יום חמישי, 24 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני בביטוחים בחברת פלא שטח מטעם מנורה בפ"ת


ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני בביטוחים בחברת פלא שטח מטעם מנורה בפ"ת

שלחתי השבוע קורות חיים לתפקיד מוכר טלפוני בחברת מנורה במוקד חדש בפ"ת. חזר אלי ביום שלישי בצהרים בחור בשם ערן  ושאל האם האני יודע למכור, והאם תחום של מכירות ביטוח בטלפון, וביטוח תאונות אישיות מדבר אלי? עניתי שכן וזה מה שמכרתי בחברת ביטוח דקלה.

קבענו ראיון עבודה ליום רביעי בשעה 12 בצהרים בפ"ת ברחוב המכבים 17 קומה 2 בחברת פלא שטח ומסר לי את הטלפון הנייד להודעה למקרה שלא אוכל להגיע, ואמרתי שאין מצב שלא.אמר שהראיון  יארך שעה לערך .זה מעין מרכז הערכה עם הצגה עצמית וסימולציה עם אופציה של ניפוי באמצע למי שלא מתאים.

למחרת ברביעי היו לי עוד ראיונות עבודה ופספסתי את קו 76, ולקחתי את הבא ומכיוון שהאוטובוס מגיע פעם לחצי שעה ולמרות שהנהג נסע מהר יחסית ,הגעתי ב-12.20 במקום 12.00. הפקידה התקשרה אלי ב12.13 ושאלה אם אני מגיע? עניתי שכן ואני נמצא בתחנה מרכזית פ"ת ואגיע עוד 5 דקות.

מצאתי את המקום ועליתי במדרגות לקומה 2 ואמרתי שבאתי לראיון אצל ערן. ערן הגיעה וחיכתה במקום עוד מועמדת צעירה חסרת ניסיון במכירות וגם לא בתחום הביטוח עם ניסיון בפקידות.

לא היה כל הצגה עצמית, ערן כבר קרא את קורות החיים ושאל מספר שאלות רלבנטיות- למה לא קבלתי תפקיד מכירות ב-3 שנים האחרונות? עניתי שזו  שאלה טובה שצריכים לשאול את רכזות כ"א וגיוס בחברות כ"א והשמה וחברות עסקיות שלא התקשרו אלי ולא קבלו אותי לעבודה במכירות. כנראה שאני יותר מידי חכם בשבילם ומעבר לדרישות התפקיד, ואז ערן אמר אם אתה מביא מכירות והכנסות, למה זה צריך להפריע להם? אמרתי לו אני שמח שאתה מצדיק את טענותיי.

נשאלתי על הניסיון במכירות? מכירות תאונות אישיות בעיקר בדקלה חברה לביטוח, ותיאום פגישות למשווקים פנסיונים גמל והשתלמות באילון גמל ושדרוג ביטוח תרופות חברת הפניקס בסוכנות ביטוח יניב מוסקוביץ ועוד מספר שדרוגים אחרים בביטוח.

מה המקום שלך בצוות המכירות וכמה היקף המכירות. דבר שעצבן אותי שאמר 3 פעמים בסגנון שיש לי ידע בתאונות אישיות ,שלמעשה מכרתי עשרות פוליסות תאונות אישיות ועשיתי מאות שיחות עם לקוחות ואני זוכר חלק מתסריט השיחה למרות שעבר 5 שנים.

לאחר מכן הוא דבר עם הבחורה, ולבסוף אמר לה לצאת החוצה ואני נשארתי לסימלוציה מכירה בתאונות אישיות. מכיוון שלא היה לי תסריט שיחה מוכן לגמרי, אמרתי את הטענות והתשובות הנכונות להתנגדויות ,תוך שמיעה וצירוף הענין מצד הלקוח(ערן) עד שלבסוף ערן הסתכל עלי משתאה (על הדיבור המתלהב שלי לעומת הרגוע מקודם)ולא אמר עוד התנגדויות, ובכך נעצרה הסימולציה. אמר לי שתשובה תנתן היום ברביעי ואקרא לבחורה להיכנס.

ערן ציין לבסוף שמחפשים מי שיודע למכור ולא כל אחד ואחת יכול להתקבל לתפקיד (נכון, וזו הסיבה שזמנתם לראיון בחורה צעירה שאין לה כל ניסיון במכירה ובביטוח...) כמו שאתם מבינים, בפלא שטח בפ"ת אף אחד ואחת לא טרח להתקשר אלי, וכנראה לא התקבלתי לעבודה, למרות שאני יודע למכור ביטוח בצורה הכי טוב שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה