יום שלישי, 1 ביולי 2014

שחקן כדורסל מקצועי ומאמן כדורסל מקצועי לאימון אישי או לקבוצות ילדים עד נוער- הצעת עבודה


שחקן כדורסל מקצועי ומאמן כדורסל מקצועי לאימון אישי או לקבוצות ילדים עד נוער- הצעת עבודה
בפוסטים הקודמים הבאתי מדריך יסודות כדורסל כמו מסירות,עונשין,ריבאונד,איבודים ועוד. בנוסף לסיבות המקצועיות לנצחון או להפסד קבוצה וכן גם את הסיבות הפסיכולוגיות לנצחון או להפסד בקבוצה.
אני הייתי השחקן הכי טוב שיש בליגות הנמוכות ובקרית אונו בשכבת הגיל שלי 1976. במסגרת תחרות כדורסל בין בתי ספר היסודיים בכיתה ו' בקרית אונו זכיתי בגביע כשחקן מצטיין. שיחקתי בקבוצה מקצועית בכיתה ה' ועד יב'. שחקתי בתפקיד סנטר טבעי וריבאונדר עקב הגובה בעיקר (1.70 בגיל 12, 1.90 בגיל 15)  בגילאים 7-11  אחרי צהרים ובערב שחקתי יותר שעות כדורסל מאשר השעות שהייתי בבית ספר. המשחק היה יותר זריקות וכניסות לסל עם כדרור.
זכיתי ל-3 מאמנים שונים: בכיתה ה-ז מאמן שלימד בעיקר יסודות כדורסל (כדרור,שמירה וזריקות).  בכיתה ח וי' מאמן שחקן בליגה לאומית בקרית אונו שלימד בעיקר תרגילים,התקפה מתפרצת,שמירה ,כפולה וזריקות מבחוץ . ומאמן אמריקני בכיתה ט שלימד את הבנת המשחק. 
מה היתרון ולמה אני מתאים להיות מאמן כדורסל  אישי לילד\ה שלך  וכן מאמן כדורסל קבוצתי בקבוצה שלך או סדנת אימון בפגרה או בקיץ או בחופשות או בחול המועד?
0. יש הרבה מאמנים שקיימים בשוק כולל עם תעודת מאמן שלא יודעים לאמן באופו אישי או קבוצתי ולתת לשחקן ולקבוצה ערך מוסף נכון. לא מלמדים אותם יסודות כדורסל  ולא כושר גופני,לא שמים לב ודגש שאכן יש התקדמות והשחקן מבצע את הפעולות נכון. מקדמים אותם הלאה 
1.יש לי נסיון עשיר כשחקן כדורסל מקצועי עם מספר מאמנים עם יכולת אימון אחרים .
2.אני יודע את הסיבות לנצחון או להפסד קבוצה במשחק. מה הסיבות שקבוצה יכולה לנצח ולא להפסיד. איך להשתמש בשחקנים על מנת לנצח ולנצל כל יתרון יחסי על הקבוצה היריבה. 
2.א  כמובן הכי חשוב,ללמד את יסודות הכדורסל מהבסיס ואיך לשחק כדורסל בצורה נכונה ללא טעויות כלשהן מבחינת כדרור, מסירות,זריקה לסל, חטיפות, עונשין, ריבאונד, איבודי כדור, משחק קבוצתי, תרגילי התקפה, הגנה ושמירה אישית ואיזורית, וכמובן גם כושר גופני.  
3.מלבד זאת  אני בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש . כך שאני משלב  משחק ואימון כדורסל עם עקרונות של ניהול ומוטיבציה ותגמול ויכולות אישיות כלליות לשחקן עצמו שיכולים לתרום לו בחיים האישיים גם לתחומים אחרים.
4. השחקנים יכולים לפנות אלי בטלפון וגם במייל לכל בעיה או שאלה בסמיכות  לפני ואחרי שעת אימון או משחק וגם לא בשעת האימון.בזמני, האפשרות היחידה של השחקן לדבר עם המאמן היה רק באימון,ובד"כ מועטים מאד אם בכלל דברו עם המאמן.  
5. הצלחה מובטחת עם אחריות. אם אין שיפור תוכלו לקבל את הכסף חזרה.
אני גר באזור המרכז וגוש דן , ולכן לצערי אוכל לקבל הצעות רק מהמרכז ולא מהצפון או מהדרום.   לפרטים נוספים איל מהדב בטלפון: 0525-968568 או במייל eyalm34@gmail.com  

תגובה 1: