יום שבת, 12 באפריל 2014

מבצעי ירקות פסח 2014 בקואופ שופ ושופרסל דיל ויש חסד

מבצעי ירקות פסח 2014 בקואופ שופ ושופרסל דיל ויש חסד 
השנה לא היה כ"כ מבצעי ירקות ברשתות השיווק, אלא העלאת מחירי הירקות והפירות. 
ברשת יש חסד בבני ברק במשך החודש האחרון היה מבצע ירקות ב2 ש"ח לקילו: מלפפון,תפוחי אדמה לבן,גזר,בטטה מתוקה, קולורבי,בצל יבש. ועגבניה ב3.80-3.90 ש"ח לקילו לעומת 7-9 ש"ח אצל ירקנים ושאר רשתות השיווק. וזה ללא התנית קניה כלשהי. יש התנית כמות של 6 קילו. ואפשר לעשות 2 תשלומים כך שההתניה פחות רלבנטית. 
ברשת שופרסל דיל רק לחברי מועדון לקוחות נשלח הודעה לטלפון הנייד. קונים ב100 ש"ח ומעלה ומקבלים 4 קילו ירקות חינם. הירקות:תפוח אדמה לבן, גזר ובצל. לא הנחה גדולה כ8 ש"ח בלבד. לא קניתי אין כ"כ כדאיות קניה וגם נסיעה.ואין גם מה לקנות ב100 ש"ח לאחר הקניות הקודמות. 
ברשת קואופ שופ עשו את המבצע הכי כדאי כספית: קונים ב100 ש"ח ממוצרי החנות וקונים ירקות ב0.90 ש"ח לקילו. הירקות במבצע: מלפפון,תפוח אדמה לבן, תפוח אדמה אדום, חציל,בצל יבש, חסה ערבית, כרוב אדום ולבן, גזר.  עגבניות נמכרו ב5.80 ש"ח לקילו. יש התנית כמות של 3 קילו בלבד לכל סוג ירק ובחסה 3 יחידות. כלומר גם אם נאמר שקילו ירקות עולה 2 ש"ח (מה שלא נכון ברוב הרשתות שאתם קונים)  החסכון הוא לפחות 15ש"ח.
נצלתי את המבצע קניתי מוצרי יסוד בקואופ שופ בגבעתיים. לא קניתי חסה עקב בעית טריות ותולעים וחרקים. כמובן שאי אפשר לצמצם ל3 קילו ולכן חלק מהירקות כמו חציל וכרוב קניתי פחות מ3 קילו, בפרט שהסחורה לא כ"כ מובחרת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה