יום שני, 2 באפריל 2012

ראיון עבודה לתפקיד פקיד תביעות אלמנטרי בסוכנות ביטוח דואן בראשל"צ


ראיון עבודה לתפקיד פקיד תביעות אלמנטרי בסוכנות ביטוח דואן בראשל"צבחמישי לפני שבוע וחצי הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו ,הייתה הצעת עבודה של פקיד תביעות אלמנטרי רכב ודירה בסוכנות ביטוח דואן ברחוב דוד סחרוב 18 בראשל"צ . אך לי יש נסיון בתביעות ורפרנט ביטוח חיים ובריאות וכמעט אין ניסיון וידע באלמנטרי.שלחתי לו קורות חיים למייל 
בכל זאת יעקב דבר עם יורם מספר פעמים בשבוע שעבר ואמר שצריך לחשוב על זה. בחמישי התקשר שוב אליו בנוכחותי ויורם אמר לו שנוכל לתאם ראיון ביום ראשון ואתקשר לטלפון הנייד שלו.
ב-1 באפריל, התקשרתי בראשון בבוקר ותיאמנו ראיון לשעה 16.00 .הוא ביקש שאגיע במיידי, אך לא יכולתי להגיע במידי לפני 12.00 (הייתה לו פגישה באשדוד שאורכת שעתיים וחצי כולל נסיעות), ואמרתי שנקבע לאחר הפגישה, ואם יש ביטול לפגישה שיעדכן אותי.
לאחר הראיון ב012 סמייל שכתבתי  בפוסט הקודם שהסתיים ב-15.55, הלכתי ברגל מרחוב האצ"ל עד דוד סחרוב, רבע שעה הליכה לערך והגעתי ב-16.10. יורם היה עם לקוח בקשר לתביעת רכב וחיכיתי עוד רבע שעה, וממילא גם אם הייתי מגיע בזמן,לא הייתי מתקבל בזמן. 
ב-16.25 הלקוח סיים והתיישבתי במקומו, ויורם אומר לי שהוא קרא שוב את קורות החיים שלי וראה שאין לי ידע וניסיון באלמנטרי, ומשרדו עוסק רק בתחום אלמנטרי (בעיקר רכב ודירה)  ואמרתי לו שזה מה שאמרנו לך בתחילה. אני לומד מהר ותוך חודש אוכל להיכנס לעבודה שוטפת לאחר לימוד.
הוא אמר שהוא מעונין בעובד\ת עם ניסיון שעבדו כבר מספר שנים בתחום, ואין להם זמן ללמד והם טובעים בעבודה, והוא גם מצא עובדת ותיקה בתחום,יש רק חילוקי דעות בקשר לשכר. הוא צריך עובדת כי העובדת במשרד התפטרה לפני מספר ימים,כך שזה לא היה רלבנטי לפני שבוע. ולכן הוא חיכה שבוע שלם.
לא אמרתי לו שאם כך המצב, למה הוא לא התקשר אלי לטלפון ואמר לי זאת והטריח אותי עד כאן? ידעתי שמבחינתו אני לא רלבנטי, ולכן לא צריך להשקיע, מלבד שהוא טרוד בעבודה. מלבד זאת הוא חשב שאני מקבל כסף מביטוח לאומי,כך שמכל מקום אני צריך לבוא כדי שיחתום על הטופס. למעט לציין שאני לא קבלתי ולא מקבל פרוטה אחת מביטוח לאומי. והוספתי שאני כבר למעלה משנה וחצי לא עובד ו-3 שנים רק במשרה חלקית מסוף 2008. 
אני ממליץ שלפני שאתם בוחרים סוכן\ת ביטוח, תשאלו אותו\אותה ואת העובדים שלהם,בין השאר, מה היחס שלהם לעובדים.כי באותה מידה הם גם יתייחסו ללקוחות שלהם(שהם אתם), במיוחד כאשר תצטרכו את סוכן הביטוח בתביעות מול חברות הביטוח.
דברנו כ-10 דקות לערך, ועקב כך פספסתי את האוטובוס ב-16.30 בכמה דקות ושלמתי על כך מחיר יקר מאד. עמדתי באובך ובחום בתחנת אוטובוס ליד קניון הזהב, עם כל מיני תופעות טבע מוזרות, ונאלצתי לחכות עד 17.20 (יש אוטובוס על 45 דקות בלבד) לקו 138 עד אור יהודה ומשם 76 לקניון קרית אונו בשעה 18.45, שעה וחצי במקום שעה. כאמור בפוסט הקודם יצאתי מהבית ב13.30 והגעתי חזרה לאחר יותר מ-5 שעות! לא שווה לעבוד בראשל"צ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה