יום חמישי, 15 בינואר 2015

תוצאות ראיון בחברת בזק ת"א לתפקיד מכירות טלפוניות במוקד שיחות נכנסות

תוצאות ראיון בחברת בזק ת"א לתפקיד מכירות טלפוניות במוקד שיחות נכנסות
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי:מכיר את הסלוגן  של בזק ,"בזק הכי טוב בבית? " אז תשב בבית מובטל ואל תבוא לעבוד כאן בבזק
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני ורק אני ולא רכזת הגיוס בבזק קובעת מי יהיו העובדים\הכפיפים שלי,והם לא חרדים כמוך
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אתה לא מתאים לתפקיד מכירות אצלנו במוקד כי אתה אובר קווליפייד,אתה מוכר יותר מידי טוב...
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי:אני לא צריכה לשאול כמה מכרת ומה היו יעדי המכירה והאם עמדת ביעדי המכירה וכמה שנים אתה עובד במכירות ולא צריך לעשות סימולציות מכירה וגם אין צורך לוודא את החברות שעבדת בהם .
אם אתה חרדי,אתה לא מתאים
ר"צ חילונית בבזק ת"א בתשובה לשאלת מועמד חרדי למה הראיון רק 10 דקות,זה קצר מידי :10 דקות ראיון זה יותר מידי זמן לראיון של מועמד חרדי,ממילא אתה לא מתאים מראש. מספיק בזבזת לנו 10 דקות
ר"צ חילונית בבזק ת"א מוקד מכירות למועמד חרדי: אתה לא מתאים לנו (כחרדי),אל תציג  מועמדות למכירות ואל תבוא לכאן שוב, לך לחברות אחרות
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני מבינה יותר ממך בניהול עובדים ואתה לא מתאים לתפקיד ולנו,אז מה אם אתה בעל תואר שני במנהל עסקים ובהתמחות משאבי אנוש והתנהגות ארגונית ומוכשר לתפקיד מנהל משאבי אנוש...
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: אני לא יכולה לומר לך מה התגמול על מכירות,כי אין ענין לגלות לך שהעובדים ממוצעים במכירות ובקושי מרוויחים
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: מכיר מבצע אינטרנט של בזק,שמקבלים בהנחה מצלמה פרו? אז תצלם את עצמך,כי זו הפעם האחרונה שתהיה כאן 
ר"צ חילונית בבזק ת"א למועמד חרדי: שמי אור והתקשרתי אליך לעשות לך חושך בעיניים באמצע היום,לא התקבלת ואל תבוא שוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה