יום ראשון, 28 ביוני 2015

פגיעת רוכב אופני הרים צעיר ביד הולך רגל מבוגר ליד עזריאלי בתחנת האוטובוס

פגיעת רוכב אופני הרים צעיר ביד הולך רגל מבוגר ליד עזריאלי בתחנת האוטובוס
ביום חמישי האחרון ב16 ו10 לערך, לאחר שקניתי בשופרסל בסניף עזריאלי, פסעתי עם תיק מלא ביד אחת והיד האחרת חופשית לכיוון תחנת האוטובוסים לקו 68. בהיותי מחכה ,קו 1 וקו 42 הגיעו לתחנה, וקו 68 בא אחריהם . 
פסעתי קדימה כי חשבתי שקו 68 יחנה שם ולא ייסע קדימה, אך התברר שהוא המתין,וסימן לי שהוא ממתין עד שקו 42 ייסע לאחר שיעלו הנוסעים. אז פניתי בסיבוב לאחור, והרגשתי שנוסע אופנים נכנס בי ביד. למזלי היד הייתה בתוך הכיס ולא מחוצה ,כך שהפציעה הייתה קטנה, אך עדין משמעותית. מדובר במכה בברזל של הכידון ליד כף היד. שגרם לפציעה וכאבים במפרק כף היד.

רוכב האופנים הצעיר החילוני הלבן בבגדים קצרים מכנסים וחולצה וללא קסדה ,עצר לרגע את הדשדוש בפדלי האופניים,כי הוא נעצר בהתקלות עם היד שלי, לא טרח לשאול לשלומי או להתנצל או כל דבר אחר ופשוט המשיך לרכוב ולברוח מהמקום.לא הספקתי לראות מיהו בפניו, וכמובן שלא יכולתי לרדוף אחריו עם התיק המלא ,בפרט שהאוטובוס כבר היה בתחנה. 

לא היה כל שוטר במקום,ואין שום שוטר באופן קבוע שקונס רוכבי אופניים שנוסעים נגד התנועה,שרוכבים על מדרכה שמלאות בבני אדם שמחכים לאוטובוסים,וכך רוכבי אופניים שלא נזהרים ברכיבה פוגעים בהולכי רגל באופן קבוע. אז הגיע הזמן ששוטרים יהיו נוכחים ויקנסו כספית ופלילית את עשרות רוכבי האופניים שרוכבים בעזריאלי בניגוד לחוק ופוגעים בהולכי הרגל

מצורף צילום הפגיעה ביד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה