יום ראשון, 16 בפברואר 2014

ראיון עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות ותפעול בקוואנטום שוקי הון

ראיון עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות ותפעול בקוואנטום שוקי הון
בנובמבר 2013 שלחתי קורות חיים באתרי דרושים לתפקיד שירות לקוחות ומכירה. האתר גם שלח קורות חיים נוספים לתפקיד זהה לחברות אחרות.אחת מהם שקיבל היה קוואנטום שוקי הון. התקשר אלי בחור צעיר לגבי תפקיד של מכירות טלפוניות ותפעול. מה מוכרים? בעיקר ניהול תיקי השקעות ,כלומר לשכנע לקוח לשים כסף והרבה מאות אלפי ש"ח במינימום ובית השקעות ינהל את הכסף. וגם קרנות נאמנות .תפעול -מבצעים את הניירת של המכירה במערכת המחשוב. לא דובר כלל על שירות ופגישות. זה בניהול משווקי השקעות. משרדי החברה בבית קרדן בת"א בסוף דרך מנחם בגין (אולמי רסיטל לשעבר) ליד גשר פישמן.
הראיון היה קצר שבסופו אמר להגיע למשרדי החברה. אמר שאני בחור מקצועי בהתאם לתפקידים בקורות החיים כולל גם ידע מקצועי. מה שהתברר בסוף שלא היה כל ראיון מלבד חזרה על הראיון הטלפוני וכמובן שהבחור ראה איך אני נראה ואת מי אני מייצג באמונתי. לבסוף אמר שייצרו איתי קשר לגבי ראיון נוסף עם המנהל בבית השקעות. שאל האם אני מעונין לעבוד מהבית כשכיר או כפרילנסר בעיקר? עניתי שאני מעונין בחצי משרה שכיר וחצי פרילנסר. כאשר שואלים שאלה כזאת תמיד תסרבו. זה פתח לעבוד קשה ולא לקבל דבר בתמורה. בית השקעות זה הוא לא מוצר-שירות טוב שנמכר, והחברה פשוט מעדיפה לא לשלם כסף על חוסר הצלחה (שלה בעיקר).
מי שעניין אותו יותר היה לגבי הראיון עבודה הבא שלי אחריו. אמרתי לו שאני מעדיףלהגיע הכי מוקדם שיש לראיון בבוקר כי יש לי ראיון עבודה ב9 בבוקר במקום אחר בעזריאלי,אז סגרתי איתו לגבי 8 וחצי רבע ל9. רק ברבע ל9 פותחים בכלל את המשרד. לפני כן אין אדם במשרד. במשרד היה הבחור פקידה ועוד מנהל. המשרדים מכילים 4 חדרים לערך עם חדר ישיבות ,מקום יחסית קטן לבית השקעות, וכמובן ריהוט מושקע ויקר.  נסעתי בקו 168 ואח"כ לקחתי 51 ,במקום לקחת 68 ישירות ,כי יש פקקי תחבורה בזבוטינסקי ר"ג, וכך זה יותר קצר. מה שלא לקחתי בחשבון שברחוב שם יש תיקוני דרך.
 כמובן עד היום לא קבלתי שום טלפון מהבחור או מהמנהל שם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה