יום ראשון, 20 במאי 2012

ראיון עבודה טלפוני לשום תפקיד מבית השקעות אלטשולר שחם


ראיון עבודה טלפוני מבית השקעות אלטשולר שחם

כאשר הייתי ביום חמישי בלשכת תעסוקה אצל מר יעקב מטרסו, התקשרה אלי בחורה שהציגה את עצמה מבית השקעות אלטשולר שחם (אני מניח רכזת גיוס),ויתכן שאף התקשרה אלי בעבר.
לא כתבתי תפקיד, כי היא לא הציעה לי שום תפקיד כלשהו ולא אמרה שחזרה אלי בקשר לשליחת קורות חיים לתפקיד כלשהו.

אמרה שבית השקעות נמצא ברמת החייל בת"א,ואמרתי שאני מגיע תוך 40-50 דקות. היא שאלה איזה תפקיד אני מעונין (יכול ומתאים לעבוד בתפקידי שירות ומכירה ובק אופיס), לאיזה חברה אני מעונין לעבוד (חברה פיננסית). והוספתי שלכן עברתי מבחני ביטוח, עשיתי תואר 1 ו-2 במנהל עסקים.

שאלה איפה אני רואה את עצמי בעוד 3 שנים ? עניתי באותה חברה באותו תפקיד או עד ראש צוות. ואז שאלה האם יש לי ניסיון ניהולי כראש צוות? ואמרתי צוות קטן בצבא וגם בתנובה, וגם בקבוצת כדורסל וגם בקבוצת התנדבות וכיוצא בנוסף לתארים הניהוליים שעשיתי.

שאלה מה הזמינות שלך לעבודה? ואמרתי מיידית.  כמו שאמרה בתחילה אמרה גם לבסוף שזו רק שיחת היכרות, ואם יהיה לנו משרה רלבנטית עבורי, ייצרו איתי קשר. את אותה תשובה עם סגנון שאלות דומה קבלתי כבר ב-2 ראיונות עבודה טלפוניות קודמים מבית השקעות אלטשולר שחם,הם שומרים על עקביות...

אני מניח שבית השקעות אלטשולר שחם לא ייצרו איתי קשר לראיון עבודה עתידי בבית השקעות ברמת החיל וכל שכן לא בקבלה לעבודה. הם עכשיו מרוויחים וחושבים שזה בזכות עצמם,והם יכולים לוותר על עובד מצוין.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה