יום ראשון, 20 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בעמדה סוכנות לביטוח בצהלה בצפון ת"א

ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בעמדה סוכנות לביטוח בצהלה בצפון ת"א
ביום שלישי בתחילת מאי 2012 הייתי בלשכת תעסוקה בת"א אצל מר יעקב מטרסו. קבלתי הפניה לעבודה לרפרנט ביטוח חיים בעמדה סוכנות ביטוח בשכונת צהלה בצפון ת"א. יעקב התקשר אליו האם התפקד רלבנטי ואח"כ אני דברתי איתו בקצרה ותאמנו ראיון למחרתיים ביום חמישי ב13.00 בצהרים.
בחמישי לקחתי קו 68 עד מכון מור בבני ברק ושל הליכה לכמה דקות לבית בסר תחנת האוטובוס לצהלה בצפון ת"א. בדיוק שהגעתי בסמוך ראיתי את האוטובוס עובר. חיכיתי עוד 20 דקות והבנתם שהבנתי כבר שלא אגיע בזמן.
ומלבד זאת הסוכנות ביטוח נמצאת בתוך בית פרטי ולא במשרד, ואין גם שילוט. מלבד שיש מספר כניסות לאותו מספר. כך שחפשתי מספר דקות ארוכות את המקום, וחשבתי כבר שהגעתי לכתובת הלא נכונה,עד שבעזרת השכנה הבחנתי שכתוב בשילוט קטן את המשפחה ולידו את סוכנות הביטוח.
עבר קרוב לחצי שעה לאחר הזמן, וכנראה  הסוכן ביטוח יצא לאיזה פגישה מחוץ למשרד. הוא פתח לי את דלת הבית ונכנסתי למשרד שהיה בחדר במקלט. בסוכנות עובדת אשתו של הסוכן בתחום האלמנטרי. עבדה אישה בתחום הביטוח חיים אך היא עזבה.
בתחילה אמר שאשתו תקח ממני את הפרטים ותעשה ראיון קצר,כי יש לו פגישה ואני אחרתי את הזמן ראיון , ולאחר מכן הוא חזר בו ואמר שיעשה לי את הראיון. הראיון ארך כ-20 דקות לערך.
לבקשתו הבאתי איתי קורות חיים מודפסים ואמרתי לו שקורות החיים שלו (הוא כתב עליו ,ולא שלחתי לו קורות חיים במייל או כל הודעה אחרת במייל. הוא ציין בחיוב את העבודה אצל סוכן הביטוח, את המעבר בבחינות הביטוח ואת השירות הצבאי.
השאלות היו מקצועיות ורלבנטיות, וקבלתי יחס יפה (טוב מאשר אלפי מקומות עבודה חילונים אחרים).שאלות רלבנטיות: מה רמת הידע בביטוחי חיים ומערכות? מה רמת הידע במערכות  חברות הביטוח? האם עבדתי על תוכנות ביטוח ? האם אני יודע לעבוד מהר וביעילות? מה רמת השירות שאני יכול לתת? מה השינויים בפוליסת ביטוח שבצעת? ועוד ועוד.
עניתי כמובן על השאלות והוספתי שיש כמובן דברים שלא עשיתי אצל הסוכן כמו טופס עזיבה של פיצויים בביטוח מנהלים ופנסיה (זה הסוכן בלבד עשה) וכמובן אני מוכן ללמוד דברים חדשים.
שאלה ותשובה רלבנטית חשובה מבחינתו היא כמה זמן אני מתכוון לעבוד אצלו בטווח הקצר או הארוך. עניתי לטווח הארוך ,והסברתי למה לא המשכתי לעבוד אצל סוכן הביטוח יניב מוסקוביץ , והוא אמר שאצלו אני אקבל פנסיה ותנאים טובים וגם הדרכה בהתאם. בנוסף אמר שהוא יכול גם לתת לי התמחות בביטוח על מנת שאוכל לקבל תעודת יועץ\משווק פנסיוני , מה שלא קבלתי עד היום משום סוכנות ביטוח וחברת ביטוח.
הוא שאל האם אני יכול לעשות פגישות שירות (לא מכירה, אני לא יכול בגלל החוק ותקנות הביטוח) כנראה לקולקטיבים (הוא לא פרט האם מדובר בלקוח פרטי\עסקי) ועניתי שכן. הוא ואשתו אמרו שאני צריך הופעה יותר ייצוגית (נעלים חדשות, תספורת –זה היה ביום לג בעומר)
הוא אמר שאני מאתגר אותו בלהעסיק אותי. הוא ביקש המלצות, נתתי לו את הטלפון של המרצה עו"ד צבי יוגב שעבדתי אצלו כעוזר מרצה, והוא אמר שהוא ייצור איתו קשר.
 ולבסוף נתתי את הטופס של לשכת תעסוקה והוא כתב שתשובה תנתן בשבוע הבא. אתם חושבים שהוא או אשתו התקשרו או השיבו תשובה במייל? ממש לא. וגם אני לא יצרתי איתו קשר לא בטלפון ולא במייל.
בחמישי הבא דיווחתי למר יעקב מטרסו מלשכת התעסוקה בת"א על כך ,והוא יצר קשר לבדוק מה קורה , ואשתו אמרה שהם קבלו אישה רפרנטית שמתמחית בביטוח (בפרט קולקטיבים) והם סגרו את הזמנת העבודה.
זו דוגמא למשרה שמתקבלים בה העובד\ת הכי טוב שמתאים לסוכנות ביטוח עמדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה