יום שבת, 12 באפריל 2014

תוכניות סלולר משתלמות בחברת סלקום אפריל 2014

תוכניות סלולר משתלמות  בסלקום אפריל 2014
לפרטים נוספים ולביצוע עסקה משתלמת, אפשר ליצור איתי קשר  בטלפון נייד 0525956568 או לשלוח הודעה לנייד, ואני אחזור אליך בהקדם באותו יום. אפשרי גם במייל  eyalm34@gmail.com    
כל התוכניות הן בתשלום חודשי ולאורך שנה אחת בלבד. תוך השנה אפשר לשנות תוכנית רק אם יש מבצע שמוצע באתר סלקום באיזור האישי או במוקד הטלפוני .אין כמובן התחייבות. מחירי התוכניות ללקוחות פרטיים. ללקוחות עסקיים יש תוכניות אחרות . בתוכניות הפרטיות לא מובנה שיחות לחו"ל. מי שרוצה שיחות לחו"ל צריך לבקש ממוקד חו"ל. אחד החסרונות שיש לסלקום לעומת החברות הסלולר הקטנות כמו גולן הוט מובייל ו012 מובייל שיש חבילת שיחות לחו"ל. כל התוכניות לאחר שנה המחיר מתעדכן ל109 ש"ח לכל החיים. 
0. תוכנית 249 ש"ח - עד 6  מנויי סלולר (אבא ואימא ועד 4 ילדים) שכל מנוי מקבל שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 3 גיגה נפח גלישה  (עם ספק אינטרנט 40 מגה מהירות +טלפון קווי ופקס  עם שיחות ללא הגבלה ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית),מתאים בבית ובעסק ,ככל שיש יותר ילדים,כך יש יותר כדאיות כלכלית . יוצא 30-40 ש"ח למנוי. מאד אטרקטיבי.גם לעומת החברות הסלולר הקטנות שהיתרון הגדול שלהם הוא המחיר ולא שירות.
1. תוכנית 59 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 1 גיגה נפח גלישה בלבד .אפשר לבקש להוסיף ש3 חודשים הראשונים עם 3 גיגה. לאחר 3 חודשים ממשיכים לקבל  3 גיגה בתוספת 16 ש"ח. אפשר גם בחודשים הבאים להחליט שמקבלים 3 גיגה. התוכנית נועדה למי שלא גולש הרבה או למי שלא גולש בכלל. כך שלא רבלנטי אם לקוח מקבל גיגה או 3 גיגה ,ממילא הוא לא עובר 3 גיגה, והוא גם מקבל את השירות של סלקום באותו מחיר של חברה קטנה. 
2. תוכנית 69 ש"ח- שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 3 גיגה נפח גלישה. בחברות הקטנות נותנים חבילה זו ב59 ש"ח. בסלקום משלמים עוד 10 ש"ח אבל מקבלים את השירות של סלקום כחברה סלולר הגדולה בארץ עם פריסה מלאה בארץ של קליטה,מרכזי שירות ולא רק מכירה בכל רחבי הארץ +מוקד טלפוני+צ`אט באתר סלקום+איזור אישי באתר סלקום+ אפליקציה איזור אישי לביצוע פעולות ומידע ללא צורך בנציג, ועוד יתרונות שאין בכלל בחברות הסלולר הקטנות 
3. תוכנית 79 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה לחצי שנה ב79 ש"ח. וחצי שנה ב99 ש"ח. בממוצע 89 ש"ח, אבל עדיף על תוכנית 89 ש"ח כי המחיר נמוך בתחילה ב10 ש"ח,רק למי שרלבנטי 5 גיגה גלישה  ולא מסתפק ב3 גיגה גלישה.
3. תוכנית 89 ש"ח - שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה 
4. תוכנית 199 ש"ח - 3 מנויי סלולר שכל מנוי מקבל שיחות והודעות ללא הגבלה ,וחבילת 5 גיגה נפח גלישה  (עם ספק אינטרנט 40 מגה מהירות +טלפון קווי ופקס  עם שיחות ללא הגבלה ומודם ראוטר לגלישה אלחוטית),מתאים בבית ובעסק 
5. תוכנית 59 קבוע - שיחות והודעות 300 יחידות בלבד, ואין אינטרנט בכלל יש חסימה.אם לא משלמים מקבלים חשבון של מאות ש"ח. כלומר אפשר לדבר 300 דקות ללא הודעות. כל הודעה שווה דקת שיחה. נועד למי שלא מדבר הרבה ומעונין בחבילה קבועה. כמובן שאין התחייבות ותמיד אפשר לשנות חבילה לאחר שנה.  לא כ"כ כדאי. מומלץ לקחת 59 לשנה. 
6. תוכנית 29.90 - למי שרק מקבל קו טלפון ללא חבילת שיחות ורק מקבלים שיחות. אין כדאיות. בחברות הסלולר כמו 012 מובייל והוט מובייל וגולן יש ב10 ש"ח לחודש עם 9 אגורות לדקת שיחה או הודעה ותוכנית לכל החיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה