יום חמישי, 5 באפריל 2012

ראיון עבודה לתפקיד נציג מכירות לקורסי תעבורה במכללה המסלול הנכון פ"ת


ראיון עבודה לתפקיד נציג מכירות לקורסי תעבורה במכללה המסלול הנכון פ"ת
בחמישי שעבר הייתי בלשכת תעסוקה בת"א (אצל יעקב מטרסו), מצאתי עבודה באתר תעסוקה כנציג מכירות במכללה המסלול הנכון ברחוב השילוח 2 בקרית מטלון בפ"ת, מתברר שהם מוכרים קורסי תעבורה ונהיגה לנהגים וכיוצא, תחום שאני מתחבר אליו וראוי למכור אותו, על מנת להוריד את תאונות הדרכים וזהירות בדרכים, בנוסף לקורסי הנהלה ומחשבים.


יעקב דיבר עם ליאת אשת הקשר, נתן לי הפניה עם מייל וגם טלפון. שלחתי לה קורות חיים בבוקר ראשון,וליאת התקשרה אלי למחרת בשני ותיאמה לי פגישה ביום חמישי לפני פסח בשעה 9.00


בחמישי לקחתי קו 68 ב-8.30 עד צומת גהה וכל קו 94 עד רחוב הסיבים. הגעתי ב-9.05 .עליתי לקומה 2 וממש בכניסה יש קבלה. ואמרתי לפקידת הקבלה שבאתי לליאת לראיון עבודה. לאחר מספר דקות קצרות המראיין היה אדם מבוגר עם שער לבן  ולשכתו סמוכה ממש לקבלה. הוא לא הציג את שמו. הראיון לקח כרבע שעה לערך. הראיון היה עניני, אך לא ממצה. לא נשאלתי את השאלה מדוע את מתאים לעבודה ומה היכולות שלך ,אמרתי לו רק מקצת מהיתרונות שלי ולמה אני מתאים. 


העבודה היא לקבל שיחות נכנסות מלקוחות מעונינים בקורסי המכללה ולקוחות קיימים שנרשמו או לומדים ובזמן שאין שיחות לעשות שיחות יוצאות יזומות של מכירת הקורסים. משמרת של בוקר וערב,כל משמרת 6 שעות בלבד. השכר 24 ש"ח לשעה+ תוספת של שכר על מכירות של רישום קורסים של לקוחות.


המראיין קרא את קורות החיים שלי, מעונין בעובדים לטווח הארוך, שהתפקיד והמקום מתאים להם, שיצליחו בתפקיד, כי המכללה לא מעונינת לפטר על חוסר מכירות ,והיא משקיעה רבות על למידת העובד החדש בנהלים ובקורסי המכללה הרבים.


אמרתי שיש לי ניסיון באקדמיה גם כרכז לימודי בתואר השני, גם כיועץ לימודים בהתנדבות בתואר הראשון, וגם עוזר מרצה ב-2 קורסים. יש לי ניסיון במכירות ותיאום פגישות בביטוח ופיננסים +ידע בטכניקות מכירות. ניסיון  במוקד טלפוני ובשיחות טלפון רצופות, לא מאחר ולא נעדר מיום עבודה.


בסוף הראיון אמר כרגיל שיש עוד מועמדים לראיון,ואכן היו לו על השולחן עוד מספר קורות חיים, ותשובה אקבל ביום שלישי הקרוב-חול המועד פסח, תחילת עבודה לאחר פסח. והוא צריך להתיעץ עם חבריו בקשר למועמדים לתפקיד. כמו בראיונות  קודמים,אם המראיין יאמין לדבריי ולהתחייבותיי,אני מניח שאתקבל. אם לא-לא התקבלתי. בד"כ חילונים חשדנים ולא מאמינים לדברי דתיים-חרדים ,ולא משנה מה הם יאמרו בתחום העבודה.


נתתי לו את טופס הפניה מלשכת תעסוקה לחתימה וציינתי שאני בא לעבוד ולא למלא טופס,כמו שיש הרבה מעסיקים חילונים שחושבים שהחרדי לא מעונין לעבוד ורק רוצה כסף מביטוח לאומי, אני לא מקבל אגורה שחוקה מביטוח לאומי.


המראיין חתם על ההפניה מלשכת תעסוקה וציין שיש עוד מועמדים לעבודה לראיונות. אתם חושבים שהוא התקשר כדי להודיע לי שהתקבלתי או לא התקבלתי? ממש לא, עד היום שכבר עבר החג. והוא גם לא יתקשר,ידעתי זאת מראש לפי צורת השאלות, לפי המבטים ולפי התבטאויות האומללות שלו. 


לסיכום, אם אתם רוצים וצריכים קורסים בתחום התעבורה בעיקר ,והגעתם למכללה המסלול הנכון ,אז לא תקבלו עובד מצוין כמוני שיאמר לכם את כל הפרטים הרלבנטים ויגרום לכם גם להירשם וללמוד במכללה. כנראה שמכללת המסלול הנכון, היא לא המסלול הנכון ל"קריירה" שלי (מבחינתם). העיקר שלא יגרום לכם לתאונות דרכים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה