר כדאיות כלכלית . יוצא 30-40 ש"ח למנוי. מאד אטרקטיבי.גם לעומת החברות הסלולר הקטנות שהיתרון הגדול שלהם הוא המחיר ולא שירות.
1. תוכנית 59 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 1 גיגה נפח גלישה בלבד .אפשר לבקש להוסיף ש3 חודשים הראשונים עם 3 גיגה. לאחר 3 חודשים ממשיכים לקבל  3 גיגה בתוספת 16 ש"ח. אפשר גם בחודשים הבאים להחליט שמקבלים 3 גיגה. התוכנית נועדה למי שלא גולש הרבה או למי שלא גולש בכלל. כך שלא רבלנטי אם לקוח מקבל גיגה או 3 גיגה ,ממילא הוא לא עובר 3 גיגה, והוא גם מקבל את השירות של סלקום באותו מחיר של חברה קטנה. 
2. תוכנית 69 ש"ח- שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 3 גיגה נפח גלישה. בחברות הקטנות נותנים חבילה זו ב59 ש"ח. בסלקום משלמים עוד 10 ש"ח אבל מקבלים את השירות של סלקום כחברה סלולר הגדולה בארץ עם פריסה מלאה בארץ של קליטה,מרכזי שירות ולא רק מכירה בכל רחבי הארץ +מוקד טלפוני+צ`אט באתר סלקום+איזור אישי באתר סלקום+ אפליקציה איזור אישי לביצוע פעולות ומידע ללא צורך בנציג, ועוד יתרונות שאין בכלל בחברות הסלולר הקטנות 
3. תוכנית 79 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה לחצי שנה ב79 ש"ח. וחצי שנה ב99 ש"ח. בממוצע 89 ש"ח, אבל עדיף על תוכנית 89 ש"ח כי המחיר נמוך בתחילה ב10 ש"ח,רק למי שרלבנטי 5 גיגה גלישה  ולא מסתפק ב3 גיגה גלישה.
3. תוכנית 89 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה 
4. תוכנית 199 ש"ח - 3 מנויי סלולר שכל מנוי מקבל שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה  (עם ספק אינטרנט 40 מגה מהירות +טלפון קווי ופקס  עם שיחות ללא הגבלה ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית),מתאים בבית ובעסק 
5. תוכנית 59 קבוע - שיחות והודעות 300 יחידות בלבד, ואין אינטרנט בכלל יש חסימה.אם לא משלמים מקבלים חשבון של מאות ש"ח. כלומר אפשר לדבר 300 דקות ללא הודעות. כל הודעה שווה דקת שיחה. נועד למי שלא מדבר הרבה ומעונין בחבילה קבועה. כמובן שאין התחייבות ותמיד אפשר לשנות חבילה לאחר שנה.  לא כ"כ כדאי. מומלץ לקחת 59 לשנה. 
6. תוכנית 29.90 - למי שרק מקבל קו טלפון ללא חבילת שיחות ורק מקבלים שיחות. אין כדאיות. בחברות הסלולר כמו 012 מובייל והוט מובייל וגולן יש ב10 ש"ח לחודש עם 9 אגורות לדקת שיחה או הודעה ותוכנית לכל החיים. 

מבצעי ירקות פסח 2014 בקואופ שופ ושופרסל דיל ויש חסד

מבצעי ירקות פסח 2014 בקואופ שופ ושופרסל דיל ויש חסד 
השנה לא היה כ"כ מבצעי ירקות ברשתות השיווק, אלא העלאת מחירי הירקות והפירות. 
ברשת יש חסד בבני ברק במשך החודש האחרון היה מבצע ירקות ב2 ש"ח לקילו: מלפפון,תפוחי אדמה לבן,גזר,בטטה מתוקה, קולורבי,בצל יבש. ועגבניה ב3.80-3.90 ש"ח לקילו לעומת 7-9 ש"ח אצל ירקנים ושאר רשתות השיווק. וזה ללא התנית קניה כלשהי. יש התנית כמות של 6 קילו. ואפשר לעשות 2 תשלומים כך שההתניה פחות רלבנטית. 
ברשת שופרסל דיל רק לחברי מועדון לקוחות נשלח הודעה לטלפון הנייד. קונים ב100 ש"ח ומעלה ומקבלים 4 קילו ירקות חינם. הירקות:תפוח אדמה לבן, גזר ובצל. לא הנחה גדולה כ8 ש"ח בלבד. לא קניתי אין כ"כ כדאיות קניה וגם נסיעה.ואין גם מה לקנות ב100 ש"ח לאחר הקניות הקודמות. 
ברשת קואופ שופ עשו את המבצע הכי כדאי כספית: קונים ב100 ש"ח ממוצרי החנות וקונים ירקות ב0.90 ש"ח לקילו. הירקות במבצע: מלפפון,תפוח אדמה לבן, תפוח אדמה אדום, חציל,בצל יבש, חסה ערבית, כרוב אדום ולבן, גזר.  עגבניות נמכרו ב5.80 ש"ח לקילו. יש התנית כמות של 3 קילו בלבד לכל סוג ירק ובחסה 3 יחידות. כלומר גם אם נאמר שקילו ירקות עולה 2 ש"ח (מה שלא נכון ברוב הרשתות שאתם קונים)  החסכון הוא לפחות 15ש"ח.
נצלתי את המבצע קניתי מוצרי יסוד בקואופ שופ בגבעתיים. לא קניתי חסה עקב בעית טריות ותולעים וחרקים. כמובן שאי אפשר לצמצם ל3 קילו ולכן חלק מהירקות כמו חציל וכרוב קניתי פחות מ3 קילו, בפרט שהסחורה לא כ"כ מובחרת.  

יום רביעי, 9 באפריל 2014

סלקום משפחה טוטאל אפריל 2014 מבצע לחג פסח 249 לחודש ל6 מנויים

סלקום משפחה טוטאל אפריל 2014 מבצע לחג פסח  249 לחודש  ל6 מנויים
לפרטים נוספים, אפשר ליצור איתי קשר  בטלפון נייד 0525956568 או לשלוח הודעה לנייד, ואני אחזור אליך בהקדם באותו יום. אפשרי גם במייל  eyalm34@gmail.com    
כמו שאתם יודעים בשוק התקשורת :סלולר ואינטרנט יש תחרות שנפתחה לפני שנתיים ע"י משרד התקשורת ונמשכת עד עכשיו ותמשיך גם בעתיד. כאשר יש תחרות, הלקוחות נהנים מירידה במחירים או לחילופין ליותר שירות ומוצר באותו מחיר או במחיר יותר זול.
סלקום קנו את נטויז'ן ב2011 לפני 3 שנים ,על מנת להציע את כל פתרונות התקשורת במקום אחד ובחשבונית אחת -גם סלולר,גם אינטרנט גם טלפון קווי וגם שיחות לחו"ל במקום אחד במקום ב3 חברות שונות. ולכן בסלקום יש תוכנית שנקראת סלקום טוטאל שכולל סלולר+טלפון קווי+ספק אינטרנט+מודם ראוטר. אין אפשרות לקנות מחברת סלקום רק אינטרנט וטלפון קווי (זה אפשר לקנות מחברת נטוייז'ן) אלא רק בצירוף סלולר. 
מה זה מודם ראוטר? המודם מאפשר גלישה אלחוטית בבית או בעסק גם למחשבים ניידים,טאבלט, אייפד וגם טלפון סלולרי שמתחבר לרשת האינטרנט בבית או בעסק. בנוסף שבמודם יש אפשרות ל2 קווי טלפון: טלפון קווי וגם פקס ללא תוספת מחיר. בד"כ בבית יש אפשרות רק לקו אחד. בנוסף שהקופסה החכמה מאפשרת לבצע פעולות על הטלפון.
סלקום טוטאל בד"כ מציעה 3 מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 3 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה +מודם ראוטר  וכל זה ב349 ש"ח לחודש במשך שנה. זה מה ששמעתי וראיתי אצל לקוחות קיימים של סלקום.
כיום סלקום יש מיתוג של משפחה להבדיל מאורנג ופלאפון ששמים דגש על טכנונולוגיה ומהירות גלישה ופחות על רגש. סלקום טוטאלי השתגעו ויצאו במבצע סלקום משפחה טוטאל מאד כדאי כספית: אבא ואימא ועוד עד  4 ילדים  מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 3 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ופקס ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה בתשתית הוט ו40 מגה בתשתית בזק  +מודם ראוטר וכל זה ב249 ש"ח לחודש במשך שנה. אחרי שנה המחיר מתעדכן ל298 ש"ח לחודש לכל החיים!!
הורים שיש להם רק ילד אחד, יש תוכנית טוטאל דומה ל3 מנויים עם 5 גיגה גלישה במחיר 199 ש"ח לחודש . תוכנית רלבנטית ל2 ילדים ומעלה ,או 4 מנויים.  ככל שיש יותר ילדים כך החסכון גדול יותר. לא משנה אם הילדים קטנים או גדולים רווקים או נשואים.
המחיר 298 ש"ח מתחלק כך: המחיר 89 ש"ח כולל טלפון קווי ופקס ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית ואינטרנט במהירות 40 מגה.האינטרנט נשאר באותו מחיר. וכן גם מי שנמצא בנטוויזן באינטרנט וטלפון קווי יכול להצטרף לתוכנית .השאר מחולק למספר 4 עד 6 מנויי סלולר. ל4 מנויים המחיר 52 לחודש. ל5 מנויים 42 ,ול4 מנויים 35 ש"ח. 
עלות חד פעמית של סים  29 ש"ח לכל מנוי  במקום 69 ש"ח. עלות שליחות סימים עד הבית בחינם במקום 49 ש"ח. עלות התקנה חד פעמית של מודם ראוטר 99 ש"ח וזהו מתחילים ליהנות גם ממחיר זול גם ממוצר איכותי וגם מהשירות המצוין של סלקום לעומת שאר חברות הסלולר עם שאר היתרונות של סלקום ,כמו שמקבלים הכל בחשבונית אחת! ולא במספר חשבוניות. 
אתה נמצא כבר בנטוויזן באינטרנט ובטלפון קווי? מצוין. אז תוסיף 4-6 מנויי סלולר ותהנה גם משדרוג למהירות ל40 מגה באינטרנט (אם יש לך מהירות פחות מ40 מגה) וכל זה  ב249 ש"ח.אחרי שאתה עושה את הניוד בסלולר, אתה מתקשר לנטוויז'ן ומודיע להם שאתה בתוכנית סלקום טוטאל באינטרנט ויעדכנו את המהירות ולא יחייבו אותך שוב בכסף. ותקבל הכל בחשבונית אחת בלבד מסלקום. יש לך כבר בנטוויזן מהירות 100 מגה? מצוין! תוסיף עוד 15 ש"ח לחודש. 
כאשר אני שמעתי שובאת השדרוג של המבצע של סלקום טוטאל  מ199 ל249 פשוט התעלפתי מהתרגשות. ואמרתי לעצמי אין לקוח שישמע על המבצע ולא יקח את המבצע עכשיו ,הוא לא יחכה למחר.גם מי שסרב לקחת את התוכנית הכדאית של 199 ש"ח.כמובן שיש לקוחות טפשים ופראיריים שלא מוכנים בכלל לשמוע ולקבל הצעות מחברות סלולר ואינטרנט אחרות, ולכן הם מפסידים כסף. המבצע מוגבל בזמן.בכל זמן סלקום יכולה להפסיק את המבצע. אז אל תהיו פריארים ,עשו את המבצע עכשו לפני שיגמר. 

יום שבת, 5 באפריל 2014

האם מבצעי פסח 2014 במוצרי שופרסל הם אכן זולים ומומלצים?

האם מבצעי פסח 2014 במוצרי שופרסל הם אכן זולים ומומלצים?
ראשית אומר שבשופרסל במותג שופרסל וחלק מהמוצרים אין כשרות מהודרת של בד"ץ אלא רבנות בלבד אם בכלל.שבעבר כבר כתבתי שזה אחד החסרונות הבולטים של המותג הפרטי של שופרסל. מכיוון שאני חרדי לא אוכל להמליץ לקנות מוצר ללא כשרות,אלא אם מדובר באדם לא יהודי. וזה הכוונה שאין כשרות.  מחיר הוגן אומר שאפשר לקנות  .אין מוצר אחד שאני יכול לומר בוודאות שהוא זול לגמרי גם לעומת המתחרים וגם לעומת שנים קודמות.
מבצע מוצרים של 10 ש"ח 
1.טחינה גולמית של שופרסל חצי קילו מותג פרטי . מחיר הוגן (בעבר הקרוב זה המחיר הרגיל לפני שהעלו מחירים לפני שנה אחרי תחקיר כלבוטק שגרם לצרכנים רק נזק שגרם עליה במחיר הטחינה ),היצרן ידוע ששולט ברבע מהשוק הטחינה. אין כשרות. שאר הטחינות עולות27  -23 ש"ח ומעלה לקילו
2. ממרח שוקולד השחר חצי קילו . מחיר הוגן. אין כשרות .מומלץ לאכילה עם מצה לילדים כמו התרבות מאמריקה שבא לארץ שיש מצות עם שוקולד 
3.מרקעוף קנור -לא ממליץ בכלל לקנות לא משנה המחיר .חלקו מלח ולא בריא. בעבר הרחוק השתמשנו במרק עוף והפסקנו לתמיד. אין יותר טוב ממרק עוף מעוף אמיתי במרק
4.נתחי טונה סטארקיסט מארז 85גרם*3 - אין כדאיות קניה ולא זול. התשלום בעיקר על פח הטונה ולא על הטונה עצמה. הכמות הטונה בניכוי השמן  דומה לקופסה וחצי של טונה 160 גרם שיוצא שהמחיר 6.5 ש"ח לערך לקופסה. אפשר לקנות ב5 ש"ח ליחידת טונה ופחות. היה מבצע השבוע של שופרסל של 4*160 גרם ב15 ש"ח מותנה בקניה של 100 ש"ח.  
5.אורז בסמטי הודי סוגת - מחיר הוגן,לעומת המחירים היקרים בכל השנה של 15-20 ש"ח לקילו. יחד עם זאת בשנים קודמות ברשתות אחרות כמו יינות ביתן מכרו ב7-8 ש"ח בלבד. אפשר להוריד את המחיר אם קונים מעל ל250 שח ומקבלים זיכוי 20 ש"ח להוריד את המחיר ב-2-3 ש"ח בהתאם למוצרים שקניתם.
6. פטריות חתוכות שופרסל מותג פרטי 400 גרם *3  -מחיר זול והוגן ויש כשרות  ברשת יש (ששיכת לשופרסל) מוכרים במבצע מוצר דומה באותו מחיר רק ב290 גרם ולא 400
7.זיתים מנזלינו בינוני  יבנה  540 גרם*2  קופסת פח- מחיר הוגן. הזיתים קטנים ויש יותר גרעין מאשר זית עצמו. ברשת יש לפני חודש עשו מבצע של 2.90 ש"ח לכל קופסא.
8.תמר מגהול 400 גרם שופרסל בקופסא -מחיר הוגן ורגיל. משקף 25 ש"ח לקילו. אפשר לקנות קילו תמר מגהול ב19-20 ש"ח 
9. משחת שיניים קולגייט אדומה 10 ש"ח -לא כשר לפסח מחיר הוגן ומומלץ,ברשתות אחרות נמכר יותר יקר. שבוע שעבר שופרסל עשתה מבצע 50% הנחה מותנה ל3 יחידות כך שעלה 5 ש"ח. 
10.שמפו הד אנד שולדרס 300 מ"ל- מחיר סביר ולא זול ,האמת ששמפו זה יקר ועלה 20 ש"ח ל750 מ"ל .מומלץ לקנות הגדול יותר בזול. היה מבצע בסופר פארם.
11.לקט אפונה וגזר סנפרוסט - לא זול ולא ממליץ בכלל לקנות. מוצרי סנפרוסט של תנובה  יקרים פי שנים מהרגיל ואין שום הצדקה לזה מלבד גריפת הון מהציבור (הטענה שהמוצרים שלנו יותר איכותיים..קשקוש) ולא ממליץ בכלל לקנות חברה זו אלא חברות הקטנות כמו פרי גליל ופרוסט ועוד. גזר עולה 2 ש"ח לקילו כך שאתם קונים כ400 גרם אפונה ב10, וכל שכן אם המחיר 13 ומעלה ,כך שקילו אפונה עולה מעל ל25 ש"ח לקילו!  שזה מחיר יקר מאד. עדיף לקנות טרי שעולה זול יותר. וחבל ששופרסל שמים רק סנפרוסט ולא את החברות הקטנות. 
12.משקה מוגז פפסי ליטר 4 ב-10 - לא זול ולא ממליץ ,יש מארזים יותר זולים. ובד"כ קולה ומשקה קל אחר זה לא מוצר בריא. אני אישית בכלל לא קונה גם אם יהיה בשקל. אני לא מנצל את הקופונים הזולים שאני מקבל על מוצרי קולה.
13. קפה טורקי בואקום עלית 150 גרם - מחיר הוגן , 3.33 ל50 גרם ל200 גרם המחיר 13.33 ש"ח. מחיר קפה 200 ללא ואקום הוא 10-11 במבצע. למי ששותה קפה במיידי וגם תאריך הקפה לא מזמן  אין שום כדאיות קניה לואקום. ואקום נועד לשתית קפה לעוד חודש ויותר לשמירת טעם הקפה. 
14.קטשופ בבקבוק לחיץ אוסם 750 גרם - אישית מעולם לא קניתי ולא אקנה קטשופ. המחיר יקר תמיד. מחיר קילו עגבניות 2-3 קילו שאפשר לעשות קטשופ מצוין לפי הטעמים והתבלינים שלכם בזול ולא לשלם פי 3 יותר!. ההבדל הוא רק באריזה, אז אפשר לשים מה שעשיתם בבקבוק. למי שמוכרח בגלל הילדים המחיר סביר. 
מוצרים 15 ש"ח 
15.תחליב רחצה דאב 750 מ"ל - מחיר זול .גם שופרסל עשו בעבר מבצע דומה וגם סופר פארם מכרו ב15 ש"ח. 
16. מרכך כביסה סוד 4 ליטר - מחיר הוגן, אפשר להשיג ב12-14 ש"ח בקופונים ובמבצעים אחרים. יש מרככים של בדין ושאר המתחרים באותו מחיר, כך שאתם יכולים לבחור בין המרככים מה שיותר טוב עבורכם. 
17. עגבניות מרוסקות יכין 800 גרם  3ב15.(כ6 ש"ח לקילו) לא ממליץ לקנות. אפשר לקנות רסק עגבניות 560 ב-5 ש"ח ,או לקנות קילו עגבניות 3-4 ש"ח השנה.מה ששונה הוא תהליך בישול העגבניות המרוסקות לעומת הטריות.
18. חטיפים מלוחים של עלית - לא ממליץ בכלל לקנות חטיפים המחיר תמיד הוא יקר מאד ולא מוצדק פי4-10 יותר מהמחיר הריאלי! (ההצדקה היחידה היא כי הילד\ה רוצה).

יום רביעי, 2 באפריל 2014

איך קונים בזול ומנצלים מבצעים וקופון הנחת קניה של שופרסל סוף מרץ 2014

איך קונים בזול ומנצלים מבצעים וקופון הנחת קניה של שופרסל  סוף מרץ 2014 
סוף מרץ שבועיים ויותר לפני פסח,קבלנו מכתב ממועדון לקוחות של שופרסל. יש רשימת קופונים שחלקם עם מחיר אטרקטיבי וזול וחלקם מחירים רגילים עד זולים שממילא אנו לא קונים ,2 חלוקות של קופונים: אחת  עד פסח והשניה לאחר הפסח. בנוסף גם קופון הנחה : לפני הפסח של 20 ש"ח בקניה של 250 ש"ח ,ואחרי הפסח של 20 ש"ח בקניה של 200 ש"ח. בנוסף גם מתנת אפיקומן שמתברר שזה שוקולד מחו"ל לא כשר (לקחתי כדי לזרוק ולשרוף,העיקר שלא יישאר בסניף ויימכר ליהודים,לא להשאיר אף פעם מתנות אצל רשת השיווק ,לוקחים מיד)
ב30-31 במרץ פרסמה שופרסל דיל מבצעים של 50% למספר מוצרים. על מספר סוגי יינות שהם לא יינות קידוש ולא מיץ ענבים. על כל אבקות הכביסה,על כל משחות השיניים. אפשר  לקנות בהנחה רק 3 מוצרים מכל קטגוריה בלבד. אני בד"כ קונה בקופוני הנחה מוצרים שהם בזול וגם מוצרים בהנחה,כך שאני מקבל הנחה על הנחה. אם אין מחירים זולים או אין מוצרים בהנחה,אני לא קונה בסכום של 200-250 כדי לקבל קופון. תזכרו שקניה זולה מתחילה מהשקל הראשון ולא מהשקל האחרון. 
איך  ומה קונים בזול ב250 ש"ח כדי לקבל הנחה של 20 ש"ח ?  ראשית מוצרי הנחה 50% צריך ממילא לקנות מוצרים ב100 ש"ח כדי לקבל את ההנחה. לנו יש 150 ש"ח נוספים לקנות,כך שממילא אנו עומדים בתנאי הסף.  
מוצרי ההנחה עולים 100 ש"ח כיצד?  3 יינות כרמל מזרחי (יבשים וחצי יבש) כל אחד 34 ש"ח,הנחה 51 ש"ח (יוצא 17 ש"ח לבקבוק!). משחת שיניים קולגייט אדום 100 מ"ל ב10. סה"כ 30,הנחה 15 ש"ח. יוצא 5 ש"ח לאחד! ההוזלה בקופון הנמוכה ביותר היה 8 ש"ח או 7.5 ש"ח בקנית זוג כשר לפסח בשנה שעברה ביש בבני ברק. אבקת כביסה אריאל כ70 ש"ח כ35 ש"ח. 35+15+51=101 
היה יין ישן נושן ב10 ש"ח במקום 13.40. קניתי 6 יחידות סה"כ 60 ש"ח .אי אפשר להעביר יותר. בשופרסל דיל בפ"ת לא כתוב במחיר שזה מוגבל לקניה של 6 יחידות בלבד. אחת ההטעיות של רשת שיווק. וזאת ידעתי רק לאחר ששאלתי את סגן המנהל. טוב ששאלתי ולא הופתעתי בקופה, כי קניתי 12 יחידות. הפניתי את תשומת ליבו של סגן המנהל לכך,ומה שהיה לו לומר זה למה אני צועק עליו...(אם הייתי צועק עליו, היו שומעים זאת בכל הבנין).
עוד 40 ש"ח אפשר לקנות יין קונקורד של כרמל מזרחי 2 ב40 ש"ח, או 6 בקבוקי שמן קנולה ליטר ב5.90 ליחידה. 
ב50 ש"ח הנותרות קניתי סרדין יונה 110 גרם  3 ב-10 (מחיר ליחידה 6 ש"ח!) אפשר לקנות מוצרי יסוד כמו גבינה צהובה (נועם 22 אחוז ב39 ש"ח לקילו),גבינה לבנה\קוטג בהנחה (2 קוטג 250 גרם ב10). תה 100 שקיקים של ויסוצקי אריזה ירוקה ב15 ש"ח (מחיר רגיל-זול, יש הנחה עד 12 ש"ח). 
לצערי לא מצאתי מוצרים זולים אחרים רלבנטים עבורנו. לא היה מבצע דגים או עוף. ירקות קפואים במחיר שערורייתי והיה רק סנפרוסט, איפה התחרות ? למה אין חברות אחרות בשופרסל דיל בפ"ת ביכין סנטר? 
אפשר לקנות שוב ב250 ש"ח את אותה רשימת קניות, ולקבל את הקופון של 20 ש"ח. ולהזכירך הוא נועד שתקנה מוצר רגיל ולא זול בהנחה, או לקבל הנחה על קניה זולה,ובעצם החזר על קניות קודמות. 

המקור לכשר אבל מסריח וההבדל בין רב חרדי לעיתונאי חילוני

המקור לכשר אבל מסריח וההבדל בין רב חרדי לעיתונאי חילוני
אני מניח שנתקלתם במושג בעיתונות ובתשקורת החילונית  כשר אבל מסריח. זה לא סתם צירוף מילים זה ביטוי. מה המקור לביטוי הזה?  לפי מעשה שהיה. לאישה יהודיה פשוטה לא מלומדת שחטה וניקתה עוף.אותו עוף נפל לביב של צואה וניקו ורחצו את העוף מהצואה.האישה הלכה אל הרב ושאלה האם העוף כשר? (כי נפל בביב שגורמת לו לא להיות כשר,ככה היא חשבה,ברור שהעוף כשר,השאלה האם הוא אכיל?). הרב בדק את העוף וגם הרגיש בריח וקבע: העוף כשר,אבל הריח... כלומר שבגלל הריח המצחין גם לאחר הניקוי,קשה לאכול את העוף.
אצל עיתונאי חילוני המשפט התחלף לכשר אבל מסריח. רב חרדי לא יכול לומר דבר כזה על אוכל או אדם אן יצור חי, כי התורה מלמדת אותנו לדבר בשפה נקיה כמו שמובא במסכת פסחים דף ג. שלשון התורה ולשון חכמים בלשון נקיה וכך לדבר בלשון נקיה בדברי העולם. מסריח זה לא לשון נקיה לומר על עוף,ולכן הרב החרדי לא אמר זאת. עיתונאי שלא מדבר בלשון נקיה אומר מסריח (מה שהוא כותב ממש לא לשון נקיה וד"ל). 
אין מושג ביהדות שדבר שהוא כשר הוא גם מסריח,אצל חילונים כנראה שזה אפשרי ואפשרי