יום שני, 21 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני לסוכנות ביטוח שיאים לרופא בראשל"צ


ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני לסוכנות ביטוח שיאים לרופא בראשל"צ

באמצע מאי הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו וקבלתי הפניה לעבודה בשיאים לרופא סוכנויות בראשל"צ ברחוב משה לוי 11 ליד קניון הזהב. יעקב יצר קשר טלפוני עם שני אשת הקשר ושאל האם המשרה רלבנטית והאם אפשר לקבוע ראיון. ואמר שאני גר בקרית אונו,אך אין לי בעיה להגיע לראשל"צ.

הפנית העבודה הייתה על עבודת מכירות טלפוניות בשעות הערב בלבד ב15.30-21.00 , ורלבנטי למי שיש ניסיון בביטוח וגם במכירות עם כושר ביטוי גבוה.

הוא העביר אלי השיחה, והיא דברה איתי בקיצור ובקשה שאשלח קורות חיים למייל ואמרה לי את המייל שלה (המייל לא נמצא בהפניה רק טלפון ופקס).היא לא יכולה לקבוע איתי ראיון לפני שאשלח  קורות חיים.שלחתי לה קורות חיים בחמישי אחר הצהרים.

ביום ראשון בבוקר בעשר וחצי  שני התקשרה אלי בקשר לעבודה. מלבד שהיה רעש נורא וכמעט שלא שמעתי אותה (מלבד הקול הנמוך שלה)אמרתי שאני לפני ראיון ובקשתי אם אפשר להתקשר עוד חצי שעה שעה. היא התקשרה אלי בזמן לאחר שעה וחצי ב12.

לאחר שמצאה את קורות החיים (לא מבין למה מתקשרים לפני שמוצאים קורות חיים?) היא שאלה מה אני מחפש (עניתי מכירות טלפוניות –זה ההפניה,לא?), והאם אני באמת מעונין בתפקיד, או שאני מעונין רק כי קבלתי הפנית עבודה (אני מחפש עבודה כבר שנה ורבע ועברתי את שלב הסינונים,אם נמשיך כך לא אעבוד ולא אתקל לעבודה ואני לא בחור צעיר).

לאחר שאמרה שיש מספר תפקידים בחברה אמרתי שאני מעונין בתפקיד של שירות ומכירה וגם בק אופיס. אני יכול לעשות את התפקידים על הצד הטוב ביותר ואין לי עדיפות לתפקיד זה או אחר והמעסיק יכול לבחור איזה תפקיד מתאים לו יותר שאני אעבוד. בשורה התחתונה אמרה שהיא תשלח את הפרטים למנהלים לחברה לקבלת החלטה למה אני מתאים.
חשבתם שמישהו ייצור איתי קשר בקשר לעבודה? ממש לא. לאחר שבועיים וחצי קבלתי טלפון בקשר לעבודה ועל כך בפוסט זה
המייל לשליחת קורות חיים: cv.shanih@gmail.com    טלפון:03-9412540. פקס: 03-9412545

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה