יום חמישי, 2 ביולי 2015

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות לסוכני נדל"ן בחברת ריאלטי אקזקיוטיב בר"ג

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות לסוכני נדל"ן בחברת ריאלטי אקזקיוטיב בר"ג  
בסוף יוני 2015 בסיום העבודה בסנסקום ,ביום ראשון בבוקר שלחתי קורות חיים לכל התפקידים הרלבנטים במגוון חברות. התקשרה אלי שלומית ר"צ תיאום פגישות בחברת ריאלטי אקזקיוטיב ברחוב התע"ש 10 בר"ג קומה 11 והזמינה אותי לראיון עבודה למחרת בשני בשעה 11 לאחר בירור פרטים קצר והשאירה אצלי את מספר טלפון הנייד שלה ,אם יש שינוי. 
לקחתי אוטובוס קו 68 ב10.10 מקרית אונו עד הבורסה ומשם כמה דקות ברגל. הגעתי למשרדים ב10.45 נשאלתי האם באתי לפגישה ע"י פקידת הקבלה (בחורה נחמדה) ואמרתי שבאתי לראיון אצל שולמית. שולמית הייתה בשיחת טלפון בקבלה והתבקשתי להמתין. היה ספה בקבלה וגם הגיעו לקוחות לפגישות.
עבר 10 דקות,כבר אחרי 11, 11.10 ועדין אין זימון לראיון, מתברר ששולמית הייתה בפגישה עם המנהל, אבל כמובן היא לא טרחה ליידע אותי בענין.כבר רציתי ללכת אבל המתנתי,למרות שהיה לי עוד ראיון אחריה אחרי 12 וכבר הייתי מאחר.
לאחר 11.15 שולמית טרחה לבוא ולהזמין אותי לראיון עם קורות החיים שלי, רק חדר ישיבות היה פנוי השאר חדרים עם פגישות עם לקוחות. הראיון לקח כ20 דקות 
לא נשאלתי שום שאלה בתחילת הראיון והבנתי שאני צריך לדבר. הסברתי מה הרקע במכירות ובתיאום הפגישות, מה אני מחפש במקום העבודה  ולמה אני מתאים לתפקיד ולחברה. 
שולמית ציינה שהיא עבדה בכלל ה-1 כר"צ מכירות בריאות ,שהיה סמוך למוקד תיאום פגישות פנסיה וגמל. ומכאן הבנתי מאיפה אני מכיר אותה...בחורה צעירה  פחות מגילי
שעות העבודה 9-17 מידי יום ושישי לסירוגין לעוד 4-5 שעות, 27 ש"ח לשעה, ובונוסים על תיאום פגישה מתקיימת בלבד (לא התקיימה אין תגמול),אחוז מתקיימות עומד על פגישה אחת מ3 (35% לערך). הפגישה מתקיימת במשרדי החברה בר"ג עם סוכני נדל"ן ולא בבית הלקוח וזה אחד הקשיים בתיאום.
ובונוס גדול על פגישה שנסגרה שמגיע למאות ש"ח לסגירה אחת. שיכול להגיע לאלפי ש"ח בחודש. יש מספר מתאמות ומגייסות עוד כמה מתאמות למוקד בשאיפה להגדיל את המוקד בעוד עובדים כמה חודשים\שנה .כך שאפשר לסיים חודש ב5000 ש"ח, ואפשר לסיים ב10 אלף ש"ח בחודש.
היו הפרעות באמצע הראיון, המנכ"ל חיפש אותה והייתה צריכה לקבל שיחת טלפון.והיה ניכר שזה נבע מחוסר ענין בי (יש הבדל בין מוכרח לבין מעונין) 
שולמית הסתפקה האם אני מתאים... וציינה שלא בגלל שאני חרדי לא פעם אחת אלא 3 פעמים לאורך השיחה. שאלה אם אני נשוי (למרות שבקו"ח כתוב רווק) וזה לא רבנטי לתפקיד כמו שאר השאלות. ולבסוף בסוף הראיון "השתכנעה" שאני מתאים ואמרה לי להגיע בראשון הקרוב 5 ליולי בצום יז' בתמוז בשעה 9 
כאשר יצאנו החוצה מחדר הישיבות לחדר הקבלה אמרתי לה שאני סומך עליה. והיא אמרה לי אל תסמוך על אף אחת. לא חשבתי שהיא מתכוונת על עצמה כמו שיתברר לבסוף.
התקשרתי בחמישי בצהרים לשלומית,כי היא לא יצרה איתי קשר מאז ,ושאלתי  שזה סגור שאני מגיע בראשון ב9 לתחילת העבודה ואין דחיה כלשהי במועד הקורס,והיא אמרה כן וסיימתי השיחה,נשמע שהיתה טרודה במשהו.
אני מסתכל בטלפון הנייד ב18 וחצי בערב ורואה שהתקשרו מטלפון קווי של משרד החברה ריאליטי אקזקיוטיב במספר שמתחיל ב0377190 ,התקשרתי חזרה וענה בחור והתברר ששולמית יצאה ,ובטעות הוא ענה לטלפון, לא עונים ללקוחות בשעה זו. כאשר התקשרתי ודיברתי עם הבחור בטלפון ,שולמית התקשרה אלי. אז חזרתי אליה והיא אומרת לי שהיא מצטערת ויש עודף של מועמדים והיא מוותרת על שירותיי כרגע, אולי זה יהיה רלבנטי בעתיד. 
אמרתי לה שאת אמרת לי שהתקבלתי לעבודה וזה לא היה מותנה בנציגים אלו ואחרים,התקשרתי בצהרים היום ואמרת לי שזה בסדר ,אז מה השתנה עכשו?, בנוסף את גורמת לי נזק, כי אני כבר התקבלתי לעבודה במקומות עבודה אחרים וגם בתנאים טובים יותר, אבל לא התחלתי שם ולא נתתי תשובה חיובית כי היה לי מחויבות במקום עבודה זה. ואין מה לדבר שלא הלכתי לראיונות עבודה נוספים מתאימים. שלמתי הוצאות נסיעה של חופשי חודשי ,כי אני מתחיל לעבוד, אחרת לא הייתי קונה. 
ולבסוף אמרתי חשבתי שהתכוונת בצחוק ולא התכוונת ברצינות שאי אפשר לסמוך עליך בסוף הראיון, וזה מתברר באמת רציני
השיחה הסתיימה שהתנצלה שוב וכל טוב. 
אני באמת שואל את עצמי, מאיפה חברה\ר"צ יכול להשיג מתאם פגישות\איש מכירות עם ידע וניסיון כמו שלי במספר חברות ובמספר תחומים עם הצלחה מוכחת?הרי הוא בוחר עובדות פחות טובים בהכרח שלא יביאו תוצאות מצופות גבוהות.זה דוגמא להפליה בקבלה לעבודה עם תביעה עד 50 אלף ש"ח. וכל עו"ד שירצה לקבל את התיק עם 25% -50% מהתיק, מוזמן לפנות אלי להגשת תביעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה