יום חמישי, 20 במרץ 2014

כמה מילים על דתיים לאומיים וסרוגים וחוק הגיוס


כמה מילים על דתיים לאומיים וסרוגים וחוק הגיוס 
הרב אלחנן וסרמן אמר על הדתיים לאומיים לפני 100 שנה!יש גשר בין הדתיים לאומים לבין החילונים.אך על הגשר עוברים רק דתיים שהפכו לחילונים ולא חילונים שמצטרפים לדתיים.
במילים שלנו. דתיים לאומיים חזרו בשאלה והפכו להיות חילוניים גם ללא שכנוע של חילונים. אולם דתיים לאומים לא הצליחו להחזיר בתשובה אפילו חילוני אחד . זה נאמר מזמן. רלבנטי לצערם עד היום ואפילו יותר בתוקף ורואים את התוצאות.

קל להחזיר בתשובה אלפי חילונים ולא להחזיר בתשובה דתי לאומי אחד!

הסרוגים נגד הרב אמנון יצחק והרב אלבז שמחזירים בתשובה חילונים !!
אז הם בעד קירוב חילונים אבל רק שהסרוגים מקרבים ולא החרדים,והחילונים צריכים לחזור בתשובה רק שהם יכירו לבד! ללא השפעה חיצונית שכדאי להם להיות דתיים.
הם כנראה מזלזלים במאמר המדרש והזוהר שהקב"ה אומר לעם ישראל שתקרבו את הבנים שהתרחקו ממני ושיקיימו תורה ומצוות.

הסרוגים טוענים הרב עובדיה יוסף והרב אלישיב ושאר הרבנים החרדים הספרדים והאשכנזים ,הם לא הרבנים שלנו והם לא קובעים עבורנו דבר וחצי דבר רק קומץ "רבנים" סרוגים  # אפיקורסים.

הרב שלנו הוא הרב מרדכי אליהו, אז מה אם אנחנו לא מקיימים שום דבר שהוא אומר ועונה לשאלות שלנו כולל גם הוראה שלו להצביע נגד חוק גיוס בני הישיבות ושירות לאומי של בנות , אנחנו עושים מה שאנחנו רוצים (כולל גם נגד הרבנות הראשית שאסרה זאת), פוליטיקה זה לא קשור ליהדות ,כולל מה להצביע לכנסת, נצביע גם עבור מפלגות חילוניות ימניות כמו מולדת  ונץ וכהנא ותחיה ועוד העיקר לא לאגודת ישראל או ש"ס. 

הסרוגים מוכיחים פעם אחרי פעם שמה שמענין אותם זה למה החרדים לא הולכים בצבא, ולא איך לקרב את החילונים, או את עצמם ליהדות ולימוד תורה .

הסרוגים מוכיחים שהם קרובים יותר מתמיד לחילונים מאשר לחרדים. ולכן הם גם התאחדו בקואליציה עם שונאי הדת במפלגת יש עתיד לחוקק חוקים אנטי דתיים.בעיר בית שמש הצטרפו לחילונים לראש עיר חילוני ולא חרדי.

הם מציגים חוקים בכנסת נגד הדת והיהדות (קחו לדוגמא את חוק הגיור של שטרן) וחוק הגיוס שבעד גיוס בני ישיבות ובעד סנקציות פליליות וכלכליות למי שלא יגוייס, ועוד עוד חוקים.

 לסרוגים יש ארגון לנוער שנקרא בני עקיבא ע"ש רבי עקיבא בן יוסף. אך הארגון לא נקרא בני רבי עקיבא, כך שמדובר בסרוגים שהם בנים של עקיבא שהיה עם הארץ-רועה לפני שלמד והתמנה לרבי.

למה בבני עקיבא ואצל הסרוגים אין הפרדה בין בנים לבנות ואין איסור נגיעה ויש עוד היתר מ"רבני" הסרוגים לכך? כי כנראה הם לא למדו בכלל את הראי"ה קוק שאסר זאת בספריו. או שהם לומדים אצל הרב קוק מה שמתאים להם...

הסרוגים מדברים כל הזמן שרב הרוחני הוא הרב קוק ,הם הולכים בדרכו של הרב קוק? אז למה הם לא הולכים בשטריימל ובחליפה כמו החרדים,בפרט הסרוגים האשכנזים?   למה מעולם לא היה סרוג דתי לאומי רב ראשי ובשיעור קומה שדומה לרב קוק או לשאר הרבנים החרדים, שגם יהיה מקובל על הרבנים החרדים ?

מעולם ליהודים לא היה כיפה סרוגה, אלא רק משי או קטיפה או כובע קסקט לאשכנזים  או בד וכובע לכל הראש  לספרדים ,הסרוגים אימצו כיפה חדשה בהתאם לראש שלהם, שהשכל והיהדות יוצאים מהחורים שבכיפה החוצה מהראש

הסרוגים רק מוכיחים שוב ושוב שהם דתיים בתחפושת,יש את פורים כדי להתחפש, לא כל השנה.איך אמר שחקן כדורגל שחזר בתשובה ונשאל ע"י סרוגים למה הוא לא דתי לאומי? וענה להם, ששחקן כבר הייתי. לא חזרתי בתשובה כדי להישאר שחקן...

ראש ישיבה לחוזרים בתשובה נשאל ע"י דתי לאומי, למה החוזרים בתשובה לא בוחרים בדרך הדתי לאומי והם רק חרדים עם זקן ופאות. הרב ענה לו שאם החוזרים בתשובה לא הולכים בדרך הסרוגים,אז הסרוגים צריכים עיון ... ודי לחכם ברמז.

דתי לאומי שאל רב חרדי ,הרי שבעים פנים לתורה,אז למה הרב לא מקרב אותנו? הרב ענה,אמת,שבעים פנים לתורה,כאשר מדובר בשיטה שיש לה פנים...

לסרוגים לעולם לא יהיה אפילו רב אחד בשיעור קומה כמו החרדים .כי הדרך שלהם פשוט לא מובילה לשם...
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה