יום שני, 14 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות וגביה בחברה לאוטומציה בפ"ת



ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות וגביה בחברה לאוטומציה בפ"ת
לאחר שבדקתי באתר תעסוקה של לשכת תעסוקה משרות פנויות, ראיתי עבודה בתחום שירות לקוחות וגביה בחברה לאוטומציה בפ"ת.מר יעקב מטרסו מלשכת תעסוקה בת"א יצר קשר טלפוני ראשוני עם רכזת כ"א רעות בחברה לאוטומציה ואח"כ אני דברתי איתה ותאמנו ראיון עבודה. היא בקשה שאני אביא קורות חיים מודפסים.וחסכה ממני שליחה במייל ומכתב מקדים. לבסוף קבלתי הפנית עבודה ממר מטרסו .

בתחילה היא רצתה לקבוע ראיון עבודה ב11 וחצי בבוקר, ומכיוון שהיה לי ראיון עבודה ב12 וחצי בת"א, בקשתי להקדים ונעניתי בחיוב והוזמנתי לשעה 10 וחצי. עליתי מקרית אונו על קו 68 עד צומת גהה ומשם קו 66 לפ"ת עד רחוב משה דיין 4.הבנין שיך כולו לחברה לאוטומציה.

הגעתי בזמן ונכנסתי לבנין . פגשתי שם בעמדת השמירה את איגור-הבחור שעבדתי איתו בקריה האקדמית אונו באבטחה במשך יותר משנה וחצי.אמרתי לו שבאתי לראיון עבודה אצל רעות. הוא לא עשה לי הנחות ובקש תעודת זהות והודיע בטלפון לרעות שהגעתי. אמר לי לעלות לקומה 3.

עליתי לקומה 3 במעלית ומולי נמצא אגףמשאבי אנוש. לאחר דקה, רעות יצאה ואמרה שעוד מעט נתחיל את הראיון. ירדנו לקומה 1 לחדר פרטי (חדר הישיבות היה תפוס). הצגתי את קורות החיים וסיפרתי קצת על עצמי מה אני יודע בתחום.

רכזת כ"א הציגה בפניי מה שאמרה לי בשיחת הטלפון, שהתפקיד הוא שירות לקוחות. מקבלים שיחות מתושבי ערים לתשלום ארנונה ומים ודוחות חניה ושאר תשלומים לעיריות ,ובהמשך יש גם גביה יזומה (במוקד בירורים) בשיחות יוצאות לתושבים שלא שלמו.

אמרה לי גם את שעות העבודה ואת שכר העבודה,23 ש"ח לשעה בלבד. לא דברה על בונוסים ולא על יעדי 
שירות וכיוצא וגם לא מתי השכר עולה אם בכלל. את השכר היא אמרה לא בקול רם יחסית לשאר.
אמרתי שאני מבין שיש צורך בלימוד תוכנה ייעודית בחברה וקורס של כמה ימים עם חונכות (כמו שיש בחברות המתחרות) והיא אשרה את הדברים. ואמרה עוד כמה דברים זוטרים בקשר לעבודה.

כמובן שכמו מאות רכזות כ"א אחרות שלא אמרו כלום, וכמו עשרות רכזות כ"א שכן אמרו לי - היא אמרה לי (מה שנקרא על השולחן) שלא מתאים שאני עובד בכל שנה במקום עבודה אחר, והיא חוששת שאני לא יכול לעבוד בקביעות לטווח הארוך – גם אם הסיבות שלי מוצדקות שלא המשכתי באותו מקום עבודה. הם מצפים שאני יעבוד במשך שנתיים שלוש גם במקום עבודה גרוע (ועל כך בפוסט עתידי בבלוג)

כמובן שאמרתי שאני עובד לטווח הארוך, אני לא בגיל צעיר, ואם לא אמשיך לעבוד לטווח הארוך לא אתקבל עוד במקום עבודה אחר (בפרט שהגיל שלי יעלה) ,ואני מוכן להתחייב לעבודה לשנה שנתיים במסמך רשמי מחייב.
לאחר עוד כמה מילים, לא היו עוד שאלות לשאול אותי. ירדנו עוד קומה לראיון אצל ראש הצוות במוקד ,אני חיכיתי מחוץ למוקד והמתנתי לאישור רכזת כ"א לראיון. היא יצאה ואשרה שהוא יכול לקבל אותי עכשיו.

נכנסתי ממול (שם נמצאים החדר של מנהל המוקד וראש הצוות במוקד), כמובן ששאלת הטווח הארוך נשאלה שוב, כמה אני באמת רוצה לעבודה בחברה לאוטומציה ובמה באמת היכולת שלי לעבודה במוקד שירות והאם להאמין לי שאני מאסטר בשירות ויכול לעמוד בכל יעד שירות במוקד יותר מאשר רוב העובדים במוקד.

לסיום אמר שיש עוד ראיונות עבודה וישיבו לי תשובה בשבוע הבא, אתם חושבים שמישהי\מישהו התקשר ?שכחו מזה.זה רק תירוץ שאין מאחוריו כלום. דוגמא להבטחות ולשירות שהם נותנים לעובדים שלהם.

אמרתי לו שאני רוצה שהוא יחתום על מכתב ההפניה מלשכת תעסוקה, ואמרתי לו שיש פניה אישית של מר יעקב מטרסו מלשכת תעסוקה בת"א וכיוצא. הוא אמר שהוא לא יודע האם הוא יכול לחתום על זה והלך לשאול את מנהל המוקד. הסברתי לו שהחתימה עם תאריך זה להגעה לראיון, ולא מדובר באישור או בחוסר אישור ,והוא אכן חתם עם תאריך.

כל זה לקח קצת יותר מ20 דקות. כאשר הראיון קצר יש 2 אפשרויות: לא התקבלתי במיידית וחבל על הזמן שלנו, או שהתקבלתי במיידית .לאור השאלות שנשאלתי בראיון (או יותר נכון חוסר השאלות),המסקנה ברורה. אני אשמח מאד שהמסקנה תהיה חיובית ואתקבל לעבודה ואוכל להוכיח שאני עומד מאחרי הדברים שלי בקשר לביצועים לעבודה.



אתם חושבים שהתקשרו אלי ועדכנו אותי האם התקבלתי או לא? ממש לא. החברה מצפה שהמועמד ימתין עד שיבין בדעתו שלא יתקבל. ולכן רעות או רועי ראש הצוות לא אמרו מתי חוזרים אלי,אם בכלל.

אם לא מתקשרים אלי, אני יוצר קשר, יש לי את המייל של רעות ,ושלחתי לה הודעה היית אצלך בחברה לאוטומציה בראיון עבודה וגם אצל ראש הצוות, נאמר לי שאקבל תשובה בתחילת שבוע הזה ועדין לא קבלתי תשובה , אודה לתשובתך.

רעות השיבה לי תשובה: לאחר בדיקה מול רועי, ראש הצוות, הוחלט להתקדם עם מועמד אחר לתפקיד.במידה ותפתח משרה נוספת ההולמת את ניסיונך וכישוריך, אשמח לפנות אליך בשנית.בהצלחה בהמשך.

ואני אומר: אני מאסטר בשירות עם ידע וניסיון , איך יש עובד\ת אחר שמתאימים יותר לתפקיד? אני מתאים לכל משרה בחברה לאוטומציה, אז איזה תפקיד \משרה נוספת תפתח שהיא לא הולמת את ניסיוני וכישוריי היום ?

אמרתי זאת למר יעקב מטרסו בלשכת תעסוקה בת"א. ושלחברה לוטומציה יש תירוצים למה לא לקבל חרדי משכיל לעבודה.הוא לא האמין שבחברה לאוטומציה לא קבלו אותי לעבודה ויצר קשר עם רעות. אבל גם הוא לא קבל תשובה כלשהי מדוע לא התקבלתי מלבד התשובה שזה תשובה ראש הצוות שאני לא מתאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה