יום שלישי, 20 בינואר 2015

התירוצים השונים בסוף הראיון של אי קבלה לעבודה של המראיינים למועמדים

התירוצים השונים בסוף הראיון של אי קבלה לעבודה  של המראיינים למועמדים
כל הפוסט הזה עלה מראיונות שעשיתי בחודש האחרון דצמבר 2014-ינואר 2015 ,אמיתי לחלוטין לא המצאתי כלום ולא שמעתי ממקורות אחרים כמו חברים.
בד"כ בסוף כל ראיון ,המראיין\ת אומרים למועמד\ת לעבודה מה תהליך הקבלה בהמשך: אני לא מדבר על מכוני מיון שהתשובה עוברת למעסיק והמעסיק מתקשר למועמד למחרת לפחות,או במרכז הערכה שנותנים תשובה במיידי בכל אופן בסוף היום
0.אם מעונינים ומקבלים את העובד מודיעים לו על כך במיידי בסוף הראיון בפרט שמדובר במשרה שהמעסיק צריך את העובד לתחילת עבודה מיידית .ולכן תמיד אם לא מודיעים על קבלה לעבודה במיידי יש סיכוי סביר שלא התקבלת לעבודה.במקרים מסוימים בהתאם לתקשורת בראיון זה לא סיכוי אלא קרוב לוודאי שלא התקבלת, ולא צריכים את המעסיק\רכזת גיוס וכ"א שיתקשרו אליך (או יותר נכון הם לא יתקשרו אליך לומר שלא התקבלת)לבשר לך שלא התקבלת לעבודה.
1. התשובה הנפוצה :אני לא יכול לתת תשובה כעת אם התקבלת או לא תשובה תהיה לאחר זמן שיכול להתבטא היום,מחר,שבוע הבא וכיוצא. זה רק דחיה לא לומר למועמד במיידי שלא התקבל לעבודה .כי המראיין\ת לא מסוגלים לעמוד בתגובת המועמד,לא רוצים תביעה משפטית על הפליה, ומעדיפים להימנע מכך.חלקם מעדיפים לתת אשליה למעומד שיש לו סיכוי.
2.אני\אנחנו קיימנו ומקימים ראיונות נוספים של עוד מועמדים היום\השבוע ,ניתן לך החלטה השבוע\שבוע הבא. הזדמנות עבור המראיין לקבל מעומדים אחרים ולא לקבל אותך,וגם לשמור עבורו את הזכות שאם לא ימצא עובדים אחרים ולא יהיה ברירה,אז אתה תוכל לקבל את התפקיד (סיכויים קלושים)
3. בעקרון המשרה מיידית,אבל אנחנו צריכים לגייס עוד עובדים לקורס. כל עוד לא נגייס עוד עובדים לא נוכל להתחיל את הקורס. בהתאם אתה לא יכול לדעת האם פתחו קורס או לא,אלא אם יש חבר שעובד שם.אבל לצורך הענין גם את תדע ותבוא בטענות למעסיק, יטענו "ששכחו" להודיע לך או כל תירוץ אחר
4. "התקבלת" לעבודה,אבל העבודה מתחילה בעוד שבועיים (עד אז תתקבל לעבודה אחרת או תשכח שהיית כאן...), יש הרבה מעסיקים טפשים שמראיינים מעומדים לעבודה חודש-שבועיים לפני התחלת העבודה הנדרשת.
5. אין שום הסבר או אמירה להמשך תהליך הקבלה לעבודה. הראיון נגמר אתה מוזמן לצאת אם אין לך עוד שאלות נוספות
6. התקבלת לעבודה, נתקשר אליך לתיאום זמן תחילת עבודה ואף אחד לא מתקשר,ואם אתה מתקשר לחברה אתה תמיד מתבקש להשאיר הודעה ואף אחת לא מתקשרת..
7. התקבלת לעבודה לניסיון של שעה עם חונך,ונראה במבחן מעשי האם אתה מתאים לתפקיד. כצפוי המועמד לא עובר וגם לא מקבל שכר על אותה שעה...
8. בהודעה למועמד לאחר זמן: המעסיק ביטל את הגיוס לתפקיד (וחלקם יאמרו שלא רק שאין גיוס,יש גם פיטורים),או הקפיא את התפקיד כרגע 
9. התקבלת לעבודה ,אולם הראיון נעשה ע"י המנהל הקודם. המנהל העכשווי מעונין לראיין אותך שוב. וכצפוי אתה לא עובר את הראיון שוב. אם אתה מסרב לראיון חוזר ,אתה ממילא לא מתקבל לעבודה למרות שכבר התקבלת.
10.

יום שני, 19 בינואר 2015

תקציר סרט הנוקם 2004 wake of death זאן קלוד ואן דאם

תקציר סרט הנוקם 2004 wake of death זאן קלוד ואן דאם
הקדמה לסרט: בן ארצר (זאן קלוד ואן דאם) בתפקיד מתנקש ובעל מועדון במרסיי  עובד עבור המאפיה, (יש סצינה של מרדף מכוניות וחיסול גבר שקשורה לסוף הסרט דקה 67) הוא נעשה עיף ורוצה לפרוש מתפקידו. הוא חוזר ללוס אנגלס לאשתו סינתייה ובנו הקטן ניקולס . מאידך המאפיונר סאן קואן מסין הורג את אשתו לאחר אקט מיני,והבת הצעירה (גיל טיפש עשרה)שרואה את הרצח בורחת מהבית.מתברר שעלתה על אוניה של אביה שהביאה מהגרים סיניים לא חוקיים לארה"ב. 
תוכן הסרט: אשתו של בן סנתייה היא עובדת סוציאלית בשירות ההגירה של ארה"ב שמתפקידה למנוע כניסה והחזרה של מהגרים (כולל סינים)לא חוקיים לארה"ב.המשטרה במבצע לילי פושטת על אותה אוניה של מהגרים סיניים,מחסלת כמה סיניים שהתנגדו ושבו את המהגרים ובתוכם בתו של סאן קואן. סינתייה מבקשת ומקבלת  מהבוס הוגינס מפקד ההגירה לקחת אותה לביתה ללילה אחת,בתקווה שתוכל לקבל אישור לבת למקלט מדיני  כי אימה נרצחה. סינתייה מדברת עם הבת בסינית כי הוריה המאמצים סיניים, ומציגה את הבת בפני בעלה בן בבית.
למחרת בבוקר שופט דוחה את בקשת סינתייה למקלט מדיני עבור הבת למרות שאימה נרצחה והיא בסכנת חיים. האב סאן סואן מחפש את הבת ומגיע ללוס אנגלס. מסתבר שיש לו עסקים לא חוקיים בעיר יחד עם מפקד ההגירה ,מדובר בעסקי סמים.בפגישה ביניהם על משלוח הסמים והכסף, הוא מגלה לו שהבת נמצאת אצל סינתייה ומראה לו את טופס הבקשה. 
 בשעות הצהרים בן בעבודה, וסינתייה עם בנה ניקולס והבת נמצאים במסעדה לארוחת צהרים ביחד עם ההורים המאמצים . אנשיו של סאן קואן מגיעים למסעדה. הורגים את ההורים המאמצים ואת עובדי המסעדה ,סאן קואן הורג את סינתייה בשיסוף הגרון ע"י סכין. ומשאיר שומרים חמושים בנשק על המסעדה. הבן ניקולס והבת בורחים. בן מגיע למסעדה ובדרך הוא רואה ברכב את הסיני.מתפתח קרב יריות  ובן מחסל את כולם ,נכנס למסעדה ומגלה את אשתו המתה. 
חבר מחזיר את בן לביתו ברכב לאחר יום העבודה. והוא מתאבל על אשתו. איש עם חרב של סאן קואן תוקף את בן בבית ,והוא מצליח להכותם ולהבריח אותו תוך כדי יריות על רכב המילוט שלהם. הוא מגלה שהבן ניקולס והבת נמצאים אצל חבריו הטובים והם ישנים. הוא מעיר את הבת ושואל אותה שאלות ומגלה מה הרקע למצב. 
בארוחת הערב עם החברים הוא מגלה שוונג הסיני החשוד בהרג אשתו נמצא בבית זונות בעיר ששיך לסאן קואן. בן עם חבר הולכים למקום רעולי פנים ומחסלים בירי את וונג ועוד כמה מאנשיו. באה משטרה וגם השותף של בן וגם מפקד ההגירה. מפקד ההגירה הוגינס שוב נפגש עם סאן סואן ומדווח בעצבנות ובחוסר סבלנות לו על המצב של הרג אנשיו ואפשרות גילוי הסם בבטן ההרוגים באוניה וגם סגירת העסק של הכסף תמורת הסמים.
בבוקר מגיע השותף של בן לבית החברים ומדווח על המצב של חיסול וונג. בערב הוא מדבר עם הבן ניקולס שחייב לברר מי הרג את אימא. הוא יוצא ברכב עם חבר וחוטף את מפקד ההגירה ומביאו לבית החברים. שם 2 החברים מענים אותו וקבלו מידע יקר על סאן קואן והעסקים שלו עם המאפיונר הסיני. ומחסלים אותו לבסוף עם ניקוי המקום. 
בינתיים השותף של הבן מתקשר לבן לגבי מה שגילו בגוף ההרוגים הסינים באוניה (סמים). באותו זמן 2 מאנשי סאן קואן מגיעים לחדר מתים והורגים את השותף של בן ושאר העובדים ולוקחים הסמים מהמתים ובורחים.בן מגיע ורודף אחריהם.מצליח להרוג בירי אחד מהם לוקח הקסדה והאופנוע ורודף אחרי השני. סוף המרדף בקניון ולאחר שמוריד אותו מהאופנוע וקרב לחימה קצר ,בן הורג אותו.
הסינים הגיעו לבית והורגו את 2 החברים וחטפו את הבן ניקולס והבת . באותו זמן בן מגיע וגם חברו.החבר נכנס לבית ומגלה את 2 החברים מתים. בן רודף ברכב אחרי 2 הרכבי שטח הסיניים .הוא מצליח להדוף ולעצור רכב אחד והבת עוברת לרכבו בזריזות ובורח, לפני שמשאית דלק נתקעת ברכב  הסיני ומתפוצץ.בן חוזר עם הבת לבית ,ומבט החבר אומרת הכל על מות 2 החברים. הבן נשאר אצל אנשי סאן קואן. בן הולך עם חברו טוני להחזיר את בנו. 
אנשי סאן קואן סופרים את הכסף ואת הסמים . בן לוקח את הבת ,מוריד אותה שמגיעים לרציף 19 ,נוסע עם הרכב במהירות ,יורד מהרכב ונותן לרכב לדהור קדימה ולהתפוצץ על אנשי סאו קואן ,ומתחיל קרב יריות למטה. בן עולה לסיפון. סאן קואן ואנשיו שרואים זאת מורידים את הבן ניקולא למקום בטוח. בינתיים טוני החברה יורה ונאבק בכמה סינים,עד הקרב האחרון עם הסיני שנחתך במצחו ונתקע סכין ברגלו ומת וגם הסיני הבכיר. 
בן ממשיך בהרג ירי ובעיטות עם אנשי סאן קואן . סאן קואן עומד עם הבן ניקולא ואקדח בראשו ומאים על בן בהרג בנו. ברקע הבת הגיעה למקום וגם נשמע צלילי סירנות המשטרה. סאן קואן יורה על בן ובן יורה חזרה. בן נפגע בידו ואילו סאן קואן נפגע בחזה ומת. השוטר לוקח את הבת. וניקולא הבן רץ לאביו בן. 
לא מצאתי את הסרט במילואו ביוטיוב.יש קישור לסרט בוואלה vod עם כיתוב בעברית 

יום חמישי, 15 בינואר 2015

תוצאות ראיון בחברת בזק ת"א לתפקיד מכירות טלפוניות במוקד שיחות נכנסות

תוצאות ראיון בחברת בזק ת"א לתפקיד מכירות טלפוניות במוקד שיחות נכנסות
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי:מכיר את הסלוגן  של בזק ,"בזק הכי טוב בבית? " אז תשב בבית מובטל ואל תבוא לעבוד כאן בבזק
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני ורק אני ולא רכזת הגיוס בבזק קובעת מי יהיו העובדים\הכפיפים שלי,והם לא חרדים כמוך
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אתה לא מתאים לתפקיד מכירות אצלנו במוקד כי אתה אובר קווליפייד,אתה מוכר יותר מידי טוב...
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי:אני לא צריכה לשאול כמה מכרת ומה היו יעדי המכירה והאם עמדת ביעדי המכירה וכמה שנים אתה עובד במכירות ולא צריך לעשות סימולציות מכירה וגם אין צורך לוודא את החברות שעבדת בהם .
אם אתה חרדי,אתה לא מתאים
ר"צ חילונית בבזק ת"א בתשובה לשאלת מועמד חרדי למה הראיון רק 10 דקות,זה קצר מידי :10 דקות ראיון זה יותר מידי זמן לראיון של מועמד חרדי,ממילא אתה לא מתאים מראש. מספיק בזבזת לנו 10 דקות
ר"צ חילונית בבזק ת"א מוקד מכירות למועמד חרדי: אתה לא מתאים לנו (כחרדי),אל תציג  מועמדות למכירות ואל תבוא לכאן שוב, לך לחברות אחרות
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני מבינה יותר ממך בניהול עובדים ואתה לא מתאים לתפקיד ולנו,אז מה אם אתה בעל תואר שני במנהל עסקים ובהתמחות משאבי אנוש והתנהגות ארגונית ומוכשר לתפקיד מנהל משאבי אנוש...
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני לא יכולה לומר לך מה התגמול על מכירות,כי אין ענין לגלות לך שהעובדים ממוצעים במכירות ובקושי מרוויחים
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: מכיר מבצע אינטרנט של בזק,שמקבלים בהנחה מצלמה פרו? אז תצלם את עצמך,כי זו הפעם האחרונה שתהיה כאן 
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: שמי אור והתקשרתי אליך לעשות לך חושך בעיניים באמצע היום,לא התקבלת ואל תבוא שוב