יום שני, 4 ביוני 2012

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד תמיכה טכנית באביב קופות ממוחשבות


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד תמיכה טכנית באביב קופות ממוחשבות

ביום ראשון תחילת יוני 2012 הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו. הוצע לי משרה לתפקיד תמיכה טכנית באביב קופות ממוחשבות ברחוב המסגר 7 אור יהודה (ליד מגה וכמעט חינם). יעקב ניסה להשיג אותם בטלפון ולחץ על מזכירה אך אף אחת לא ענתה דקות ארוכות.  

קבלתי הפניה והתקשרתי בצהרים קרוב ל16.00 לטלפון הקווי 073-2600000, ונאמר לי ע"י המזכירה לשלוח קורות חיים לפקס  073-2600001  ולפנות לאריאן (או   או אילנה). לאחר ששלחתי את הפקס במיידית  דרך אתר פריפקס (מומלץ לפרטים ולעסקים), ולאחר מספר דקות התקשרתי שוב ,על מנת לתאם ראיון עבודה.

אותה אריאן  דברה בטלפון ,והמזכירה אמרה שתצור קשר לאחר השיחה. לאחר שעה ויותר(לאחר 17.10 לערך)  שלא קבלתי כל צלצול , התקשרתי שוב ונאמר לי שאותה אריאן סיימה העבודה והלכה לביתה.

למחרת בבוקר התקשרתי שוב והפנו את השיחה לאילנה (אשת הקשר המקורית) ונאמר לי שכבר לא צריכים עובדים בחברה ע"י סמנכ"ל התפעול. כבר מלשכת תעסוקה ידעתי שקבלו מספר עובדים לתמיכה, אך חשבתי שצריכים יותר, והתברר שלא.יתכן שאם הייתי מקדים בשבוע שעבר הייתי מתקבל. יש לי ענין לעבוד בחברה והקשר שלי לרשתות שיווק ולצרכנות ולגם לתמיכה ולהדרכת תוכנה.

יחד עם זאת ,החברה אביב קופות ממוחשבות צריכה לתקן את השירות הגרוע ואת חוסר התיאום. הטלפון הוא ניתוב שיחות. לחצתי על מכירות  ולא ענו לי 2 דקות לערך עד שהטלפון הגיע למזכירה,כנ"ל לגבי לחיצת שירות. בפעם ה-3 הבנתי ולחצתי על מזכירה. אם במכירות ושירות לא עונים ועונה המזכירה ומנתבת השיחה ,למה צריכים ניתוב שיחות? כדי שהלקוחות החדשים\הקימים ישלמו יותר על טלפון והעובדים יענו פחות לטלפונים? 

ככה זה שמקבלים עובדים דרך לשכת תעסוקה ומזלזלים בהם,אפשר לא לחזור אליהם.אם לא הייתי מטופל בלשכת תעסוקה, לא הייתי חוזר אחרי הטלפון הראשון ולא 3 פעמים,הייתי שולח מספר פקס נזעם  על השירות הגרוע וזהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה