יום ראשון, 20 במאי 2012

ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית בחברת אודורו odoro מערכות בת"א


ראיון עבודה לתפקיד תמיכה טכנית בחברת אודורו odoro מערכות בת"א  

לפני שבועיים שלחתי קורות חיים למשרה חלקית בתמיכה טכנית  בחברת אודורו מערכות בת"א דרך לוח דרושים באינטרנט. ביום חמישי כאשר הייתי בלשכת תעסוקה אצל מר יעקב מטרסו, קבלתי טלפון מבחור בשם אלדר בחברה בקשר לתפקיד.

הוא אמר שהתפקיד הוא רק יומיים בשבוע: יום שישי חובה, ויום אחד בשבוע ורצוי בשעות הערב. כאשר יש תמיכה בשעות 9-19.00 . אמרתי שכרגע מתאים לי תפקיד במשרה חלקית שזה עדיף מאבטלה, וגם אם אקבל תפקיד אין עבודה בשישי וגם אפשר לעבוד 4 ימים בשבוע ולא 5 ימים, כך שאני אוכל להמשיך לעבוד בטווח הארוך יותר.

לא אמר דבר מה תומכים ואיזה תוכנה ואילו לקוחות וכיוצא.לא שאל אותי עוד שאלות רלבנטיות כלשהן.השיחה הייתה קצרה. ולבסוף אמר שהוא יקבע איתו ראיון וצריך לבדוק ביומן.

אלדר התקשר אלי מהטלפון הקווי ביום ראשון ב-17.15 לתיאום ראיון ליום רביעי  ב-15.30. התוכנה מיועדת למזכירות רפואיות ולרופאים. כמובן שאצטרך ללמוד את התוכנה בהתאם. כתובת החברה היא המסגר 56 ת"א קומה 1. כתבתי בשיחה הראשונה את שם החברה על ניר, אך לא כתבתי כראוי ולא שמתי לב שזה שם החברה(ראו הערת הכותבת למטה).

ביום רביעי לקחתי קו 68 לת"א. ב15.15 התקשר אלי אלעד ושאל אם אני מגיע? אמרתי שכן ואני נמצא כבר ליד רחוב המסגר ואגיע עוד 5 דקות. ירדתי בבית מעריב והלכתי ברגל. חציתי את רחוב המסגר ועליתי לקומה 1 (המדרגות צרות ומתאימות לאדם וחצי) וצלצלתי בפעמון. אלדר קבל את פני ואמר לי שהראיון יהיה עוד כמה דקות ואעשה קפה מהמטבחון ממול.

במטבחון אין כוסות או כפיות פלסטיק. יש כוסות מחרס וכפיות ממתכת בלבד וצריך לרחוץ אותם. יש קפה שחור בלבד וסוכר. שתיתי בכוס קפה עם קצת חלב לאחר שיחת סמול טוק עם בחורה שעובדת בחברה. וכמובן רחצתי את הכוס והכפית לאחר מכן.

הוזמנתי לחדר של אלדר ,ולאחר דקה נכנס מנההל בעיר בחברה בשם אפי. ולמרות שאמר שהוא יהיה 2 דקות, הוא למעשה ניהל את הראיון  שארך 20 דקות פלוס ואלדר שתק ולא שאל שאלות. אלדר הוא ראש צוות בתמיכה.

נשאלתי איזה עבודה אני מחפש, איזה תחום עבודה (תמיכה, שירות, מכירה, בק אופיס)היא היתרון היחסי שלך שאתה עושה הכי טוב, על התפקיד האחרון.מה חושב עלי המרצה (התפקיד האחרון עוזר מרצה באקדמיה), מה הרקע הטכני שלי, האם עסקתי בכתיבת קוד\בנית אתר אינטרנט לאחרונה,אם אני אראה קוד תכנות- האם אני אבין מה כתוב. מה אני יכול לומר בנוסף על עצמי-תכונות ויכולות.

אמרתי שאני מעונין לעבוד לטווח הארוך, ולא לחודש חודשיים. התקבלתי למספר עבודות אך הבנתי שלא יכול לעבוד שם לטווח של יותר משנה, מלבד שאני לא רוצה לחזור על הטעויות במקומות עבודה קודמים: חוסר תשלום שכר, אי תשלום שכר בזמן,יחס לא טוב מהמנהל ובטיפול בעובדים, חוסר עקביות בנהלים ועוד.

אפי תיאם ציפיות ואמר שהתפקיד הוא גיבוי לצוות הקים- יש עובד במשרה מלאה ויש חצי. אני עובד ביום שישי ,וכמה שעות באמצע השבוע ביום- יומיים.למרות שיש סידור עבודה, אין ימים קבועים ואין שעות קבועות, יתכן שהזימון לבוא לעבודה יהיה יום לפני או אפילו באותו יום במקרה של מחלה\ולת"םוכיוצא.

ולבסוף מה אני יכול לומר על עצמי שהחברה צריכה לדעת. לא דובר על שכר,לא דובר על איזה תוכנה או לקוחות אני מטפל, במה בכלל החברה עוסקת ואלו לקוחות יש לה?,אני מניח שהם מניחים שאני צריך לבדוק את רקע החברה והם לא צריכים לספר לי על כך.

נאמר,שזה לא הראיון האחרון. אני כרגע המרואיין הראשון ויהיו עוד מועמדים ,אקבל תשובה בשבוע הבא. אני משאיר לכם את החשיבה הספקולטיבית  האם התקבלתי לעבודה או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה