יום חמישי, 10 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח בת"א


ראיון עבודה לתפקיד רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח בת"א
שלחתי קורות חיים למשרה רפרנט ביטוח חיים בסוכנות ביטוח בת"א דרך אתר דרושים. למחרת התקשר אלי הסוכן ביטוח בקשר לתפקיד. שאלה מה הידע והניסיון המקצועי ולמה לא המשכתי אצל סוכן הביטוח הקודם שהכיר אותו. עובד בעיקר עם חברות ביטוח הפניקס כלל ומגדל ומנורה.  

הסברתי לו בקיצור. ולמרות שנראה מקורות חיים שאני לא עובד לטווח הארוך של שנים רבות במקום עבודה אחד (אחת הדרישות שלו), הוא התרשם לטובה והזמין אותי לראיון. קבענו לרביעי בשעה 12וחצי  ואפשר גם להקדים ל12 ורבע.

הגעתי אליו לאחר ראיון במקום אחר,המתנתי איזה חצי שעה בינתיים. עליתי לקומה 2 המתנתי מעט ליד הדלת ולחצתי על הפעמון. הסוכן פתח מייד את הדלת והציג את עצמו ואני את עצמי. אמר לי להמתין מספר דקות עד שיתפנה. במשרד יש לו עובד חרדי וגם אישה חילונית מבוגרת.

בינתיים ישבתי בעמדה ליד הדלת ועלה באפי ריח של סיגריות. הסוכן הזמין אותו למשרדו וריח הסיגריות עלה שוב באפי (גם לאחר האורור החדר שלו). הסוכן אמר לי בתחילה  שהוא מעשן כבד וחדרו משמש חדר עישון.

אמרתי לו שאני מתנצל אבל אני לא עובד עם ריח של סיגריות ,זה גם לא בריא וזה גם לא מאפשר לו לעשות את העבודה הכי טובה שיש מה שאני מתחייב לעשות בכל מקום עבודה. לא המשכתי כלל לדבר האם אני מתאים למקום, והאם אני מתאים לדרישות הסוכן.

הסוכן דבר איתי על דמי ניהול ועל מקצת הקשיים בענף, ונפרדנו לשלום. לא ציינתי את שם הסוכנות מהסיבות המובנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה