יום שני, 23 באפריל 2012

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוקדן הזמנות בארקיע בשדה דב בת"א


ראיון עבודה טלפוני לתפקיד מוקדן הזמנות בארקיע בשדה דב בת"א
התקשרה אלי היום בשני בחורה בשם קרן מארקיע בקשר לעבודה, אמרה שקבלנו קורות חיים שלך בקשר למוקד הזמנות ואני מוזמן להגיע מחר לראיון עבודה בארקיע במוקד הזמנות בשדה דב בת"א.

לא קבלתי שום פרטים על העבודה: שעות עבודה, משמרות, שכר, תנאים כלשהם, ההכשרה לתפקיד וכיוצא. כאשר אני לא מקבל שום פרטים על העבודה, אין שום טעם להגיע לראיון. בראיון עבודה תמיד יאמרו לי את הדברים שאני לא רוצה לשמוע, ואם הייתי יודע אותם קודם, לא הייתי מגיע כלל לראיון עבודה ומבזבז זמן רב ונסיעות במקום לעשות דברים חשובים יותר.

בנוסף בשיחות מעין אלו צריך לדבר מידי פעם באנגלית ,היא אמרה שרובם ישראלים ומדברים עברית אולם חלקם הם תירים וצריך לדבר באנגלית. אמרתי לה שאני לא מעונין לדבר באנגלית,וגם לא לכתוב באנגלית בעבודה- ולכן אני לא עובד בחברות יבוא-יצוא ולא ליסינג וכיוצא.אני מעונין לדבר בעבודה בעברית בלבד. אני מבין אדם שמדבר באנגלית ויודע לקרוא אנגלית בעבודה בלבד.

השיחה הייתה קצרה כ2 דקות ונפסקה ברגע שרצתה למסור לי את הטלפון הנייד של המראיין. זה המייל ששלחה אלי: בהמשך שליחתנו הטלפונית , זימנתי אותך לראיון עבודה למוקד מכירות של חברת ארקיע חברת תיירות ונופש הגדולה בישראל מחר ביום שלישי (ערב יום הזכרון) בתאריך  24.4 בשעה 10:00. 

נא להגיע למוקד הזמנות (לקליק) לאלאור מזרחי,אנו נמצאים בשדה התעופה דב(השדה האזרחי)  אחרי הטרמינל, נשמח לראותך.

אז מי שמעונין לעבוד במוקד הזמנות בארקיע יכול ליצור קשר עם קרן בטלפון\פקס\מייל הבאים: טלפון: 03-6903714, פקס: 03-6900829 , kerenb@arkia.co.il, בהצלחה

תגובה 1:

  1. החברות הגדולות לא תמיד אמיתיות איתנו ומפרסמות מודעות דרושים בלי באמת לגלות את כל האמת על המשרה...

    השבמחק