יום רביעי, 21 במרץ 2012

איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים וההנחות והקופונים השבוע ברשת מגה לפני פסח ?


איך קונים בזול ומנצלים את המבצעים וההנחות והקופונים השבוע ברשת מגה לפני פסח ?
באופן כללי מדהים לגלות שבעיתון פוסט של רשת מגה לא מוזכרים מבצעים והנחות שרשת מגה מפרסמים בעיתונים אחרים כמו ידיעות אחרונות וישראל היום. וכבר כתבתי על כך בעבר מספר פעמים. שיווק גרוע אצל ויסמן.

ב18 עד 23 למרץ 2012 יש מכירת חיסול של חמץ במחירים מדהימים וזולים במגה. כמובן שיש התנית קניה של 50 ש"ח מהמוצרים שלא משתתפים במבצע ולא ממוצרים אחרים במבצע.אפשר לקנות מוצרי בסיס ומוצרים לאכילה שוטפת.

נשאר רק שבועיים וקצת לפני פסח ויש לסיים החמץ קודם, ולכן צריך לאכול כמות גדולה מידי יום, אפשר לחלק בין מספר לקוחות\שכנים את הקניה הזולה. אפשר לקנות לארגון גדול להרבה עובדים, או לארגון צדקה(או גן, בית ספר וכיוצא) עבור הרבה ילדים.

מוצרים 2 ב-20 : קורנפלקס תלמה 750 גרם. כריות 700-750 גרם תלמה, חטיפי דגנים מיקספלקס בטעמים.  בייגלה בטעמים דקים דקים 300-400 גרם  3 ב-20.  

מוצרי מעדנות ב-10: בורקס תפו"א מלווח בקופסא,פיצה איטליאנו סינגל  (יש לבדוק משקל).
שניצלים עוף  מאמא עוף ועוף טוב ב-30 וב25 ש"ח : אמיתי\דק\ ילדים ועוד סוגים 700 גרם .

יש מוצרים ב-10 ש"ח בלבד גם מותנים בקניה מעל ל-50 ש"ח עד 14 לאפריל: אכתוב המוצרים והאם יש יותר זול ברשתות שיווק אחרות  והאם המוצר במחיר סביר וזול. עדין אין את המבצעים לפסח ברשתות השיווק,ולכן יתכן שבשבועיים הבאים יהיה מבצעים יותר זולים. בנוסף שאני לא יודע את כל המבצעים של כל רשתות השיווק השבוע ולכן קשה יותר להשוות. אתרי השוואות המחירים הם בעיקר רק למחירים רגילים ולא מבצעים  

1.מצות ראשל"צ ק"ג כשרות רגילה-  מחיר סביר למי שאוכל בקושי ק"ג בפסח. אפשר לקנות 2.5 ק"ג ב-20 ש"ח בויקטורי (גם מצות יהודה י"ם) ובשאר רשתות שיווק הפרטיות, או לחכות למבצע מצות בשקל וכיוצא.

2. יין תירוש מגה כשרות רגילה 750 מ"ל- יש יין לקידוש ליטר ומיץ ענבים ליטר (חברת ארזה) בכשרות בד"ץ ברשת יש ב-9 ש"ח בלבד. ויש מיץ ענבים 750 מ"ל המותג כשרות רגילה במחיר דומה.

3. שמן קנולה מועשר- מחיר סביר. יש שמן קנולה רגיל ב-9 ש"ח, ואפשר לקנות שמן קנולה בזול יותר במבצע , יש בשופרסל דיל 3 ליטר שמן קנולה ב-20 (6.66 ש"ח לליטר).

4. קפה טורקי עלית 170 גרם- סביר  כ-11.5 ש"ח ל-200 גרם. אפשר לקנות  4 קפה 100 גרם ב-20 ש"ח (10 ש"ח ל-200 גרם במקום 11.5) ,וזה רלבנטי למי ששותה הרבה קפה טורקי, ואפשר כמובן לקנות עבור 4 צרכנים, או למשרד.  

5.משחת שיניים קולגייט אדומה 100 מ"ל – מחיר סביר וכך מוכרים גם בשאר הרשתות ,גם במבצע 2 ב-20 . אפשר לקבל במבצע סופר פארם ב-8-9 ש"ח.

6. שמיניית מגבות נייר ניקול – מחיר סביר ולא זול, אני קניתי מתחת ל-8 ש"ח במבצע ברשת יש לפני מספר חודשים.

7. 2 ק"ג אורז תיאלנדי ארוך מגה ללא כשרות – מחיר זול והגון, אך למי ששומר כשרות, המוצר לא רלבנטי. אפשר לקבל ק"ג אורז פרסי סוגת בד"ץ בשופרסל דיל גם ב-5 ש"ח.

8. שמפו\מרכך פינוק , תחליב רחצה פינוק 700 מ"ל (יש קופון שעולה 8 ש"ח)- מחיר סביר. יש לבדוק ברשתות הפארם האם אין יותר זול, בפרט למי שמקבל קופונים ויש לו כרטיס אשראי לסופר פארם (לייף סטייל).

9. בשר\ בשר עוף טחון לקציצות חצי קילו טיבון ויל- מחיר סביר. אך בכשרות רגילה. מי שאוכל בד"ץ (בפרט אם הוא ספרדי שאוכל חלק)- המוצר לא רלבנטי.

10. נקניקיות עוף טירת צבי 400 גרם כשרות רגילה – מחיר סביר אך לא זול . לא ממליץ בכלל על נקניקיות ונקניקים לאכילה כולל לא לילדים.  

11. 2 פריגת בטעמים שונים ליטר וחצי- מחיר סביר, זה מחיר מבצע בכל רשתות השיווק. הכי נמוך זה 4 ש"ח ליחידה.

12.מאגדת 3 שוקלד פרה חלב עלית כשרות רגילה (לא יודע האם עם אבקת חלב נוכרי או חלב ישראל) – מחיר 
זול, למי ששומר על כשרות, המוצר לא רלבנטי, רק אם המוצר בד"ץ עם חלב ישראל.

13. עוגת הבית שוקלד צ'יפס\שיש אוסם – מחיר סביר אך לא זול, (ברור לי שיש רשתות שמוכרות גם עד 15 ש"ח ליחידה ) לפני פורים אפשר היה לקנות ב-7.5-9 ש"ח ברשת יש ובשאר רשתות בלבד.

14. תפוציפס 50 גרם* 5 יחידות – אני לא ממליץ בגלל המלח ובגלל מחיר ק"ג תפוח אדמה רגיל שעולה 2 ש"ח ומטה ,וכאן 250 גרם עולה 10 ש"ח.

ברשת מגה גם יש כ-100  קופונים לפני פסח שאפשר למצוא באתר מגה קופון ו למי שחבר מועדון you  וקבל בדיווק ישיר לבית, הקופונים רלבנטים בתאריכים  מ-18 למרץ עד 6 לאפריל 2012 .

יש קופון עם מחיר סופי ויש קופון של הנחה למוצר בכמה שקלים ללא ציון מחיר המוצר. רוב המוצרים הם מוצרי ניקיון וטיפוח ומיעוטם מאכל. רובם במחיר סביר ונמכרים במחיר דומה גם בשאר רשתות השיווק, גם שאם יש לך במלאי, אין ממש צורך לקנות.ויש מוצרים שיקרים יחסית גם לשאר רשתות השיווק.

מוצרים רלבנטים: מארז שמינית דנונה פרי\דיאט ב-20 (2.5 ליחידה) הבעיה שאין כשרות על המוצר. חיתולי האגיס 40 ש"ח לא מצוין משקל ומספר יחידות רק קוד. משחת שיניים אורביטול הלבנה 145 גרם ב-7 ש"ח. יש כמה מוצרי דגנים של תלמה כשרות רגילה ב-14 ש"ח. עוגת בראוניס  שוקלד \קוקוס עלית ב-10 כשר לפסח. חלבה בראכה טעמים שונים ב-10. יש מוצרי חלב שטראוס כשרות רגילה- לא זולים. מגוון חליטות ליפטון ב-10.

ברשת מגה(מגה בעיר ומגה בול) יש תווי הנחה לחברי מועדון you: ניתן לממש רק פעם אחת, לא ניתן לשלם בתווי קניה או בתו קניה אלקטרוני אלא במזומן או בכרטיס אשראי.וחייבים להעביר כרטיס מועדון you  או בתשלום כרטיס אשראי you.

 יש 2 תווי הנחה לפני פסח:  28 למרץ-6 לאפריל 2012 יש הנחה של 50 ש"ח לקניה מעל 350 ש"ח. משקף הנחה של  14.3%. והשני ב8-13 לאפריל יש הנחה 20 ש"ח לקניה מעל 250 ש"ח ,משקף הנחה של 8%

המחירים במגה כאמור לא זולים כ"כ יחסית לשאר רשתות השיווק, אולם ההבדלים לא כ"כ גדולים. למי שיכול לקנות במספר רשתות שיווק וההנחה על מחירי המוצרים שהוא קונה ב-350 ש"ח גדולים ב-50 ש"ח או ב-250 ש"ח גדולים ב-20 ש"ח , אז אין כלל כדאיות קניה במגה ועדיף שלא ינצל את תווי הנחה ויקנה יותר בזול.

איך אפשר לדעת? עושים רשימת קניה ,בודקים את המחירים ברשתות ,ואז רואים מה יותר בזול.  
יחד עם זאת, מספר צרכנים \שכנים יכולים להתאגד לקניה אחת ואפשר לקנות מוצרים בסיסיים ולקבל את ההנחה. וכך אני ממליץ, אל תשאירו את ההנחה ללא ניצול.

לא כתוב האם לא ניתן להעביר לאחר את תו ההנחה והאם התו רלבנטי רק לחבר מועדון מסוים אחד, ולכן אם אתם לא משתמשים בתו הנחה, אתם יכולים למכור או לתת לשכן\צרכן שקונה במגה בלבד ולא ברשתות אחרות שישתמש בתו ההנחה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה