‏הצגת רשומות עם תוויות כל יכול. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות כל יכול. הצג את כל הרשומות

יום חמישי, 2 בפברואר 2012

ראיון עבודה טלפוני מחברת כל יכול לתפקיד שירות ומכירה בשטראוס מים תמי 4


ראיון עבודה טלפוני מחברת כל יכול לתפקיד שירות ומכירה בשטראוס מים תמי 4
קבלתי טלפון מרכזת כ"א ביום שלישי ברבע ל-11 כאשר עליתי לאוטובוס 143 לראיון בצילום עתיק באזור כמו שכתבתי בפוסט קודם. לא יכולתי לשמוע כלום מהרעש ובקשתי להתקשר אלי עוד כמחצית השעה. רכזת כ"א מכל יכול התקשרה אלי בזמן לאחר שעתיים לאחר שחזרתי מהראיון והייתי קרוב לבית.

כל יכול היא חברה שירותים ומיקור חוץ על בסיס עסקי שמעסיקה בעיקר נכים ובעלי מוגבלויות .רכזת כ"א מחברת כל יכול  אמרה שהייתי אצלהם בראיון בעבר לתפקיד שירות לקוחות בלאומי קארד לפני מספר חודשים בתחילת נובמבר 2011 (כמו שכתבתי פוסטים מאז כאן).

אמרתי לה שאני לא מעונין לעבוד בפלאפון וחברות סלולר רק בלאומי קארד או בבזק. רכזת כ"א אמרה שלא מדובר בסלולר אלא בשטראוס מים ובעצם תמי 4 ,ועכשיו היא מציעה לי משרה חדשה בשירות לקוחות. העבודה והקורס במשך חודש מתחיל בעוד חודש,אך כל יכול עושה גיוס כבר מעכשיו לעובדים במוקד.

אמרתי לה גם בתחילת השיחה שאם אתקבל לעבודה בחברה אחרת לפני תחילת הקורס בעוד חודש, אני אתחיל לעבוד שם ואודיע לך בהתאם.רכזת כ"א הסכימה לכך.

אז בראיון עבודה אמרתי למנכ"ל כל יכול שעקב הורדת העלויות בחברות הגדולות הציבוריות הם יקבלו יותר עבודה בהתאם לחברת שירותים מיקור חוץ והחברות יצמצמו את העובדים שלהם –

אז הנה כבר יש חברה כזאת- שטראוס מים תמי 4, שידועה אצל רכזות כ"א בחברות כ"א שהתקשרו אלי במשך השנים האחרונות להצעת עבודה בתחום השירות והמכירה בתמי 4 שיש להם תנאי עבודה טובים ותמי 4 יודעת לשפר את תנאי העובדים לעומת חברות אחרות .

העבודה מוגדת כשירות לקוחות אך יש גם יעדים של מכירה ללקוחות. העבודה תהיה במוקד בראשל"צ ליד קניון הזהב .עבודה במשמרות בוקר וצהרים שמתחילה מהבוקר במספר שעות ,אך העבודה בין 8-17 בלבד ולא מעבר ל-17 בערב.

מעבר לכך, אני צריך להגיע לעוד 2 ראיונות: אחת עם רכזת כ"א והשני עם המנכ"ל החברה. ובנוסף לכך אני צריך לעבור מבחן על מחשב של חצי שעה לערך של שטראוס מים,האם אני מתאים לתפקיד ולחברה שטראוס מים.

אמרתי לה שכבר עשיתי 2 ראיונות ב-2 ימים,אחד עם רכזת כ"א בראשל"צ  ואחד עם מנכ"ל החברה בבנין קונקורד בבני ברק ברחוב בן גוריון. אז למה אני צריך שוב לעשות ראיונות שוב וגם לנסוע לראשל"צ?

רכזת כ"א טענה שיתכן שיהיה רק ראיון אחד עם רכזת כ"א בראשל"צ ולא יהיה ראיון שני עם המנכ"ל. אך זה לא מובטח. ושנית רכזת כ"א טענה שהראיונות היו לפני מספר חודשים כך שיש יישון על הראיונות עבודה.

ושלישית רכזת כ"א טענה שהראיונות היו בהתאם לתפקיד של שירות בחברה שמותאמים לחברות לאומי קארד ופלאפון ולא בהתאם לתפקיד החדש של שטראוס מים, בהמשך לשאלתי למה אחרי שלא התקבלתי ללאומי קארד,הציעו לי בכל יכול להתקבל במיידי לפלאפון ללא צורך בעוד ראיונות.

אמרתי לה שאני מצטער ואני לא מעונין להגיע שוב לראשל"צ ולעשות עוד 2 ראיונות ועוד מבחן על מחשב . אני צריך לבזבז לפחות 4 שעות מזמני כי יש אוטובוס רק פעם בשעה לערך גם שנוסעים וגם שחוזרים וגם לבזבז כסף נסיעות . רכזת כ"א לא הבינה מדוע אני מעדיף לנסוע לראיונות עבודה אחרים בחברות אחרות ולא להגיע לחברת כל יכול בראשל"צ.

השיחה ארכה כ-12 דקות לערך. אני בטוח שרכזת חברת כ"א אחרת או חברה אחרת לא הייתה ממשיכה לדבר אותי לאחר מספר דקות שהבעתי התנגדות כאמור והיתה מנתקת את השיחה, משום מה אותה רכזת כ"א התעקשה לשכנע אותי לקבל את העבודה.

לקראת סוף השיחה לאחר שהוספתי להתנגד לכך, היא ניסתה לומר לי שאני אחשוב על זה ואני לא חייב לענות תשובה שלילית כבר עכשיו ואולי אני אתחרט, ויש לי את הטלפון הנייד שלה ועוד כמה מילים.

אמרתי לה שההחלטה שלי היא קבועה ושרירה וקיימת ואני לא מתחרט על החלטות שאני לוקח בחיים,ואני לא מתכוון להגיע לעוד ראיונות בראשל"צ. אם חברת כל יכול תסכים לוותר על תהליכים אלו ,אני אגיע לקורס ולתחילת עבודה.

מה הסיבות הנוספות העיקריות שלא רציתי לעבוד?  מה שלא אמרתי לה הוא שאני לא מעונין לעבוד בראשל"צ, ולבזבז זמן על נסיעות של שעה ורבע לכל כיוון והמתנה לאוטובוסים מחצית השעה לערך לכל צד.

שנית אני לא מעונין לעבוד בשטראוס מים ולא בשטראוס. חברה שלאורך שנים אמרה שהלקוחות הדתיים הם לא הלקוחות שלה, אז גם אני כבחור דתי לא מעונין לעבוד בשבילה.(גם לא עכשיו שלכאורה שטראוס חזרה בה ויש לה כשרות בד"ץ בחלק מהמוצרים)

ושלישית אני לא עובד בשכר מינימום, השכר העלוב שחברת כל יכול נותנת לעובדים(היא יכולה לתת שכר זה למוגבלים ונכים,אבל  לא לעובד ברמה שלי בתחום שירות ומכירה).

לכן  בראיונות עבודה שאני לא מעונין בהם, אני לא אומר לא, אלא מציב תנאים שאני יודע שהצד השני לא יסכים להם. זה אחת הדוגמאות. 

יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

המשך ראיונות עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת כל יכול בחברת אשראי לאומי קארד


המשך ראיונות עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת כל יכול בחברת אשראי לאומי קארד

למחרת בשלישי הצלחתי לתפוס קו 68 ב-8.00 והגעתי מהר למקום ב-8.30  חצי שעה לפני הזמן. ניצלתי את ההזדמנות לקרוא ספר. 8.50  עליתי לקומה שניה וחיכיתי עם קריאת ספר תוך כדי מעבר של עשרות עובדים הולכים ושבים מלאומי קארד. היה רעש איום של שיפוצים.

השעה 9.10 ירדתי כבר למטה מעוצמת הרעש  ורק אז קבלתי טלפון מהמנכ"ל היכן אני. אמרתי שאני בבנין בקומה 2. ויש רעש גדול של שיפוצים.  הוא אמר לי שאני נמצא בבנין הלא נכון ושאלך לבנין B ממול. הלכתי לבנין B בהמשך ליד הדואר עליתי במעלית וחיכיתי עוד כמה דקות. קבלתי טלפון והתבשרתי שאני בבנין הלא נכון. הבנתי שאין ברירה אחרת וזה בנין קונקורד בנין A . והלכתי במהירות לבנין וקומה 2.

השעה כבר 9.25 , הגעתי לקומה והמנכ"ל היה בחוץ ודיבר עם עם בחור שאמור לעשות ראיון אחרי. הוא אמר לו מכיוון שאני קודם אבל הבחור איחר. בינתיים יעשה האזנות במוקד ואח"כ יעשה ראיון איתו.כמו שהבנתם, מי שאשם שהראיון לא היה בזמן זה לא היה אני. אני לא קבלתי הנחיות מדויקות היכן הראיון, וגם לא קבלתי טלפון לפני 9.00 אלא לאחריו בקשר למיקומי.

נכנסתי איתו לחדר מושאל לכמה שעות שהיה במוקד לאומי קארד. רצה שאספר על עצמי לא רק ברמה המקצועית אלא גם ברמה אישית, "אני רוצה להכיר אותך יותר".
השאלה העיקרית נוספת ששאל: מהן הסיבות שאתה לא תמשיך לעבוד איתנו. אנחנו מעונינים בעובדים לטווח הארוך. בד"כ שאני עונה על שאלות כאלו,אני יודע בוודאות שאני מקבל תשובה שלילית.
שאל בנוסף , מי יאמר לי שאתה לא תקום יום אחד ותלך עקב חילוקי דעות או דברים שלא נראים לך ?

עניתי מספר תשובות (חברה תשלם שכר,סיפוק בעבודה, עבודת צוות, מנהל טוב, שעות עבודה סבירות עם אפשרות ,נהלי עבודה לא הוגנים, חברה שנותנת שירות גרוע ) ,והוא טען שאני עונה סחור סחור ולא עונה על הנקודה המרכזית בשאלה, בנוסף שטען שבחברת כל יכול אין את המציאות העגומה שתארתי ממקומות עבודה קודמים. אמרתי שאני לא מעונין לחזור לאותן טעויות ולאותן חברות שוב.

ידעתי שאין לי מה להפסיד מבחינה תעסוקתית,ואני מדבר עם מנכ"ל החברה שיש לו ניסיון במוקדים טלפונים, ולכן הייתי יותר פתוח מאשר עם רכזות כ"א. החיוך הכובש שלי ניתן רק בסוף הראיון ולא בתחילתו. אמרתי לו שאני לא רוצה לדבר ולהתנהג בראיון כמו שאני מדבר עם לקוח, כי כל אחד ואחת מהמראיינים  יחשוב שאני עושה הצגה, וזה לא הדבר האמיתי.

הייתי במספר ראיונות, חלק מדברי עובדי כל יכול נשמעו דומים וגם וחלק מהשאלות היו דומות. ולכן לא פרטתי את הכפילויות. לבסוף נאמר לי שאלך לקבטי"ת לאומי קארד בשם חגית לתחקיר בטחוני שעושים לכולם בקומה 4 בבנין B  הסמוך שהייתי בו. ואח"כ אבוא לעשות האזנות.

הלכתי והגיעה חגית ושאלה אם יש מישהו שמחכה לה, אמרתי שאני ואני מחכה כמה דקות, הובילה אותי לכמה מטרים לחדר אוכל עם שתיה. אותה חגית לא עשתה לי תחקיר אלא שלחה בחורה צעירה יותר (כנראה בחור דתי לא מתאים לה לדבר איתו) . הכנתי כוס נס קפה ושתיתי אותו במהירות, כי הבחורה חיכתה לי ולא רציתי לקחת כוס לחדר ולשתות שם. היא שאלה איך שתיתי זאת במהירות,המשקה לא חם? אמרתי שאכן חם ומתרגלים לזה לשתות בבת אחת.

נשאלתי כל מיני שאלות שיש במבחן אמינות. פרטי המשפחה, הקשר למשפחות פשע, הלוואות, בורסה ומניות, הימורים, סמים, אלכוהול. חברים שקשורים לזה, קשר עם חברות מתחרות, ועוד שאלות רבות אחרות. שאלה אותי בסוף האם יש שאלות שאני רוצה להוסיף או לענות.

לאחר מכן חזרתי לבנין , שאני סיימתי ויצאתי החוצה נכנס הבחור הקודם לתחקיר. זמן הראיון שלו עם המנכ"ל היה אורך התחקיר שלי. הלכתי ונכנסתי למוקד. המנכ"ל שוב לא אמר היכן במפורש מוקד ההאזנות. למרות שהבחור הקודם הלך להאזנות, לא ידעתי האם הוא לאותו מוקד רלבנטי שאני מיועד לו. ולכן הלכתי לצד השני בקומה. ראש הצוות של המוקד לא הכיר כלל את מנכל כל יכול ולכן אמר לי בבטחון שזה לא כאן ההאזנות ולא המנכ"ל.

בהשגחה פרטית הייתה שם בחורה שאמרה לו שהוא טועה ואמרה לי שההאזנות במוקד הבא ממול ,הכניסה אותי למוקד והציגה אותי בפני ראש צוות במוקד עם נציגה בכירה. ישבתי ליד בחור ערבי והתחלתי להאזין לשיחות.

הגיע ראש המוקד וגם המנכ"ל באמצע ההאזנות. ההאזנות לא היו חצי שעה. ישבתי שם כשעתיים וחצי עד ל14.30 לערך, עד שאמרתי למנכ"ל שם שאני לא יכול להמשיך בהאזנות כי גם אני צריך ללכת לאורחת צהרים. הוא אמר לי שההאזנות הן רק חצי שעה ולא מעבר, והוא חשב שאני נהנה לשמוע ולהיות במוקד ולכן לא אמר דבר. (יש מוקדים שלא היו מניחים הנחות אלא זורקים אותך החוצה לאחר חצי שעה הבייתה)

אמרתי לו מה שהתרשמתי מהמוקד ומהתפקיד לטובה. קבלתי טלפון למחרת מאורנה שאמרה לי שמבחינת כל יכול התקבלתי לעבודה במיידי, אך חברת לאומי קארד מתנגדת שאני אעבוד עבורה גם בחברת קבלן משנה. לא רק שבחברת לאומי קארד יש הפליה מבנית נגד דתיים וחרדים, אלא שגם היא מונעת עבודה של דתיים וחרדים  גם אצל קבלן משנה.  והיא לא נכנסת לשיקולי חברת לאומי קארד והחברה גם לא אמרה  את ההסבר מדוע. אמרה שיתקשרו אלי עוד כמה ימים להציע לי עבודה אחרת בכל יכול.

לאחר מספר ימים התקשרה אלי רכזת כ"א והציעה לי עבודה חילופית כנציג מכירות סלולר במוקד מכירות של חברת פלאפון במוקד בראשל"צ. אמרתי לה שהייתי בראיונות עבודה בחברת פלאפון לאורך השנים האחרונות בכל התפקידים:נציג שירות,נציג שירות פיננסי, נציג מכירות טלפוני, סוכן מכירות שטח,תמיכה טכנית ולא התקבלתי לעבודה בפלאפון .

אני לא מעונין לעבוד עבור חברת פלאפון גם כקבלן משנה. לא מעונין לעובד בחברת סלולר עם שירות גרוע עם הטעיות צרכנים. לא מעונין למכור מוצרי סלולר ולא של פלאפון, ולבסוף גם חברת פלאפון לא תסכים להעסיק אותי כקבלן משנה כמו בלאומי קארד.

אני מחזיק במכשיר סלולר בסיסי שעולה 200 ש"ח עם קבלת שיחות בלבד. לא מפרנס את חברות הסלולר. הסכמתי לעבוד כנציג שירות של בזק לאחר שאלת רכזת כ"א אם עבודה בשירות יכולה להתאים לי, אך כצפוי בכל יכול רוצים אותי כאיש מכירות שיודע למכור ובכך החברה תרוויח יותר כסף ולא רק כנציג שירות.

עד כה לא התקשרו אלי שוב מכל יכול לגבי הצעת עבודה של שירות לקוחות בבזק או בחברה חדשה אחרת אם תהיה.  בשורה התחתונה - היחס ההוגן היחיד שקבלתי מחברה חילונית(אבל לא עבודה מתאימה מנסיבות חיצוניות שלא תלויות בחברה).

כמובן שאמרו לי שהייתי צריך לקבל את העבודה,כי אני מובטל ומי יודע מתי אקבל את המשרה הבאה. כמו שציינתי אני עובד לטווח ארוך בעבודה שאני יכול להצליח בה ולקבל סיפוק בעבודה, השכר והקידום פחות רלבנטי. אך העבודה במכירות למען פלאפון אין סיפוק ורצון בעבודה זו , אין הבטחה להצלחה במכירות, ובהתאם לכך אין עבודה לטווח ארוך- יש פיטורים, וגם  אין הבטחה להעברה לתפקיד שירות בהמשך לאחר כשלון במכירות במוקד שירות בכל יכול. 

ראיונות עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת כל יכול בחברת אשראי לאומי קארד


ראיונות עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת כל יכול בחברת אשראי לאומי קארד

קבלתי הצעת עבודה מלשכת התעסוקה ביהוד שבוע וחצי לפני חול המועד סוכות. התפקיד שירות לקוחות בחברת כל יכול שהיא קבלן משנה לחברת אשראי לאומי קארד. אני עובד חברת כל יכול אך עובד עבור לאומי קארד. העבודה במשרדי לאומי קארד בבנין קונקורד בבן גוריון בבני ברק ליד פלאפון. חברת כל יכול מציגה את הכתובת ברמת גן, למרות שהכתובת היא בני ברק.

בהצעה יש אפשרות שליחת קורות חיים בפקס ואימייל. שלחתי קורות חיים בפקס ואימייל וחיכיתי לתשובה. בחמישי לפני חג סוכות , בינתיים דיווחתי ללשכת תעסוקה ששלחתי קורות חיים לכל יכול , אך עדין לא קבלתי תשובה  

חברת כל יכול מעסיקה בעיקר מוגבלים ונכים, זה בעצם מטרת החברה- להעסיק מוגבלים ונכים ,כי יש אפליה מבנית נגד מוגבלים ונכים ולא מקבלים אותם לעבודה, ולכן הוקמה החברה על מנת לספק למוגבלים ונכים מקומות עבודה.העבודה היא עם מוגבלים ונכים גופנית וגם קצת נפשית. יש גם מוגבלויות קשות שלא יכולות להתקבל לעבודה. עדין החברה היא על בסיס עסקי-רווחי ולא על בסיס ללא כוונות רווח.

לא לכל אדם נורמלי בריאותי יכול לעבוד עם מוגבלים. זה גם מה שכתוב על הצעת העבודה מלשכת תעסוקה, וזה גם מה שמזכירים וחוזרים על עצמן בכל ראיון ,עם עוד רכזת כ"א, עם המנכ"ל, עם ראש צוות. 

באמצע חול המועד סוכות התקשר אלי סטס רכז כ"א מכל יכול בקשר למשרה שירות לקוחות.  ערך לי ראיון טלפוני קצר, סיפר על תנאי העבודה, ועל החברה. שכר מינימום 22 לשעה, שעות עבודה 6-7 שעות במשמרת בוקר או צהרים. מתחיל ב-8 עד 20.00. והעבודה בלאומי קארד בהפעלת כרטיס אשראי שהונפק אך עדין ללא הפעלה ע"י הלקוח (יש לקוחות כאלו שמנפיקים כרטיס אך לא עושים בו שימוש) וגם כמובן בסוף השירות גם מכירת הלוואות ללקוח.

 שאל האם מתאים לי השכר, ותנאי העבודה, והאם אני יכול לעבוד עם מוגבלים ונכים. ולבסוף קבע לי ראיון עבודה אצל רכזת כ"א של החברה שהמטה (וגם מוקד טלפוני אחד) נמצא בראשל"צ ליד קניון הזהב. הוא רצה לקבוע לי מיד בחול המועד ,אך מכיוון שיש חג וגם אין אוטובוסים זמינים מקרית אונו לראשל"צ ולהיפך, אמרתי לי שאני יכול ביום ראשון לאחר חג סוכות. נקבע לי ראיון ביום ראשון ב10.30. בתחילה רצה לקבוע מוקדם יותר, אך אמרתי לו שממילא לא אוכל להגיע בזמן,אז עדיף מאוחר יותר ואני אגיע אף לפני הזמן.

ביום ראשון בבוקר ב-8.30 התקשרה אלי רכזת מכל יכול לשאלה האם אני מגיע לראיון ואמרתי שכן.ואמרתי את השעה העגולה של הראיון. היא אמרה שהדבר מוזר כי חברת כל יכול קובעת נוהל של קביעת ראיון בשעות לא עגולות. אמרתי לה שזה עקב שלא אוכל להגיע בזמן. אמרה לי שזמן ראיון הרגיל והממוצע בכל יכול הוא שעה לערך ושאערך בהתאם.

לקחתי אוטובוס 139 מקרית אונו לראשל"צ, קצת איחר אך נסע מהר יותר מהרגיל. הגעתי ב-10.20 לערך וחפשתי את המקום. לקח כמה דקות של הליכה ועליה במעלית. נגשתי למשרדים (במקרה הסמנכלית הייתה פנויה) ואמרתי שבאתי לראיון עבודה. היא אמרה לי לחכות בחדר ההמתנה שהוא בעצם חדר האוכל, ורכזת כ"א מיד תגיע.

השעה 10.30 , המתנתי לערך 7 דקות ורכזת כ"א עדין לא הגיעה. אני מורגל לבזבוזי זמן של רכזת כ"א שלוקחות את הזמן שלהן ולא את הזמן של הלקוח, ולכן הבאתי ספר מראש וקראתי בו, כמה נכים הגיעו להפסקת 10 דקות. קצת פקעה סבלנותי ושאלתי אישה אחת האם היא יודעת היכן נמצאת רכזת כ"א ,ובאותה שניה  באה רכזת כ"א והציגה את עצמה. צריך עוד סבלנות והמתנה של עוד כמה שניות.

הובלתי לחדר שהיה במוקד עצמו. רכזת כ"א הציגה שוב את החברה, ואת תנאי העבודה. יש התחייבות לשנה, יש קורס לחודש וחצי בלאומי קארד בשעות 9.00- 16.00 מידי יום לא כולל שישי. שאלה שאלות שגם סטס שאל אותי. שאלה האם מקובל עלי העבודה ותנאי העבודה. אמרתי שכן.

שאלה: האם יש לי שאלות לגבי התפקיד?,אמרתי שכן.  שאלתי: למה השכר כ"כ נמוך ? אמרה שהיא לא כ"כ יודעת, כנראה שזו מדיניות החברה. שאלתי: לגבי פתיחת משמרת צהרים, מתי מתחילים לעבוד ,12.00 , 13.00,14.00  ? לא היה לה כל תשובה וגם אחרי ששלחה הודעת sms היא קבלה אותה תשובה.   

אמרתי לה שגם אני מוגבל כי אני דתי (והסרתי את הכיפה והנחתי על השולחן) ולא התקבלתי עד כה למאות משרות במאות חברות חילוניות כבר כמה שנים, וזה יימשך כך גם בשנים הבאות. אני מעונין להתחיל כבר לעבוד במקום להיות מובטל, גם במחיר עבודה פחותה. קידום ושכר גבוה כרגע לא מענין אותי.

שאלה אותי האם אני אוכל להצליח בתפקיד ? אמרתי לה שאני מאסטר בשירות,ואם ילדים או מוגבלים יכולים לעשות את התפקיד, אין סיבה שאני בגיל 35 עם ניסיון תעסוקתי וידע לא אוכל לבצע את התפקיד הכי טוב שיש.    

בסיום עשתה לי מבחן סימולציה של מכירות של פתיחת כרטיס מועדון לקוחות שופרסל וגם בסוף למכור לה הלוואה. היה צריך לקרוא את הפרטים האישיים של הלקוח, את הטבות הכרטיס, ואת פרטי ההלוואה. כמובן שעשיתי מכירה על הצד הטוב ביותר. והמנכ"ל אמר לי שהייתי בין הטובים ביותר שעשו עד כה סימולציה מכירתית זאת. אני טוב במכירות או לא?!

לסיום רכזת כ"א אמרה לי שעוד כמה ימים אקבל תשובה. אמרתי לה שאני מבקש שתחתום על הטופס של לשכת תעסוקה שהייתי בראיון. היא לראשונה נתקלה בטופס זה ויצאה החוצה לשאול על מה היא צריכה לחתום. היא מצאה לבסוף את החלק של הגיע לראיון, סימנה וכתבה שתשובה תימסר עוד כמה ימים.

הראיון ארך כשעה לערך חיכיתי עוד 20 דקות לאוטובוס שהגיע ב-12 לערך. ב13.10 הייתי בבית. ב-13.15 התקשרה אלי אורנה מכל יכול ואמרה לי שהתקבלתי ועברתי את הראיון הראשון. ואני מוזמן להגיע לראיון שני אצל המנכ"ל ואצל הקבט"ית של לאומי קארד בבן גוריון בבני-ברק בבוקר. ואמרה לי שהראיון בשעה 9.00 בבוקר בבנין A קומה 2 ובקשה שלא אאחר. מכיוון שאין לי טלפון נייד עם שיחות יוצאות, אמרה שיתקשרו אלי כדי לדעת שהגעתי למקום ויפתחו לי את הדלת (אפשר להיכנס רק ע"י כרטיס כניסה מגנטי) .