יום שלישי, 7 ביולי 2015

איך מקבלים כרטיס אשראי אמריקן אקספרס בחינם ללא דמי כרטיס?

איך מקבלים כרטיס אשראי אמריקן אקספרס בחינם ללא דמי כרטיס? 
כל כרטיס ניתן בחינם וללא דמי הנפקה. העיקר הוא לא לשלם  דמי כרטיס על כרטיס האשראי.כרטיס אמריקן אקספרס ממוצב ככרטיס יוקרתי ולא זול,חלק מהמיצוב הוא לא לתת כרטיס אשראי בזול. ולכן כדי לשמר את מעמדו הוא מחויב לקחת דמי כרטיס על הכרטיס וגם דמי כרטיס גבוהים משאר כרטיסי האשראי.ולכן לא יוותרו בקלות על דמי כרטיס.
כמובן ככל שכרטיס אמריקן אקספרס יוקרתי יותר,כך דמי כרטיס גדולים יותר.סכומי דמי הכרטיס נעים בין 18-23 ש"ח לחודש כל חודש.
אמריקן אקספרס הוא חברת אשראי בינלאומית שמכובדת בכל העולם יותר מכל כרטיס אשראי אחר(כמו ויזה ,מאסטרקארד,דיינרס). רק לחברת אשראי ישראכרט יש זיכיון לשווק כרטיסי אשראי של אמריקן אקספרס. ולכן המתחרות של ישראכרט חברות האשראי לאומי קארד וויזה כאל לא יכולות להציע ללקוחות שלהן כרטיס אמריקן אקספרס.  

כמובן שכל הבנקים כן יכולים להציע ללקוחות שלהם כרטיס של אמריקן אקספרס, רק שצריכים אישור של חברת אשראי ישראכרט, מלבד בנק פועלים שחברת ישראכרט היא חברת בת של בנק פועלים. 
לא לשכוח שכדי לקבל כרטיס אשראי כלשהו צריך אישור של הבנק ובעיקר אישור חברת האשראי.ללא אישור של חברת האשראי,הלקוח לא יקבל כרטיס אשראי.
אז איך מקבלים בכל זאת למרות האמור לעיל כרטיס אמריקן אקספרס ללא דמי כרטיס? יש כמה אפשרויות. 
1.למי שמחזיק כרטיס קים של ישראכרט במועדון מסוים:
מועדון לייפסטייל  מקבלים כרטיס אמריקן אקספרס ללא דמי כרטיס ללא הגבלת זמן!
מועדון חבר (צבא ומשרד הבטחון ועוד), יש הסכם לאי תשלום דמי כרטיס אמריקן אקספרס
מועדון ממברס (עו"ד ורו"ח) ,יש הסכם לאי תשלום דמי 
כרטיס אמריקן אקספרס עד להודעה חדשה.
אילו מועדונים גדולים של עשרות ומאות אלפי לקוחות,ואפשר למנות עוד ועוד מועדונים נוספים, מי שמחזיק בכרטיס אשראי בישראכרט ,יכול לבדוק האם יכול לקבל כרטיס אמריקן כרטיס באותו מועדון  ללא דמי כרטיס לכל הזמןן או לתקופה מסוימת .אפשר לקבל פטור לשנה דמי כרטיס
2.דרך הבנקים: כאמור כל בנק יכול להנפיק כרטיס אשראי של אמריקן אקספרס, ואפשר לקבל פטור מדמי כרטיס מהבנק, תלוי איזה לקוח אתה, ככל שאתה לקוח חשוב ובמעמד פרימיום בבנק ,כך תוכל לקבל פטור מדמי כרטיס בקלות יותר וגם לקבל כרטיס אמריקן אקספרס יותר יוקרתי (זהב) ולא כרטיס נחות (ירוק).יש בנקים שנותנים כרטיס אשראי בחינם באופן קבוע כמו בבנק יהב בהתאם להסדר עם ציבור הלקוחות ובהתאם למעמד הלקוח בבנק.
3.עסקים - פטור מדמי כרטיס לשנה בלבד.ואח"כ בהתאם לשימוש בכרטיס. כרטיס עסקי הוא למעשה כרטיס לקוח פרטי+הטבות רבות של עסקים
4. שימושים בכרטיס - אין פטור מדמי כרטיס ,אבל אפשר לקבל פטור מדמי ככרטיס בהתאם לשימושים.אם משתמשים באלפי אלפי ש"ח לחודש בהתאם לסוג הכרטיס מקבלים פטור חודשי.אם לא עוברים את רף השימושים בחודש משלמים דמי כרטיס לאותו חודש. כך שיתכן שלא תשלמו על חודש\כמה חודשים,ובחודש\כמה חודשים אחרים כן תשלמו דמי כרטיס בהתאם לשימושים.
5.הטבה - חברת האשראי או הבנק נותנים כהטבה כרטיס אמריקן אקספרס בחינם לתקופת זמן מסוימת. בתנאים רגילים הלקוח היה משלם דמי כרטיס.גם לקוח שזכאי לקבל הטבה,לא לצפות שחברת האשראי או הבנקים יתנו דווקא הטבה זו,אלא יעדיפו לתת ללקוח הטבה אחרת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה