יום חמישי, 3 במאי 2012

היתרון והחסרון בקופון דיגיטלי של שטראוס דיל בפייסבוק


היתרון והחסרון בקופון דיגיטלי של שטראוס דיל בפייסבוק
קבוצת שטראוס-עלית בשיתוף פעולה עם רשת השיווק שופרסל ועם פעילות במדיה החברתית ברשת החברתית פייסבוק.


נרשמים ע"י עשית לייק בדף העסקי של קבוצת שטראוס (אפשר לעשות חיפוש בפייסבוק "שטראוס",קבוצת שטראוס" ,שופרסל דיל). יש לשונית (מוסתרת מצד ימין) בדף למעלה בשם שופרסל דיל. בדף יש קופון דיגיטלי על מספר מוצרי שטראוס. רושמים את הפרטים ההאישיים כולל טלפון נייד ואימייל ומאשרים תנאי תקנון ולוחצים שלח.


מקבלים במיידית לטלפון הנייד את הקופון וכן למייל שאפשר להדפיס (או להציג את דף המחשב בסניף,למי שלוקח את המחשב הנייד לקניות ). מציגים את הקופון לקופאית, או בקופות בעמדה עצמית ומכניסים את הקוד ומקבלים את ההנחה.


הקופון משתנה מידי שבועיים עד חודש. יתכן שמספר מוצרים יחזרו על עצמם במבצע הבא או לאחר מספר מבצעים. זה יכול להיות מספר מוצרים וזה יכול להיות עשרות מוצרים.


כמובן שכל אחד ואחת שרשום בפייסבוק ועם טלפון יכול לקבל קופון. אפשר לנצל את הקופון רק פעם אחת. יחד עם זאת, אם יש לך 2 פרופילים בפייסבוק ו-2 טלפונים תוכל לקבל פעמיים קופון דגיטלי (יש שם פרטי,אבל אין כתובת וכיוצא).


כמובן אם יש בני משפחה רבים, אפשר שמספר בני השפחה ירשמו לקופון הדיגיטלי וכך משפחה אחת תוכל לנצל את הקופון מספר פעמים בפרט שההנחה לאורך חודש ולא שבועיים,כך שאפשר לקנות בתחילת החודש ובסוף החודש ולא הכל בתחילה.


אם נמחק לך ההודעהsms  בטלפון הנייד או ההודעה במייל, לא תוכל לקבל עוד פעם הודעת smsאו הודעה במייל, גם אם לא קנית ולא נצלת את הקופון הדיגטלי. ולכן יש לשמור שההודעות לא ימחקו.


היתרון: הנחה של 30% היא הנחה שגם רשתות השיווק לא נותנות למוצרי שטראוס וגם לא מקבלים הנחה זאת בזמני מכירות כמו שבועות (למוצרי חלב) או ראש השנה ופורים למוצרים מתוקים של שטראוס וכיוצא.
ולכן מומלץ וחובה להירשם ולקבל את הקופון ולממש אותו. כמובן רלבנטי למי שבכלל קונה מוצרי שטראוס ועלית. והיתרון הזה שווה לעומת החסרונות


החסרון: אפשר לקנות רק בסניפים של שופרסל דיל ושופרסל שלי בלבד. הקופון לא רלבנטי בסניפי שופרסל דיל אקסטרה או שופרסל ישיר. (זה מה שאמרו לי היום נציגי שירות שטראוס בטלפון). לא מובן לי בכלל (שיווקית ותמחירית) למה המבצע והקופון לא רלבנטים בכל סניפי הרשת של שופרסל ולמה יש צמצום. נאמר לי שמבחינת שטראוס אפשר בכל הסניפים ,אבל כנראה לא מבחינת שופרסל.


חלק מהמוצרים שבמבצע לא נמצאים במגוון בסניף ולכן אי אפשר לקנות למרות שיש קופון וגם אי אפשר לעשות הזמנה דרך הסניף וכיוצא (אלא אם המנהל ממש רוצה לעשות לכם טובה,או שזו הזמנה גדולה)
כלומר, גם אם נרשמתם ואתם רוצים לקנות ולנצל את הקופון, אין מוצרים ולכן אין כל הכנסות לא לשטראוס וגם לא לשופרסל.


נראה שאין תיאום בין שופרסל לשטראוס בקשר לכך, כי כאשר יש הנחה בקופון של שטראוס, שופרסל צריכה לדאוג ששטראוס יביאו לה סחורה וגם לתת מקום במדף למוצרים שלא נמצאים בד"כ בסניף.


אין כל יחסי ציבור בסניף לקופון. אין כל פרסום ושיווק של שטראוס על הקופון ולא על הדף העסקי בפייסבוק. למרות זאת אני מרגיש שיש עליה במספר הנרשמים לקופון – 600 , לעומת לפני מספר חודשים ,רק כ-300 בלבד.


יחד עם זאת, אם היה בכל הסניפים של שופרסל וגם היה כל המוצרים בקופון ויש יותר נגישות ללקוחות לקנות בשופרסל, בהכרח שהיו עשרות אלפים! בדף וגם בקופון שהיו נרשמים ומקבלים קופון.


בינתיים בחברות הגדולות כמו אוסם ותנובה וכל שכן הקטנות לא עשו כמו שטראוס וזה חבל מאד מבחינתם (שיווקית ותדמיתית),וגם מבחינתנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה