יום רביעי, 9 באפריל 2014

סלקום משפחה טוטאל אפריל 2014 מבצע לחג פסח 249 לחודש ל6 מנויים

סלקום משפחה טוטאל אפריל 2014 מבצע לחג פסח  249 לחודש  ל6 מנויים
לפרטים נוספים, אפשר ליצור איתי קשר  בטלפון נייד 0525956568 או לשלוח הודעה לנייד, ואני אחזור אליך בהקדם באותו יום. אפשרי גם במייל  eyalm34@gmail.com    
כמו שאתם יודעים בשוק התקשורת :סלולר ואינטרנט יש תחרות שנפתחה לפני שנתיים ע"י משרד התקשורת ונמשכת עד עכשיו ותמשיך גם בעתיד. כאשר יש תחרות, הלקוחות נהנים מירידה במחירים או לחילופין ליותר שירות ומוצר באותו מחיר או במחיר יותר זול.
סלקום קנו את נטויז'ן ב2011 לפני 3 שנים ,על מנת להציע את כל פתרונות התקשורת במקום אחד ובחשבונית אחת -גם סלולר,גם אינטרנט גם טלפון קווי וגם שיחות לחו"ל במקום אחד במקום ב3 חברות שונות. ולכן בסלקום יש תוכנית שנקראת סלקום טוטאל שכולל סלולר+טלפון קווי+ספק אינטרנט+מודם ראוטר. אין אפשרות לקנות מחברת סלקום רק אינטרנט וטלפון קווי (זה אפשר לקנות מחברת נטוייז'ן) אלא רק בצירוף סלולר. 
מה זה מודם ראוטר? המודם מאפשר גלישה אלחוטית בבית או בעסק גם למחשבים ניידים,טאבלט, אייפד וגם טלפון סלולרי שמתחבר לרשת האינטרנט בבית או בעסק. בנוסף שבמודם יש אפשרות ל2 קווי טלפון: טלפון קווי וגם פקס ללא תוספת מחיר. בד"כ בבית יש אפשרות רק לקו אחד. בנוסף שהקופסה החכמה מאפשרת לבצע פעולות על הטלפון.
סלקום טוטאל בד"כ מציעה 3 מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 3 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה +מודם ראוטר  וכל זה ב349 ש"ח לחודש במשך שנה. זה מה ששמעתי וראיתי אצל לקוחות קיימים של סלקום.
כיום סלקום יש מיתוג של משפחה להבדיל מאורנג ופלאפון ששמים דגש על טכנונולוגיה ומהירות גלישה ופחות על רגש. סלקום טוטאלי השתגעו ויצאו במבצע סלקום משפחה טוטאל מאד כדאי כספית: אבא ואימא ועוד עד  4 ילדים  מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 3 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ופקס ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה בתשתית הוט ו40 מגה בתשתית בזק  +מודם ראוטר וכל זה ב249 ש"ח לחודש במשך שנה. אחרי שנה המחיר מתעדכן ל298 ש"ח לחודש לכל החיים!!
הורים שיש להם רק ילד אחד, יש תוכנית טוטאל דומה ל3 מנויים עם 5 גיגה גלישה במחיר 199 ש"ח לחודש . תוכנית רלבנטית ל2 ילדים ומעלה ,או 4 מנויים.  ככל שיש יותר ילדים כך החסכון גדול יותר. לא משנה אם הילדים קטנים או גדולים רווקים או נשואים.
המחיר 298 ש"ח מתחלק כך: המחיר 89 ש"ח כולל טלפון קווי ופקס ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית ואינטרנט במהירות 40 מגה.האינטרנט נשאר באותו מחיר. וכן גם מי שנמצא בנטוויזן באינטרנט וטלפון קווי יכול להצטרף לתוכנית .השאר מחולק למספר 4 עד 6 מנויי סלולר. ל4 מנויים המחיר 52 לחודש. ל5 מנויים 42 ,ול4 מנויים 35 ש"ח. 
עלות חד פעמית של סים  29 ש"ח לכל מנוי  במקום 69 ש"ח. עלות שליחות סימים עד הבית בחינם במקום 49 ש"ח. עלות התקנה חד פעמית של מודם ראוטר 99 ש"ח וזהו מתחילים ליהנות גם ממחיר זול גם ממוצר איכותי וגם מהשירות המצוין של סלקום לעומת שאר חברות הסלולר עם שאר היתרונות של סלקום ,כמו שמקבלים הכל בחשבונית אחת! ולא במספר חשבוניות. 
אתה נמצא כבר בנטוויזן באינטרנט ובטלפון קווי? מצוין. אז תוסיף 4-6 מנויי סלולר ותהנה גם משדרוג למהירות ל40 מגה באינטרנט (אם יש לך מהירות פחות מ40 מגה) וכל זה  ב249 ש"ח.אחרי שאתה עושה את הניוד בסלולר, אתה מתקשר לנטוויז'ן ומודיע להם שאתה בתוכנית סלקום טוטאל באינטרנט ויעדכנו את המהירות ולא יחייבו אותך שוב בכסף. ותקבל הכל בחשבונית אחת בלבד מסלקום. יש לך כבר בנטוויזן מהירות 100 מגה? מצוין! תוסיף עוד 15 ש"ח לחודש. 
כאשר אני שמעתי שובאת השדרוג של המבצע של סלקום טוטאל  מ199 ל249 פשוט התעלפתי מהתרגשות. ואמרתי לעצמי אין לקוח שישמע על המבצע ולא יקח את המבצע עכשיו ,הוא לא יחכה למחר.גם מי שסרב לקחת את התוכנית הכדאית של 199 ש"ח.כמובן שיש לקוחות טפשים ופראיריים שלא מוכנים בכלל לשמוע ולקבל הצעות מחברות סלולר ואינטרנט אחרות, ולכן הם מפסידים כסף. המבצע מוגבל בזמן.בכל זמן סלקום יכולה להפסיק את המבצע. אז אל תהיו פריארים ,עשו את המבצע עכשו לפני שיגמר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה