יום שני, 2 במרץ 2015

מה היתרונות בלקיחת הלוואה מחברת אשראי?

מה היתרונות בלקיחת הלוואה מחברת אשראי?
ראשית יש לברר מי המתחרים של חברות האשראי בנתינת הלוואות ומאיזה גופים פיננסיים אפשר לקבל הלוואה? הלוואה היא לא רק כסף,או כסף מזומן,אפשרי גם לקחת מוצרים ושירותים ולשלם מאוחר יותר, מה שנקרא שוטף+30 וכיוצא.
אפשר לקחת הלוואות מבנקים (מחשבון הבנק), חברות אשראי(מתוך ומחוץ למסגרת כרטיס האשראי והלוואה לכל מטרה), חברות ביטוח (כמו כלל מימון ומימון ישיר ועוד), קרן פנסיה, קופת גמל וקרן השתלמות מתוך הצבירה ,גמ"חים הלוואות (בחינם או בריבית נמוכה מאד) בעיקר של חרדים-דתיים, שוק אפור בריבית גבוהה מאד,מקום עבודה (מקדמת שכר, על חשבון המשכורות וגם מעבר) ,עסקים קטנים בהקפה (כמו מכולות),לקוחות פרטיים שמלווים לחברים.
ברור שכאשר הבנק לא נותן לך אשראי או נותן לך אשראי אך לא לפי הדרישה שלך, אתה פונה לחברת האשראי ומקבל כסף.
1.ההלוואה מאושרת במיידי, ללא צורך בועדת אשראי לאישור ההלוואה.וללא צורך בהגשת מסמכים נוספים ולא בבקשה להלוואה 
2.ההלוואה מבוצעת בטלפון, ללא צורך להגיע לסניף בבנק ולא חתימה על מסמכים ,ובהתאם לא צריך לבזבז שעות פנאי או שעות עבודה כדי לקבל הלוואה, בפרט שסניף הנבק לא קרוב למגורי או למקום העבודה של מבקש ההלוואה. 
3.אפשרות לקחת הלוואה מתוך המסגרת ,בגובה המסגרת,וגם מעבר למסגרת האשראי בכרטיס שלך ! ואפשר לקחת גם בכמה כרטיסי אשראי ולא רק בכרטיס אשראי אחד.
4. כאשר לוקחים הלוואה בסכום מסוים תמיד יש הגדלת מסגרת הכרטיס באופן אוטומטי ללא עלות נוספת (בבנק הגדלת מסגרת אשראי ומסגרת אשראי עולה כסף),ולעיתים יכולים לקבל מסגרת כפולה! מסייע מאד למי שצריך עוד מסגרת לכרטיס לצורך קנית מוצרים ושירותים בכרטיס אחד, ולא צריך להיעזר בכרטיס נוסף או לעשות כרטיס נוסף ,כאשר לוקחים סכום מסוים גבוה 
5. אין התחייבות,תמיד אפשר לפרוע את ההלוואה לפני הזמן עם עמלה או ללא עמלה. בבנק לעיתים אי אפשר להחזיר הלוואה או שאם מחזירים זה רק בנקודת יציאה מסוימת ולכן מי שצריך או חושב שיצטרך כסף בפרט אם הוא לקוח עסקי ,שיקח הלוואה, מקסימום לא יצטרך,יחזיר את כל הסכום או חלקו,זה אופציה שווה 
6. הריבית קבועה! ולא משתנה. בפרט שכיום הריבית אפסית ויש רק סיכוי שהריבית תעלה, בפרט אם לוקחים הלוואה,כלומר גם אם הריבית תעלה, התשלום יישאר אותו דבר.כמובן שיש הלוואות גם עם ריבית משתנה.
7.הריבית לכל סכום הוא שווה! בין אם מדובר באלפי ש"ח או בעשרות אלפי ש"ח. ולכן יש כדאיות לקחת סכום קטן בריבית נמוכה יותר מאשר בבנק.
8.התשלום הראשון יורד לא בחודש הבא אלא בחודש העוקב הבא,התשלום בחודש הבא הוא רק ריבית גישור ללא תשלום הקרן.
9.אפשר לקחת הלוואה ולפצל את התשלומים לשנתיים עד 24 תשלומים שווים  וגם 4 שנים עד 48 תשלומים שווים ,יתכן שיש הבדל בריבית ככל שתקופת הריבית ארוכה יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה