יום שני, 3 במרץ 2014

סלקום טוטאלי השתגעו בסלקום טוטאל במבצע מפיל וכדאי כלכלית

סלקום טוטאלי השתגעו בסלקום טוטאל במבצע מפיל וכדאי כלכלית
כמו שאתם יודעים בשוק התקשורת :סלולר ואינטרנט יש תחרות שנפתחה לפני שנתיים ע"י משרד התקשורת ונמשכת עד עכשיו ותמשיך גם בעתיד. כאשר יש תחרות, הלקוחות נהנים מירידה במחירים או לחילופין ליותר שירות ומוצר באותו מחיר או במחיר יותר זול.
סלקום קנו את נטויז'ן ב2011 לפני 3 שנים ,על מנת להציע את כל פתרונות התקשורת במקום אחד ובחשבונית אחת -גם סלולר,גם אינטרנט גם טלפון קווי וגם שיחות לחו"ל במקום אחד במקום ב3 חברות שונות. ולכן בסלקום יש תוכנית שנקראת סלקום טוטאל שכולל סלולר+טלפון קווי+ספק אינטרנט+מודם ראוטר. אין אפשרות לקנות מחברת סלקום רק אינטרנט וטלפון קווי (זה אפשר לקנות מחברת נטוייז'ן) אלא רק בצירוף סלולר. 
מה זם מודם ראוטר? המודם מאפשר גלישה אלחוטית בבית או בעסק גם למחשבים ניידים,טאבלט, אייפד וגם טלפון סלולרי שמתחבר לרשת האינטרנט בבית או בעסק. בנוסף שבמודם יש אפשרות ל2 קווי טלפון: טלפון קווי וגם פקס ללא תוספת מחיר. בד"כ בבית יש אפשרות רק לקו אחד. בנוסף שהקופסה החכמה מאפשרת לבצע פעולות על הטלפון.
סלקום טוטאל בד"כ מציעה 3 מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 3 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה +מודם ראוטר  וכל זה ב349 ש"ח לחודש במשך שנה. זה מה ששמעתי וראיתי אצל לקוחות קיימים של סלקום.
כיום סלקום טוטאלי השתגעו ויצאו במבצע סלקום טוטאל מאד כדאי כספית:  3 מנויי סלולר שכולל שיחות והודעות בארץ וגלישה 5 גיגה ללא הגבלה +טלפון קווי ללא הגבלה  בארץ לכל הרשתות ניידים ונייחים (כמו בסלולר)+אינטרנט במהירות 30 מגה בתשתית הוט ו40 מגה בתשתית בזק  +מודם ראוטר וכל זה ב199 ש"ח לחודש במשך שנה. אחרי שנה המחיר מתעדכן ל298 ש"ח לחודש 
המחיר 298 ש"ח מתחלק ל3 מנויי סלולר כפול 69. ו91 ש"ח שמחולק 40 ש"ח ספק אינטרנט ו51 טלפון קווי. זה אומר בעצם שיש הנחה של 33 ש"ח לכל מנוי סלולר.כלומר,במקום 69 ש"ח לחודש משלמים 36 ש"ח לחודש. האינטרנט נשאר באותו מחיר. וכן גם מי שנמצא בנטוויזן באינטרנט וטלפון קווי יכול להצטרף לתוכנית  
עלות חד פעמית של סים  29 ש"ח לכל מנוי  במקום 69 ש"ח. עלות שליחות סימים עד הבית בחינם במקום 49 ש"ח. עלות התקנה חד פעמית של מודם ראוטר 99 ש"ח ווזהו מתחילים ליהנות גם ממחיר זול גם ממוצר איכותי וגם מהשירות המצוין של סלקום לעומת שאר חברות הסלולר עם שאר היתרונות של סלקום ,כמו שמקבלים הכל בחשבונית אחת! ולא במספר חשבוניות. 
אתה נמצא כבר בנטוויזן באינטרנט ובטלפון קווי? מצוין. אז תוסיף 3 מנויי סלולר ותהנה גם משדרוג למהירות ל40 מגה באינטרנט (אם יש לך מהירות פחות מ40 מגה) וכל זה  ב199 ש"ח.אחרי שאתה עושה את הניוד בסלולר, אתה מתקשר לנטוויז'ן ומודיע להם שאתה בתוכנית סלקום טוטאל באינטרנט ויעדכנו את המהירות ולא יחייבו אותך שוב בכסף. ותקבל הכל בחשבונית אחת בלבד מסלקום. יש לך כבר מהירות 100 מגה? מצוין! תוסיף עוד 15 ש"ח לחודש. 
כאשר אני שמעתי לראשונה על המבצע של סלקום טוטאל פשוט נפלתי מהכיסא. ואמרתי לעצמי אין לקוח שישמע על המבצע ולא יקח את המבצע עכשיו ,הוא לא יחכה למחר.כמובן שיש לקוחות טפשים ופראיריים שלא מוכנים בכלל לשמוע ולקבל הצעות מחברות סלולר ואינטרנט אחרות, ולכן הם מפסידים כסף.(השאלה אם גם את\ה שיכים לזן של לוזרים או מצליחנים שמזהים הזדמנות קניה וקונים)  המבצע מוגבל בזמן.בכל זמן סלקום יכולה להפסיק את המבצע. 
לפרטים נוספים ולביצוע עסקה משתלמת, אפשר ליצור איתי קשר  בטלפון נייד 0525956568 או לשלוח הודעה לנייד, ואני אחזור אליך בהקדם באותו יום. אפשרי גם במייל  eyalm34@gmail.com    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה