יום שלישי, 30 ביוני 2015

איך עשיתי דיאטה וירדתי 10 קילו במספר חודשים עם שמירת משקל?

איך עשיתי דיאטה וירדתי 10 קילו במספר חודשים עם שמירת משקל?
אני בחור דתי וגבוה קרוב למטר תשעים ורווק,לאורך שנים עליתי בכמה קילוגרמים,ולצורך שמירת משקל ובריאות ויציאה לדייטים (מה לא נותנים בשביל האישה?)- הייתי צריך לבצע פעולה מונעת של דיאטה .זה כולל בעיקר הורדת הבטן והורדת היחס של שומנים בדם וסוכר .שאר בעיות בריאות אין, ברוך השם והמצב טוב. לפני שמתחילים בפעולה כלשהי צריך לדעת מה המצב הקין ודיאגנוזה והשוואה לשאר השנים הקודמות והבדיקות הקודמות של מצב הבריאות. ולכן בצעתי בדיקות דם מקיפות ,ובהתאם נקבע הטיפול של הדיאטה. 
1. פגישות עם דיאטנית קלינית שתתן הדרכה להורדה במשקל ,לא רק בקלוריות אלא גם בארוחות מומלצות. בנוסף גם תמיכה (לא נפשית היא לא פסיכולוג...) וגם מחויבות (אתה צריך להראות תוצאות כל חודש גם על המשקל והמראה)
2. הורדת סוכר לבן כלשהו מתפריט באופן קבוע. גם לא בתה או קפה וגם לא סוכרזית. כולל גם לא עוגות או מאפים וכיוצא, ואין מה לדבר על שתיה ממותקת כלשהי
3.הורדת שומן מוקשה בעיקר במזון המוכן, וגם כמות השמן של טיגון, כך שלדוגמא אני אוכל ביצה קשה ולא חביתה או ביצה עין וגם לא פלאפל. עדין לא מוותרים על השמן כמו דגים \קציצות דגים מטוגנים בשבת ובחגים
4.הורדת קמח לבן ופחמימות - אכלתי רק לחם מקמח מלא מסוגים שונים עם האייקון של אי"ל  וקרקרים מחיטה מלאה של אוסם ,גם לא חלה בשבת אלא רק פרוסה אחת של המוציא. יחד עם זאת אכלתי מצות בפסח וגם אחריה. 
5. פעילות גופנית - כולל בעיקר יותר הליכה וקצת ריצה ופעולות התעמלות מידי בוקר, לא מעבר. פעילות גופנית מסיבית מחזקת הגוף ובריאה, אך דורשת יותר מזון,מה שרמיתי למנוע.
6. הורדה של כמות האוכל הבריא -גם אם אוכלים בריא ,לא לאכול יותר מידי. אני יכול להשמין רק מאוכל בריא ,שהנוסחה להשמנה היא שיש יותר קלוריות שנכנסות לגוף מאשר שהגוף צריך לפעילות.והנוסחה להרזיה שהגוף מנצל את כל הקלוריות ליום ואף מעבר לכך. ככל שהפער גבוה בין הכניסה ליציאה,כך מרזים או משמינים,וכמובן גם בהתאם לזמן.
7. יותר שתיה של מים וחלב.
כאשר אני עושה פעולות אילו (בעיקר הורדת סוכר ופחמימות ופחות אוכל בריא ויותר שתיה)אני יודע בוודאות שאני יורד במשקלועושה דיאטה, גם אם אני אוכל אותו דבר ומעבר לכך. ואני יכול לרדת קילו עד 3 קילו בחודש! בחודש חודשיים הראשונים יתכן שלא תהיה ירידה כלל או ירדה מועטת של קילו, אבל אח"כ בקלות יורדים 2-3 קילו בחודש. 
כאשר עשיתי דיאטה וירדתי 10 קילו תוך מספר חודשים והגעתי ליעד, החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לרדת ולשמור על המשקל .למה ? כי ירידה דרסטית במשקל גם אם היא מוצדקת, היא לא מחזיקה הרבה זמן וחוזרים להרגלים ישנים. התהליך שהצגתי כאן עשיתי לבד לפני מספר שנים,וזה לא החזיק מעמד שנה.יש לי אפשרות לרדת עד 5 קילו נוספים בלבד.
כמובן שלאחר הדיאטה ומספר חודשים שעברו ,בדיקות הדם הבאות היו טובות מאד והחזירו אותי כמה שנים אחורה במצב הבריאות.
בשורה תחתונה הכל תלוי בהחלטה שלכם ובקביעת מטרות להגעת היעד .אם אתם באמת רוצים,תגיעו. אם אתם לא רוצים, לא משנה מה תעשו לא תגיעו לכך.

הסמיכות בין יום זיכרון לעצמאות והקשר לגן עדן וגיהנם

הסמיכות בין יום זיכרון לעצמאות והקשר לגן עדן וגיהנם
אחד מבעלי המוסר היהודים החרדים שפעל באירופה והשפעתו עד היום ,נקרא בחיבה "הסבא",חי לפני יותר מ100 שנה , קבע מבחן פשוט לאדם שהוא עדין חי בעולם הזה ,האם לאחר מותו הוא בדרך לגן עדן או לגיהנם.כאשר אדם הולך לחתונה, האדם שמח כבר בדרך , ולא רק שמגיע לאולם החתונה ולחתונה עצמה ,וכל שכן שהוא שמח שהוא הגיע לאולם החתונה ולחתונה. כשם שאדם שמח במיידי שהוא מקבל הודעה שהוא זכה בזכיה כספית בהגרלה או בירושה וכדומה, למרות שהכסף עדין לא הגיע לכיסו.כאשר אדם הולך לבית העלמין לקבורה או לניחום אבלים,אז האדם עצוב כבר בדרך ולא רק שמגיע לבית אבלים או לבית עלמין, וכל שכן שמגיע לשם. כשם שאדם מקבל תביעה משפטית כלכלית או פלילית הוא מודאג לפני המשפט ולא רק בזמן המשפט או בהכרעת המשפט לרעתו.
אז מה הקשר לגן עדן וגיהנם? העולם הזה הוא הכנה ופרוזדור לעולם הבא שהוא הטרקלין. אם אדם שמח בהרגשה ובמעשיו בעולם הזה משמע שהוא בדרך לחתונה ולגן עדן ,אם אדם בעצב ודיכאון על מצבו בעולם הזה ,אז יתכן שהוא בדרך לגיהנם.
אז מה הקשר ליום הזכרון והעצמאות? ברור שיום הזיכרון זה יום עצב והשתתפות באבל של חיילי צה"ל ואזרחים שנפגעו בפעולות איבה. ויום העצמאות הוא יום שמח על הקמת המדינה העצמאית של היהודים עם כל הכרוך בכך. הבעיה היא שיום הזיכון צמוד ליום העצמאות, אחרי יום הזיכרוןיש יום עצמאות.
בהתאם למה שהסברנו קודם,ביום הזיכרון האדם עצוב בהתאם ליום זה מצד אחד, אך מצד שני הוא קרוב ליום העצמאות ,אז הוא צריך לשמוח לקראת היום.
מה האדם מעדיף ,להיות עצב או שמח? מה שקרוב לוודאי שרוב הציבור שלא קשור אישית ליום הזיכרון  יעדיף את שמחת העצמאות וההכנה ליום זה קודם, מאשר את עצב הזיכרון. מה שבעצם פוגם ביום הזיכרון כולו עצמו. יום הזיכרון הוא למעשה חצי יום עד הצפירה והטקס,ולאחר מכן מתכוננים לעצמאות.
ומי שמאד רלבנטי עבורו יום הזיכרון ,כי יש לו\לה חיל\ת ו\או אזרח שנפל -הוא קרוע בין תחושת העצב לבין תחושת השמחה.
כמו שפורסם השנה בעיתונות על כך שממש לא נכון שיש סמיכות בין הזיכרון לעצמאות.
בנוסף לאמור,אתיחס לנקודה נוספת והיא שגם ביום העצמאות יש קצת עצב או לא שמחה,כי עצב יום הזכרון שרק היה לפני כמה שעות לא נמחק לגמרי והוא עדין נשאר,וכך אנו נשארים קרחים מכאן בעצב ומכאן בשמחה. מלבד שיש פחות שמחה במדינה מאשר בהקמתה ויש יותר תחושת עצב בזיכרון. 



אילו הטבות נותן תשלום בכרטיס אשראי שלא נותן תשלום במזומן לבעל עסק?

אילו הטבות נותן תשלום בכרטיס אשראי שלא נותן תשלום במזומן לבעל עסק? 
בהמשך לפוסט הקודם, למה בעלי עסקים משתמשים במזומן ולא בכרטיס אשראי? נברר למה כדאי לבעל עסק להשתמש בכרטיס אשראי ואילו הטבות כרטיס אשראי נותן שתשלום במזומן לא נותן.
אם בעל עסק משתמש בכרטיס אשראי, אז חובה שישתמש בכרטיס אשראי עסקי! ולא פרטי כלשהו. מדוע? כי בכרטיס אשראי עסקי אפשר לרכז את כל ההוצאות לעסק 
1.בעל עסק שמעונין בתיעוד ומעקב אחרי ההוצאות לאורך החודש והשנה,אז בכרטיס אשראי עסקי אפשר לראות את ביצוע עסקאות באונליין, אפשר לקבל דוחות חודשיים ושנתיים שאפשר להעביר להנהלת חשבונות ורואה חשבון. אפשר לראות סטיטסטית אילו תשלומים שלמנו במשך השנה לאילו חברות\לקוחות פרטיים\רשות עירונית\רשות ממשלתית כמו מיסים ועוד.
1* התשלום במזומן הוא במיידי ורק אם יש לך מזומן, באשראי החיוב הוא פעם בחודש ולא במיידי ולא מחויב שיש לך מזומן ביד או בבנק כדי לשלם.ואם יש לו אפשרות לשלם,אפשר לשים הכסף בפקדון בבנק או ולקבל ריבית. ובעצם גם לקבל אשראי בחינם ללא ריבית והצמדה לשבוע עד 3-4 שבועות תלוי בזמן החיוב. לדוגמא אם משלמים הוצאות ב10 או 15 לחודש, ומועד החיוב ב20 -קבלתי אשראי לשבוע. אם ב2 או ב10 לחודש, התשלום נדחה לעוד 3-4 שבועות לחודש הבא 
2.התשלומים שבעל העסק משלם הם מוכרחים ולא אם הוא רוצה או לא רוצה ובד"כ הם קבועים מראש, מה שנקרא הוצאות קבועות של העסק (מע"מ, ביטוח לאומי,מס הכנסה,חשמל,מים,ארנונה,טלפון,אינטרנט,גז,שכירות,ביטוח,שירותי פיננסים כמו הנהלת חשבונות ועוד) בהתאם לסוג העסק.וכמובן יש גם את ההוצאות המשתנות שמוסיפים על הוצאות העסק הקבועים.בהתאם לעסק יתכן שרוב התשלומים הם להוצאות קבועות ופחות למשתנות. לעומת לקוח פרטי שאצלו רוב ההוצאות הם משתנות ולא קבועות.
בד"כ בעל עסק קטן מוציא אלפי ש"ח בחודש על ההוצאות במינימום 2000-5000 לפחות ולכן הוא יכול לקבל הטבות נוספות על ההוצאות שממילא הוא משלם מידי חודש ולא צריך להוציא תשלומים נוספים כדי לקבלן.
3. ההטבות הנוספות על מזומן שחוסכים בכסף באופן מוכח!
1+1 (קנית אחד השני בחינם)כל שבוע\חודש - בקולנוע, מסעדות,אופנה, אתרי שעשועים ותיירות ועוד,בהתאם לכרטיס האשראי,ולכן כדאי לבחור בכרטיס אשראי עסקי שנותן יותר הטבות.
נקודות -קים רק בכרטיסים בינלאומיים ולא מקומיים בחברות האשראי כמו דיינרס ואמריקן אקספרס ויזה.נקודות בכרטיסים מקומיים היה קים בעבר ונפסק לפני כמה שנים.המרת הנקודות ואפשרויות ההמרה בהתאם לכרטיס האשראי . אפשר להמיר למוצרים ושירותים בחינם לגמרי רק בנקודות,או שמקבלים הנחה על המוצר תמורת נקודות. יש רשימה ארוכה של מוצרים ושירותים שאפשר להחליף כמו טיסות,ארוחות, מסעדות,מלונות,נופש, אופנה ,ספורט ותיירות ועוד ,הכל בהתאם להעדפות של בעל העסק.
מבצעים-יש קופונים,חוברת מבצעים חודשית,מבצעים נוספים במייל\מסרון, והנחות קבועות של עסקים למחזיק כרטיס אשראי ,וגם מבצעים חודשיים של בעלי עסק שונים שמשתנים מידי חודש.
חו"ל -יש ביטוח נסיעות לחו"ל חינם.בכרטיסים אשראי יוקרתיים התשלום בחו"ל הוא בתאריך חיוב בארץ ולא במיידי או תוך 2 ימים.
4.שירות לקוחות שחוסך זמן ותיאום ציפיות - בהמשך לקודם, יש שירות לקוחות עסקי בעל העסק יכול לפנות ולקבל מידע על כל ההטבות שמקבל בכרטיס האשראי ולבצע את הפעולות הנדרשות על מנת לממש אותן. בכרטיסים יוקרתיים של אמריקן אקספרס יש שירות גלובל אסיסט (עוזר אישי) שנותן מידע על שירותי עסקים מסוימים בארץ ובחו"ל וגם מבצע הזמנות לפי בקשת בעל העסק ללא עלות(רשימה באתר אמריקן אקספרס)

כל ההטבות חוסכות בחודש מאות ש"ח במינימום בחודש כל חודש, על הוצאות שהעסק ממילא מוציא ולא הוצאות מעבר. אפשר למנות כאן עוד ועוד הטבות בכרטיסי אשראי , אבל נראה שכל בעל עסק הבין את הרעיון.בעל עסק צריך לבחון כל כרטיס אשראי עסקי רלבנטי, שנותן לו  כמה שיותר הטבות שרלבנטיות אליו. 

בנוסף יש מבצעים שרלבנטים רק בכרטיס אחד שאין במשנהו,וגם יש הטבות בכרטיסי אשראי שאפשר לנצל עד סכום מסוים ותו לא. לדוגמא בישראכרט אפשר לקבל 1+1 כל 1500 ש"ח עד 4 פעמים כלומר עד 6000 ש"ח. מעבר לכך אין כל הטבה. בלאומי קארד הטבת 1+1 מ2000 ש"ח.
ולכן מי שעובר סכומים שמעבר ל7-8 אלף בחודש וכיוצא, יכול לעשות 2 כרטיסים,לשלם באחד את עיקר ההוצאות והקניות,והשני לנצל בקבלת יותר הטבות. ההטבות הם לפי כרטיס ולא לפי אדם. 


למה בעלי עסקים משתמשים במזומן ולא בכרטיס אשראי?

למה בעלי עסקים משתמשים במזומן ולא בכרטיס אשראי?
למרות שבתחילת 2015 עברה חקיקה שבעלי עסקים יכולים לשלם הכל וכל ההוצאות העסקיות בכרטיס אשראי (כולל כל המיסים וביטוח לאומי ועוד) ולא רק במזומן או בצקים או בהוראות קבע או בהעברות בנקאיות, אבל עדין הרבה בעלי עסקים משלמים במזומן בעיקר ולא באשראי, מדוע? יש לכך הרבה סיבות ואילו עיקרן: 
1.בעל עסק מעלים הכנסות ולשלם פחות מס אם בכלל לשלם מס(מס הכנסה ומע"מ ועוד),ויותר קל להעלים הכנסות כאשר משלמים במזומן ולא באשראי.
2.בעל עסק שמלבין הון ועושים זאת בקלות במזומן.
3.עסקים לא חוקיים כמו סמים וזנות ועוד
4.שוק אפור ושחור בריביות גבוהות שמתנהלים במזומן
5.עסקים שרגילים להתנהל תמיד במזומן כמו ירקנים בשוקי ירקות ופירות
6.בעל עסק כמו כל לקוח פרטי שמתנגד לשימוש בכרטיסי אשראי או בשירותי חברת האשראי. כנ"ל אם בעל העסק נפגע מחברות האשראי בעבר בכל צורה שהיא ולא רוצה לקים איתם כל מגע עסקי.
7.חושש שבכרטיס אשראי יבזבז יותר כספים מאשר במזומן ,ואין לו מעקב אחרי ההוצאות לאורך החודש.
8.בעל עסק מקבל תשלום מהלקוח בכסף מזומן ומשלם הוצאות וסחורה בכסף מזומן, וכך הוא נמנע מתהליך של הפקדה הכסף בבנק
9. בעל העסק מעביר את הוראות התשלום להנהלת חשבונות\רואה חשבון, והם מבצעים התשלום בצקים\הוראות קבע\העברה בנקאית.ולא מעונין לבצע בעצמו התשלום באשראי או להעביר להם פרטי כרטיס אשראי.  
10. חברות האשראי\הבנקים  לא אישרו לבעל העסק כרטיס אשראי עקב סיכון גבוה של העסק. ויתכן שאף ביטלו לו את הכרטיס.
11.עדין לא גנבו\שדדו לבעל העסק את הכסף במזומן וגרמו לו הפסד כספי ניכר.
12 על מזומן לא משלמים דמי כרטיס\ביטוח ושאר הוצאות וכיוצא לעומת כרטיס אשראי ,במזומן אפשר להשתמש רק אם יש בידך במזומן, לעומת שימוש בכרטיס אשראי שאחרים לא מורשים יכולים לבצע קניות בטלפון \באינטרנט ,גם אם אין ברשותם פיזית את הכרטיס האשראי ויש רק את פרטי כרטיס האשראי.

אפשר להוסיף עוד ועוד סיבות,חושבים שיש עוד סיבה עיקרית שבעל עסק משלם במזומן ולא באשראי, תכתבו למטה.

יום ראשון, 28 ביוני 2015

מאילו סיבות לא רלבנטיות לקוחות לא מעבירים הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי?

מאילו סיבות לא רלבנטיות  לקוחות לא מעבירים הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי?
לקוח יכול לעשות הוראת קבע לתשלום אוטומטי בהתאם לחיוב מהחברה (סלולר,אינטרנט ועוד) או מרשות עירונית(ארנונה,חשמל ,מים ועוד) ורשות ממשלתית (מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי ועוד)
אבל הלקוח יכול לשלם בנוסף בעוד אפשרויות אחרות, כמו: בבנק הדואר במזומן או בבנק עצמו או בצקים או בהעברה בנקאית או בתשלום באינטרנט בכרטיס אשראי. ויש גם אפשרות להעביר הוראת קבע לכרטיס האשראי ולשלם במועד החיוב החודשי, ולא בתשלום מיידי 
אז למה לקוח עסקי בפרט ולקוח פרטי בכלל מעדיף השאיר הוראות קבע בבנק או לעשות הוראות קבע חדשות בבנק ולא דרך כרטיסי אשראי, למרות שכל היתרונות הן בעד כרטיס אשראי כמו שיבואר לקמן? 
1.הלקוח חושב שיותר קל פרוצדורלית לבטל הוראת קבע בבנק ולשלם עמלה מאשר לבטל הוראת קבע בכרטיס אשראי.
2.הלקוח חושב שהוראת קבע בכרטיס אשראי תופסת מסגרת לעומת הבנק, ולא היא. רוב הוראות קבע לא תופסות מסגרות בכרטיס אשראי. הלקוח מעונין במסגרת מלאה של הכרטיס ולא חלקו בתשלום הוראות קבע.
3.הלקוח סומך בעיקר על הבנק שישלם את הוראת הקבע ולא סומך על חברות האשראי שישלמו בכרטיס האשראי, בעיקר במעבר עצמו מהבנק לאשראי,ובפרט שמדובר בתשלום שחייבים לשלם לרשות ממשלתית או עירונית כנזכר לעיל.
4.הלקוח חושב שיש לו יותר שליטה בהוצאות בימים מסוימים(10,15,2) בהוראות קבע בבנק, לעומת כרטיס האשראי שיש רק מועד חיוב אחד. 
5.הלקוח חושש שהבנק יכעס עליו שהעביר הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי וישנה את התנאים שנותן לו עד כה, או הבנק לא יתן תנאים עדיפים בעתיד לבקשתו שיהיה מגיע לו, אילולא העביר את הוראות הקבע לכרטיס האשראי . 
חושבים שיש עוד סיבות לא רלבנטיות? תכתבו למטה.

אילו בונוסים נוספים קיבלתי בחודש אחד של מכירות?

אילו בונוסים נוספים קיבלתי בחודש אחד של מכירות?
בתחום המכירות,חוץ משכר שעתי ובונוסים על יעדי מכירות, יש גם בונוסים נוספים. הבונוסים נובעים מיעדים יומיים גבוהים או מתחרויות בין נציגים או בין מוקדים. אז קבלתי הרבה בונוסים של מוצרים נוספים ששווים מאות ש"ח !  הבונוסים נוספים רבים לא מקבלים מחברות אשראי אחרת ולא מחברות ביטוח.

1.   2 ארוחות בוקר זוגיות ברשתות קפה, שווי כל ארוחה כ50 ש"ח
2.   2 כרטיסי גיפט כארד בקניה במגוון רשתות בעיקר אופנה וספרים, שווי כל כרטיס 50 ש"ח.
3.   2 שוברים של ארוחות בוקר או מוצרי חשמל במשביר לצרכן, שווי שובר 30-70 ש"ח, תלוי מה משתמשים 
4.   2 כוסות תרמוס לשתיה חמה או קרה
5.   2 משחקי שח-מט שולחני קטן מסין 
6.   מחשב כיס בסיסי מעוצב כחול גדול
7.אוזניות איכותיות לסמראטפון לשמיעת מוסיקה
8.מעמד לצילום סלפי לסמארטפון  שווי 30-40 ש"ח
9.מכתבית ניירת לתזכירים
10.מגוון מאות מדבקות צבעוניות במגון סוגים לדפדפות בקופסא
11.ריחן טוב לרכב גדול בצבע לבן מרשת ללין
12. תיק שחור למחשב נייד 
13מאוורר קטן שמחובר לusb במחשב
14. שתי מראות אישיות עגולות 

האם תוכלו לנחש כמה קבלתי בחודש הבא והחודש שלאחריו? אכן צודקים, לא קבלתי כלום! הטענה שקבלתי בונוסים רבים ומספקים בחודש אחד שמספיקים ל3 חודשים ויותר. אז אני כאיש מכירות לא פראייר אמרתי למנהלים שאם לא אקבל בונוסים נוספים אני מתפטר מהתפקיד וכך עשיתי. 

פגיעת רוכב אופני הרים צעיר ביד הולך רגל מבוגר ליד עזריאלי בתחנת האוטובוס

פגיעת רוכב אופני הרים צעיר ביד הולך רגל מבוגר ליד עזריאלי בתחנת האוטובוס
ביום חמישי האחרון ב16 ו10 לערך, לאחר שקניתי בשופרסל בסניף עזריאלי, פסעתי עם תיק מלא ביד אחת והיד האחרת חופשית לכיוון תחנת האוטובוסים לקו 68. בהיותי מחכה ,קו 1 וקו 42 הגיעו לתחנה, וקו 68 בא אחריהם . 
פסעתי קדימה כי חשבתי שקו 68 יחנה שם ולא ייסע קדימה, אך התברר שהוא המתין,וסימן לי שהוא ממתין עד שקו 42 ייסע לאחר שיעלו הנוסעים. אז פניתי בסיבוב לאחור, והרגשתי שנוסע אופנים נכנס בי ביד. למזלי היד הייתה בתוך הכיס ולא מחוצה ,כך שהפציעה הייתה קטנה, אך עדין משמעותית. מדובר במכה בברזל של הכידון ליד כף היד. שגרם לפציעה וכאבים במפרק כף היד.

רוכב האופנים הצעיר החילוני הלבן בבגדים קצרים מכנסים וחולצה וללא קסדה ,עצר לרגע את הדשדוש בפדלי האופניים,כי הוא נעצר בהתקלות עם היד שלי, לא טרח לשאול לשלומי או להתנצל או כל דבר אחר ופשוט המשיך לרכוב ולברוח מהמקום.לא הספקתי לראות מיהו בפניו, וכמובן שלא יכולתי לרדוף אחריו עם התיק המלא ,בפרט שהאוטובוס כבר היה בתחנה. 

לא היה כל שוטר במקום,ואין שום שוטר באופן קבוע שקונס רוכבי אופניים שנוסעים נגד התנועה,שרוכבים על מדרכה שמלאות בבני אדם שמחכים לאוטובוסים,וכך רוכבי אופניים שלא נזהרים ברכיבה פוגעים בהולכי רגל באופן קבוע. אז הגיע הזמן ששוטרים יהיו נוכחים ויקנסו כספית ופלילית את עשרות רוכבי האופניים שרוכבים בעזריאלי בניגוד לחוק ופוגעים בהולכי הרגל

מצורף צילום הפגיעה ביד