יום חמישי, 2 ביולי 2015

ראיון עבודה ותנאי עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות בחברות תיירות במרכז

ראיון עבודה ותנאי עבודה לתפקיד מכירות טלפוניות בחברות תיירות במרכז 
באיזור המרכז יש מספר חברות תיירות כמו הדקה ה90, פגסוס, דיזנהאוז, השטיח המעופף ועוד. חברות התיירות מוכרות טיסות,טיולים מאורגנים, נופש, חופשות.כל חברת תיירות וההתמחות שלה. יש חברה שמוכרת הכל ויש חברה שמוכרת רק טיולים מאורגנים או חופשה או רק טיסות. הם מתאפיינים בקבלת שיחות נכנסות בלבד של לקוחות, אין שיחות יוצאות למכירה של נציגי מכירות.המכירה היא לסגור כל לקוח שמתקשר ומתענין. מתאפיין בשעות עבודה רבות 8-9 למשמרת. יש חברות עם משמרת אחת 8-9 בבוקר ועד 17-19 בערב , או משמרת בוקר ומשמרת ערב. ובנוסף גם עובדים ביום שישי פעם בשבועיים.אין פשרה על השעות\משרת אם. מי שלא יכול לעבוד ,לא מתקבל
השכר: אולי הוא נשמע גבוה, מעל 5000 ש"ח בסיס , אבל השכר מינימום 25 ש"ח לשעה, כאשר מקבלים שעות נוספות.הבונוסים יחסית נמוכים אפשר לקבל 500-2000 ש"ח במינימום עונות החמות, ולקבל הרבה פחות בעונות החלשות (הכל תלוי במבנה התגמול של החברה). כמובן שיש בונוסים נוספים של תחרויות חודשיות\יומיות.
ראיון עבודה מבוצע אצל מנהל המוקד או מנהל המכירות, ולאחר מכן יש ראיון אצל ראש הצוות.
מה שחשוב כדי להתקבל לעבודה - ידע בתיירות ,ורצוי ניסיון מעשי . ניסיון במכירות טלפוניות. יכולת עבודה על מחשב -צריך להכיר מספר תוכנות תיירות. יכולת לעבוד שעות רבות .וכיום מחפשים עובדים קבועים ולא עובדים זמניים ,כולל גם לא בעונות הבוערות עם הרבה לקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה