יום ראשון, 28 ביוני 2015

מאילו סיבות לא רלבנטיות לקוחות לא מעבירים הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי?

מאילו סיבות לא רלבנטיות  לקוחות לא מעבירים הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי?
לקוח יכול לעשות הוראת קבע לתשלום אוטומטי בהתאם לחיוב מהחברה (סלולר,אינטרנט ועוד) או מרשות עירונית(ארנונה,חשמל ,מים ועוד) ורשות ממשלתית (מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי ועוד)
אבל הלקוח יכול לשלם בנוסף בעוד אפשרויות אחרות, כמו: בבנק הדואר במזומן או בבנק עצמו או בצקים או בהעברה בנקאית או בתשלום באינטרנט בכרטיס אשראי. ויש גם אפשרות להעביר הוראת קבע לכרטיס האשראי ולשלם במועד החיוב החודשי, ולא בתשלום מיידי 
אז למה לקוח עסקי בפרט ולקוח פרטי בכלל מעדיף השאיר הוראות קבע בבנק או לעשות הוראות קבע חדשות בבנק ולא דרך כרטיסי אשראי, למרות שכל היתרונות הן בעד כרטיס אשראי כמו שיבואר לקמן? 
1.הלקוח חושב שיותר קל פרוצדורלית לבטל הוראת קבע בבנק ולשלם עמלה מאשר לבטל הוראת קבע בכרטיס אשראי.
2.הלקוח חושב שהוראת קבע בכרטיס אשראי תופסת מסגרת לעומת הבנק, ולא היא. רוב הוראות קבע לא תופסות מסגרות בכרטיס אשראי. הלקוח מעונין במסגרת מלאה של הכרטיס ולא חלקו בתשלום הוראות קבע.
3.הלקוח סומך בעיקר על הבנק שישלם את הוראת הקבע ולא סומך על חברות האשראי שישלמו בכרטיס האשראי, בעיקר במעבר עצמו מהבנק לאשראי,ובפרט שמדובר בתשלום שחייבים לשלם לרשות ממשלתית או עירונית כנזכר לעיל.
4.הלקוח חושב שיש לו יותר שליטה בהוצאות בימים מסוימים(10,15,2) בהוראות קבע בבנק, לעומת כרטיס האשראי שיש רק מועד חיוב אחד. 
5.הלקוח חושש שהבנק יכעס עליו שהעביר הוראות קבע מהבנק לכרטיס אשראי וישנה את התנאים שנותן לו עד כה, או הבנק לא יתן תנאים עדיפים בעתיד לבקשתו שיהיה מגיע לו, אילולא העביר את הוראות הקבע לכרטיס האשראי . 
חושבים שיש עוד סיבות לא רלבנטיות? תכתבו למטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה