יום ראשון, 16 בפברואר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני בדקה ה-90 חברת תיירות בת"א

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני בדקה ה-90 חברת תיירות בת"א 
שלחתי קורות חיים לתפקיד מוכר טלפוני דרך אתר אינטרנט  "דרושים" או ג`ובמאסטר.האתר שלח קו"ח למעסיקים ולתפקידים דומים,כך שהועבר קו"ח שלי לחברת תיירות הדקה ה-90. למרות שאין לי כל ניסיון בתיירות, קבלתי טלפון מרכזת כ"א  בחברה ולאחר ראיון טלפוני קצר הוזמנתי לראיון. בתחילה היא רצתה שאבוא בבוקר, אך אמרתי שיש לי התחייבות קודמות ונקבע הראיון לשבוע הבא בראשון לשעת צהרים מוקדמת ב13 לערך. הדקה ה90 נמצאת בבית אמפא  ברחוב המסגר בת"א קומה 5.
הגעתי למקום הידוע לי מראיון קודם לפני 4 שנים לפחות  אמרתי לפקידת הקבלה (הייתה אישה מבגרת חביבה) שהגעתי לראיון והמתנתי קצת. לצעריהלא קלטתי טוב את שמה של רכזת כ"א ,ולכן אמרתי רק את הטלפון  להתקשר ל*9090 שלוחה 882 . התקשרה לר"צ ואמרה לי שאלך ימין וימין לר"צ ושם אתקבל לראיון. הלכתי והתקבלתי בחום ע"י הר"צ, אמר לי שאוכל לשתות ואח"כ להמתין בקבלת קהל לראיון, וליד יש את חדר מנהל המוקד,שהמנהל היה כבר בתוכו.
 בדרך ראיתי את המוקד- פתוח לחלוטין. מורכב משולחן ארוך עם עמדות של מחשב ומסכים. בכל שולחן ארוך בכל מעבר יש כ-5 עובדים לערך. לא היו הרבה עובדים.כל העובדים והעובדות צעירים מעל לגיל 35 לערך , וכמובן אין דתי-ה אחד במוקד. אחרי ששתיתי (היה חם היום) וחיכיתי מעט שקבלת קהל הר"צ ראה איתי והפנה אותי לראיון בחדר מנהל מוקד ששמו יאן ,בחור צעיר. ביחד עם מנהל המוקד  הייתה מנהלת הצוות פנים.הוא לא מצא את קורות החיים שלי. 
אמרתי קצת מה היכולות שלי בתחום המכירות ובעיקר בתחום הביטוח והפיננסים. לא היו כל שאלות מהותיות אלא רק סימולציה שבסופה יאן אומר לי מה ציפיות השכר שלי? אמרתי 5000 ש"ח ומעלה (בסיס+עמלות) ,הוא אומר שבעונה בחורף עובדים פחות שעות ויש פחות מכירות ולכן השכר יכול להגיע בקושי ל4000 ש"ח (בסיס+עמלות ) ,ומדוע? כי הדקה ה90 מונה את שכר הבסיס כ18 ש"ח לשעה. ומי שלא עושה עמלות , משלימים לו לשכר הבסיס. כך שלאדם עם תואר 1 ו2 במנהל עסקים זה שכר נמוך. 
כמובן שהראיון הסתיים כאן. מנהלת צוות לאורך השיחה הקצרה היה פנים של תשעה באב. לא יודע אם זה בגלל הראיון, או בגלל מה שהוא דיבר איתה קודם. אין לי ענין להתחיל להתווכח עם מנהל מוקד והלכתי. מי שרוצה אותי שאעבוד אצלו ואעשה את התפקיד בהצלחה ,אהיה אצלו. שכר נמוך - עוד תירוץ למנהל לא לקבל חרדי לעבודה . הוא חושב שאני נאיבי או תמים, הרי בשכר לעובד שהוא הציג, אף אחד לא היה עובד במכירות אצלו! (אלא אם דובר בפריארים חילונים) בפרט שאנשי מכירות בחברות אחרות מרויחות הרבה יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה