יום שני, 3 באוגוסט 2015

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי בריאות מגדל בפלא שטח בפ"ת

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי בריאות מגדל בפלא שטח בפ"ת
ביולי 2015 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני בעיקר בתחום הביטוח. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
לאחר מספר ימים קבלתי טלפון מאביגיל מנהלת משאבי אנוש בסוכנות פלא שטח לגבי תפקיד מוכר טלפוני ביטוח בסוכנות בפ"ת ליד התחנה המרכזית בפ"ת  ברח' מכבים 17. כתבתי לפני שנה על ראיון עבודה בסוכנות פלא שטח בפ"ת
באותו יום ששלחתי קורות חיים קבלתי טלפון. הפעם אביגיל התקשרה אלי מהטלפון הנייד שלה ולא מקווי. אמרתי לה שבעבר לפני כשנה הייתי בראיון עבודה והתקבלתי,אך זה לא הסתדר.היא הזמינה אותי לראיון למחרת ביום רביעי בשעה 13. שלחה לי הודעה בערב על פרטי הפגישה. הם לא שומרים את הטופס שמילאתי לפני שנה ולכן אצטרך למלא אותו שוב. 
מכיוון שאני מועמד מבוקש במכירות היו לי עוד כמה ראיונות עבודה באותו יום לפני ואחרי הראיון. היה לי ראיון קודם בת"א ליד עזריאלי לפני 12 והמראיין איחר להגיע ,עשיתי ראיון עם ר"צ ואח"כ עם המנהל ,כך שסיימתי שם רק ב13.15!
התקשרתי לאביגיל ואמרתי לה ועדכנתי אותה על המצב ושאלתי אם אני עדין אני יכול להגיע לראיון בחצי שעה הקרובה. היא ענתה שכן והיא נמצאת.(כל הכבוד, לא כל מראיין היה מסכים בכלל לקיים ראיון ומקסימום היה דוחה הראיון ליום אחר) הגעתי לתחנה ועליתי לקו 1 שהגיע. הנסיעה ארכה יותר מ40 דקות, היו קצת פקקים. בקיצור במקום ב13 הגעתי ב14.
עליתי במדרגות והגעתי למשרדים (כמה חדרים, גודל של בית 4 חדרים במקסימום)   ואבישג  נתנה לי כצפוי דף פרטים וקורות חיים מקוצרים למלא. מלאתי (בקו"ח מקוצרים את תפקידי בתפקיד מכירות ותיאום פגישות בעיקר בביטוח,אבל לא רק) ועברו 5 דקות. הציעה לי מים ולקחתי ,הייתי צמא יותר.
אביגיל לקחה הטופס והזמינה אותי לראיון בחדר הפנימי ליד חדר הטלפנים. נכנסתי לחדר ,לשמחתי בניגוד לפעם שעברה הליקויים תוקנו! הביאה גם את קורות החיים ,מלבד אביגיל עשיתי ראיון עם מנהלת המוקד.
נמסר לי פרטי השכר, 27 ש"ח לשעה מההתחלה, 2 ימי קורס עיוניים(על הביטוח) ו2 ימי קורס מעשיים כולל סימולציות יש דרישות גבוהות לתפוקה גבוהה שמתחילה ב500-1000 בחודש ה-1, ועד 1500 בחודש השני ואח"כ לסכום 5000 ש"ח בחודש!  תשלום עמלה נע בין 100-200% . אפשר להגיע לעמלה של 11 אלף ש"ח ,לעומת שנה שעברה שהיו עמלות לא גבוהות.
מי שלא יודע למכור ובעיקר בתחום הביטוח שלא יגיע לראיון ולא יתחיל בסוכנות!
חזרתי שוב על הטענה שהתקבלתי לפני שנה אך זה לא הסתדר. כמובן שיש עוד עובדים שיתחילו הקורס. בחדר היו רק כמה עובדים, וראיתי הפעם רק 3 גברים ולא נשים.
לאחר שעברתי את הראיון אצל אביגיל, היא אמרה שאני צריך לעשות ראיון גם עם מנהלת מוקד, זה היא לא אמרה לי קודם. 2 הראיונות ארך כ50 דקות
עדין הסוכנות מסרבת לשלם כסף על הקורס, אם העובד פוטר או מתפטר מהתפקיד ,שזה לא חוקי. הטענה של אביגיל שיש עובדים שמסתפקים בשכר בסיס ולא עושים מכירות,או יתר על כן הם בכלל לא יודעים למכור וסתם מעבירים זמן והסוכנות מפסידה (משלמים שכר ולא מקבלים כלל תפוקה). רק אם עובד עובד חודש ימים (אוגוסט מלא) הוא מקבל תשלום על ימי הקורס. 
הם עובדים בעיקר רק עם מגדל ולא עם חברות ביטוח אחרות ,יש אפשרות למכור גם את הראל .למרות שאני מוכר מקצועי גם בתחום הביטוח וגם מכיר את הפוליסות של חברות הביטוח (הראל,כלל,הפניקס,מנורה)  אין פטור מקורס,ויתר על כן אני רשאי למכור בחודש ה-1 והשני לערך רק פוליסות פשוטות כמו תאונות אישיות וימי אשפוז וכיוצא. לא ביטוח בריאות ולא סיעוד ולא מחלות קשות.   רק אם אוכיח יכולת מכירה, אז יסמיכו אותי למכור פוליסות נוספות (הסמכה שווה לימוד הפוליסה עם מדריך כמו בקורס)
אמרתי לה שאני לא חושב שמגדל מובילה בתחום הבריאות,הם מבינים יותר בתחום החיים. ואני אודה אם אפשר להוכיח לי שהדבר לא כך לעומת שנה שעברה. היא אמרה לי שתשכח מה שלמדת על כה ועל שיטות המכירה, אצלנו עושים דבר אחר שעובד.(אל תגיד בהראל\כלל עשינו ככה) ,בנוסף טענה שהפוליסות משתנות מידי שנה,ומה שהיה לפני שנה שונה מעכשו (לא ממש נכון)
את מגדל אני לא משווק,נקודה.למה?כי החברה הביטוח היחידה שעשיתי לה כ"כ הרבה ראיונות עבודה ולא התקבלתי בפ"ת ובת"א כולל באיחוד ישיר ומבטח סימון ושחם ועוד 
 כמובן שמדובר בלקוחות קרים ולא לקוחות קיימים וכיוצא בזה, למי שיודע למכור נותנים לו רשימות הטלפונים מלקוחות שירותי סלולר פלאפון ששיכים למשווק פלא שטח,וגם אפשרות לפניה ללקוחות שנקנים בכסף.
שעות העבודה מ9.30 ועד 16 (שעות מצוינות למכירות) חשוב לי שיש חוזה עבודה,והבטיחו לי שיש.
אמרתי את הניסיון התעסוקתי שלי כולל מעבר במבחני הביטוח ומכירות ותיאום פגישות.עשיתי גם סימולציה קצרה מאד. 
הסוכנות מעונינת בעובדים שבאים לעבוד ולא לדבר ולא לנוח. ויודעים לסגור ולמכור. המנהלת תעמוד על הראש כדי שנבצע את העבודה טוב יותר ונמכור יותר. 
למרות שקבלתי הודעה מיידית ממנהלת המוקד שהתקבלתי, ואמרה לי להגיע בעוד כמה ימים ביום ראשון בשעה 12, ואביגיל אמרה להגיע בשעה 11 כדי למלא הטפסים וכיוצא כולל ציפיות ונהלים - 
לא התחלתי לעבוד שם ולא הגעתי ביום ראשון  
 אבישג ביום ראשון שלחה הודעת sms  עם שעת ההגעה והכתובת.אבל התחלתי לעבוד ביום ראשון בבוקר במקום עבודה אחר עם תנאים דומים וטובים יותר עבורי בפ"ת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה