יום חמישי, 24 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד נציג שירות לקוחות בחברת השכרת רכב באדג'ט בבני ברק


ראיון עבודה לתפקיד נציג שירות לקוחות בחברת השכרת רכב באדג'ט בבני ברק

שלחתי השבוע קורות חיים לתפקיד שירות לקוחות בחברת השכרת רכב בבני ברק, חזר אלי ביום שלישי בחור בשם יוסי  לטלפון אך לא הייתי זמין. הוא התקשר אלי שוב בצהרים כדי לקבוע ראיון, ורצה שאגיע בו ביום. מכיוון שהיו לי התחיבויות קודמות לא יכולתי להגיע ,ולכן קבענו ראיון למחר ביום רביעי בשעה 10 בבוקר ברחוב הכנרת 9 בבני ברק ליד מגדלי בסר.

ברביעי לקחתי קו 68 עד מכון מור בבני ברק והלכתי ברגל כמה דקות. הגעתי בזמן, אולם יוסי היה עסוק עם לקוחה בקשר להשכרת רכב, לאחר שסיים עשה עוד כמה טלפונים ורק ב- 10 ורבע הראיון התחיל.

יוסי מנהל המשרד,אבל אין לו משרד פרטי. יש משרד שכולל 2 עמדות עובדים, דלפק ארוך ו-2 מקומות ישיבה עם שתיה קרה ללקוחות. משרד שנראה יפה לעומת כל מקומות הייצור והבניה והכיעור שיש מסביב.  הראיון היה 20 דקות לערך

הראיון היה במטבחון הארוך המבולגן שהיו בו 2 כסאות ללא שולחן מפריד.  יוסי אמר את שעות העבודה 8-18 בערב מראשון עד חמישי ובשישי 8-13 ולעיתים עד 14.00. יתכן שיש עבודה של 8 שעות בלבד תלוי בלחץ העבודה. בזמן קיץ וחגים (בעיקר חול המועד סוכות ופסח) יש לחץ של עבודה. אין אפשרות לקבל חופשה בזמנים אלו.

השכר- 4100 ש"ח לשעות הבסיס ויש תשלום שעות נוספות ,ויום שישי הוא שעות נוספות (בתנאי שעובדים מראשון עד חמישי כבר 43-45 שעות שבועיות). זה המשכורת לעובד מתחיל בכל השנה הראשונה. לא מובטח כלל העלאת שכר לאחר שנה. לא מובטח קבלת בונוס כלשהו.

אמרתי לו שלא באתי לעבוד בשביל משכורת ואני מעונין בעבודה לטווח הארוך, אם הייתי בא לעבוד בשביל משכורת ,לא הייתי עובד בכלל, כי המשכורת נמוכה.אני עובד בשביל הענין והכיף

יש גם התחייבות לשנה. יש הכשרה של 3 ימים בסניף בנתב"ג ,אבל עיקר ההכשרה נעשית בסניף. התפקיד כולל שירות במשרד-עבודה על מערכת המחשב וטלפונים וכיוצא ונסיעה ברכב- לצורך טיפולים במוסך,שטיפה,תדלוק, נסיעת מבחן עם לקוח ,הבאת רכב החברה מהחניון לצורך השכרה או מכירה ועוד.

השירות והנסיעה ברכב ביום מחולק חצי חצי או שליש ו-2 שליש תלוי בתקופה ובעבודה.יש עובדי החברה שהם רק נהגים ולא נותנים שירות.

לבסוף שאל מה הידע שלי באנגלית. אמרתי שצריך לעשות התאמות לתחום הרכב. אמר שאין כמעט לקוחות זרים עם צורך באנגלית מדוברת במשרד, אולם תוכנת המשרד של הרכב כתובה באנגלית ולא בעברית, וצריך לדעת מה התפריטים ומה הם אומרים.

שאל כמה שאלות על מילים באנגלית במספר תפריטים איך אני קורא את המילה ומה המשמעות. כצפוי ידעתי לקרוא  את המילים וגם את רוב המילים,אבל עם השהייה שנראתה שאני לא בקי לגמרי.  אמרתי שאני לומד מילים ותוכנות תוך יום-יומיים.

לבסוף ביקש רישיון נהיגה, לפני כן שאל האם יש לי רישיון ניהגה ידני או אוטומטי- לי יש ידני, והאם אני נהג מעל ל-3 שנים -אני כבר 5 שנים. לא הבאתי את רישיון הנהיגה. בנוסף צריכים להמציא מהמשטרה טופס של חוסר עבירות תנועה וחוסר עבירות פליליות (לא בטוח שזה חוקי)

וגם כמובן המלצות בכתב ממעסיקים קודמים בתחום הביטוח- הוא לא מתקשר למעסיק קודם כי לרוב המנהל לא נמצא באותו מקום עבודה לאחר מספר שנים. הוא לא היה מעונין בהמלצה בטלפון מעו"ד המרצה באקדמיה למרות שהמרצה קים.

נתן לי מייל של המשרד ופקס ובקש שאני אשלח למייל או לפקס המשרד  צילום רישיון נהיגה ומכתבי המלצה של מעסיקים קודמים. מי שלא מעביר המלצות וכל שכן לא רישיון נהיגה ,הסיכויים שיתקבל קלושים. מכיוון שאני יודע שלא אתקבל מראש כי אני דתי, לא שלחתי ולא אשלח לו המלצות ובוודאי לא צילום רישיון נהיגה.

כמובן שהיו עוד דברים קטנים בראיון ,אבל אילו הדרישות. יוסי לא שאל אותי על היכולות שלי בשירות לקוחות ובמכירות,הוא הניח זאת רק מקריאה בקורות החיים.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה