יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח הפניקס בגבעת שמואל

ראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות בחברת ביטוח הפניקס בגבעת שמואל
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים למספר תפקידים להרבה חברות דרך אתרי דרושים באינטרנט כמו גובמאסטר גובנט ודרושים.  
בהמשך לראיון עבודה לתפקיד שירות לקוחות  בחברת ביטוח הפניקס בת"א ב2008 , שלחתי גם לחברת ביטוח הפניקס לממספר תפקידים מגוונים: שירות לקוחות, מכירות טלפוניות,מכירות שטח, בקאופיס ועוד. מפני שיש לי השכלה וניסיון תעסוקתי ,וכל אחד מתפקידים אילו אני יכול לבצע על הצד הטוב ביותר.
עברתי ראיון עבודה אצל אילה רבין מנהלת השמה ב"היבט אנושי" שהציעה לי תפקיד שירות לקוחות חסכון ארוך טווח (חא"ט) בחברת הביטוח הפניקס בגבעת שמואל. לאחר מספר ימים היא אמרה שהתפקיד לא רלבנטי, כי הפניקס קבלה מספר מועמדים שהיא צריכה, מה שהתברר לי שהיה נכון.(השאלה האם זה היה נכון גם לפני הראיון, או שנועד רק להשגת קורות חיים? עד כה לא התקשרה אלי למשרות מתאימות בביטוח,היא מצפה שאני אתקשר כנראה)
התקשרה אלי רכזת כ"א מחברת כ"א והציעה לי תפקיד מכירות שטח למתמחים בביטוח בחברת הביטוח הפניקס. מכיוון שכבר שלחתי קורות חיים להפניקס,היא לא יכלה להמשיך איתי בתהליך מול חברת הביטוח, אך הפניקס לא הציעו לי תפקיד זה.
ביום שני-שלישי התקשרה אלי רכזת כ"א מחברת ביטוח הפניקס והציעה לי תפקיד שירות לקוחות בריאות ושיניים בהפניקס בגבעת שמואל. והזמינה אותי לראיון עבודה במיידי עם אורנה ביום רביעי בשעה 11 בבוקר ברחוב רחבעם זאבי בגבעת שמואל בית עמיטק מול קוקה קולה בבני ברק על כביש גהה.
לא היה כלל ראיון טלפוני לסינון ראשוני מלבד וידוא פרטים ופרטי הפגישה. כנראה  שהפניקס הייתה צריכה להתחיל קורס בראשון הקרוב ולא היה מספיק מועמדים מתאימים, ולכן היה בהלה למועמדים ראויים.
יצאתי מהבית 10 וחצי ועליתי על קו 68  20 דקות נסיעה ועוד 5 דקות הליכה והגעתי בזמן.בבית עמיטק יש שומר מרכזי בקומת קרקע ושאל למבוקשי,אמרתי שבאתי לאורנה מהפניקס. הוא התקשר והודיע לה.
המתנתי בעמידה רבע שעה! עד שהיא ירדה ואמרה שיכולתי לשבת (יש ספסל עץ,עדיף לעמוד),עלינו במדרגות לקומה 1 ,והיא נתנה דף אחד למלא שהכיל בעיקר פרטים אישיים. עלה איתנו בחור שהגיע להראל טכנולוגיות והתבלל עד שראה את הדף והבחין בטעות.
מה שהתברר לי אח"כ , שאורנה היא בעצם מנהלת משאבי אנוש של הפניקס פור יו (fn4u) בגבעת שמואל. לאחר מכן  אמרה לי לעלות לקומה 2 במדרגות לראיון אישי עם המנהלת צוות בריאות מרב.על הדלת כתוב שירות לקוחות.  עבר עוד 10 דקות, ומרב מתקשרת אלי ושואלת איפה אני ואמרתי  מחכה מחוץ ,לאחר דקה-דקותיים היא יצאה והכניסה אותי פנימה. אפשר להיכנס בדלת רק עם כרטיס עובד.
לאחר שהניחה קורות החיים שלי לפניה, השאלה שנשאלה היא ספר לי על עצמך ולמה אתה מתאים לתפקיד. ספרה קצת על התפקיד ומה כלול. הייתה אינטרקציה טובה ועניתי על השאלות.
מכיוון שאני בעל תואר שני עם ידע בביטוח, היא לקחה אותי למנהלת שלה למנהלת הצוות בריאות אבישג,ונשאלתי כמו ב2008 למה בעל תואר שני מעונין בתפקיד שירות. הסתיים הראיון ושולחתי לבית.
לאחר מספר דקות שכבר הגעתי לתחנת האוטובוס, מתקשרת אלי אורנה ואומרת ששכחו לעשות לי מבחן אמינות ואני צריך לחזור. חזרתי, שוב המתנתי 10 דקות עד שאורנה ירדה לקומת קרקע למשרד ליד קבלת קהל .
היא בקשה מספר טלפון של ממליץ ,ונתתי לה את הטלפון של ראש הצוות בכלל ה-1. היא הכינה את מבחן האמינות. ,אחרי שאתה מסיים מבחן אמינות,אתה יכול ללכת.מבחן אמינות לקח כ20 דקות ,עשיתי אותו מהר.הצפי חצי שעה.
זמן ראיון עבודה התחיל ב11 והסתיים ב13 ועשרה !  ומהרתי לראיון הבא באור יהודה. לקחתי קו 164 עד צומת מסובים ואח"כ 59. כמובן שאחרתי. באמצע הראיון אורנה התקשרה אלי ולא יכולתי לענות וקבלתי הודעת sms  מאורנה לצור איתה קשר.
התקשרתי אליה לאחר הראיון, ואמרה לי שהיא הצליחה לדבר עם המנהלת שלי בכלל והיא מאד התרשמה וחזרה שוב לשאול האם יש לי קרובים שעובדים בהפניקס ואמרתי שלא. היא אמרה לי שהתקבלתי לעבודה. נשמעתי מופתע והיא שאלה למה, אמרתי כי אמרת לי שתתנו תשובה רק מחר ולא היום.
היא בקשה שאבוא עכשו למשרדי הפניקס ואחתום על חוזה עבודה. השעה 14 ורבע ואמרתי לה שעדין לא אכלתי צהרים ואני מותש מראיונות ונסיעות היום, ואבוא מחר. אמרה שאבוא מחר ב12 לחתום על הניירת והחוזה.
הגעתי מחר בחמישי ב12 לקומת קרקע בקבלת קהל וחיכיתי שוב ,עדה רכזת כ"א נתנה לי המסמכים וחתמתי על המסמכים ,קראתי את החוזה הארוך של הפניקס. מכיל הכל, אבל לא כתוב בו כמה דברים. עדה אמרה לי לחתום בר"ת על כל דף והיא גם חתמה על החוזה.
זהו, מתחילים קורס ביום ראשון למשך שבועיים ורק ביטוחי בריאות ללא שיניים.  

תגובה 1: