יום שבת, 8 במרץ 2014

ראיון עבודה מוכר טלפוני בסוכנות ביטוח בריאות ישיר באוניברסיטת ת"א

ראיון עבודה מוכר טלפוני בסוכנות ביטוח בריאות ישיר באוניברסיטת ת"א 
לאחר הפיטורין מחברת כלל ה-1 בפ"ת, שלחתי קורות חיים לתפקיד נציג מכירות ביטוח טלפוני. ר"צ  בסוכנות ביטוח בריאות ישיר באוניברסיטת ת"א  קבלה קורות חיים שלי  ויצרה איתי קשר טלפוני. לאחר ראיון עבודה קצר הוזמנתי לראיון.
הראיון נקבע ל11 בבוקר לערך. היו לי 2 ראיונות קודם בפ"ת  וגם 2 ראיונות אח"כ בת"א ובפ"ת. לא יכולתי להגיע לראיון עבודה בת"א עקב מרחק והייתי צריך לתאם מחדש או לוותר על הצעת העבודה. 
 מתברר שהיא עבדה בכלל ה-1 בתחום המכירות\תיאום פגישות זמן מה והיא מכירה את המנהלים. הסוכנות נמצאת במעונות הסטודנטים בקומת קרקע ,כמה משרדי מנהלים ומוקד טלפוני עם כ15 עמדות. לאחר הראיון הפ"ת שהתארך מעבר למידה עם המתנה בתחנת האוטובוס ,פספסתי כנראה את הקו ,לקחתי אוטובוס קו 49 לכיוון אוניברסיטה ת"א. הגעתי באיחור קל של כמה דקות. השומר בכניסה אמר לי  ללכת ישר ובאיזה מספר מעון הסוכנות נמצאת וזו קומת קרקע ,מה שר"צ לא טרחה לומר.
הגעתי וראיתי 4 נציגות מכירות בטלפון, ובחור מבוגר בעוד עמדה, ור"צ שהייתה במוקד. היה עוד מנהל שם בסוכנות ושאלתי היכן ר"צ, והוא אמר במוקד. לאחר מילות פתיחה הוזמנתי לחדר. הראיון היה ממש קצר... נאמר לי שאדם שעשה תיאום פגישות למעלה משנתיים גם בכל ה-1 וגם באיילון גמל ,לא יכול למכור בטלפון עם כרטיס אשראי. זה לא אותו דבר, והוסיפה עוד מילות התנצלות ועוד מילים. וכמובן לא הייתה לה שום תשובה למה בכלל הזמינה אותי לראיון כאשר היא חושבת שאני לא מתאים. טוב שהיא לא אמרה שאני לא מתאים כי יש בנות במוקד ואני לא יסתדר איתם, או שדברתי עם המנהלת שלך בכלל \ומקום עבודה אחר ואני לא חושבת שאתה מתאים.  לא אמרתי לה כלום, כולל שוויתרתי על ראיון כדי להיות אצלה בראיון ונתתי לה הזדמנות לעובד מצוין בתחום .אמרתי שלום מנומס ועזבתי את המקום,חיכיתי כמה דקות לקו 49 חזרה לפ"ת  .
לשמחתי התקבלתי לעבוד בתחום הסלולר במכירות טלפוניות ובחודש ראשון 40 לקוחות ובחודש השני 60 לקוחות. עם כרטיס אשראי. כך שאותה ר"צ לא מבינה כלל בתחום משאבי אנוש של מכירות ולא בנציגי מכירות. לא מתווכח עם טיפשים,משאיר אותם בטיפשותם. זה העונש שהם יכולים לקבל. להמשיך לחשוב שהם טובים שהם בעצם גרועים ללא יכולת שיפור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה