יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

ראיון עבודה טלפוני לתפקיד תיאום פגישות למנהלי תיקים בבית השקעות אפסילון בת"א

ראיון עבודה טלפוני  לתפקיד תיאום פגישות למנהלי תיקים בבית השקעות אפסילון בת"א
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מתאם פגישות . לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
התקשרה אלי רכזת כ"א\מנהלת  מבית השקעות אפסילון לגבי תפקיד של תיאום פגישות למנהלי תיקים לגבי תיקי השקעות בלבד. ובקשה לתאם ראיון עבודה. משרדי בית השקעות אפסילון ממוקמים בת"א בקניון רמת אביב  במגדלי משרדים קומה 7. לא הייתי שם מעולם, וצריך לנסוע ב2 אוטובוסים. היא אמרה לי שאני מפסיד שלא בקרתי בקניון רמת אביב עד כה...
הסכמתי להיפגש, אך בהתאם שאלתי מה שעות העבודה ומה אפשרות ההשתכרות הממוצע של נציג תיאום פגישות. משמרת של 6-7 ביום ,לא רצתה לומר מה השכר השעתי, ומשכורת של 5000 ש"ח לחודש לערך. מקבלים לפגישה מתואמת 30-40 ש"ח ,על פגישה שהלקוח סוגר תיק השקעות מקבלים עמלה דומה.
התנאים האלו לא מתאימים עבורי. ואמרתי לה זאת. ואמרתי שאני יכול לעשות גם תפקיד של מכירות\בקאופיס או כל עבודה אחרת,על מנת לקבל יותר. שאלתי כמה מצפים לעשות פגישות בחודש? מצפים ל20+  ולא ל40.  כי הדרישות לפגישה יותר גבוהות, לא לכל אחד יש 300 אלף ש"ח ומעלה  פנויים להשקעה בבית השקעות.
היא אמרה לבסוף, שאגיע לראיון, ואז היא תתרשם ממני, ואז תוכל לעשות מאמץ כדי להתאים לי משרה מתאימה עם משכורת בהתאם. אמרתי לה שאני מצטער אך יש לי כל יום 4 ראיונות עבודה ואני  בעצם מוותר על 2-3 ראיונות עבודה אחרים מתאימים כדי להיפגש איתה. היא אמרה שהיא לא צריכה לנהל משא ומתן \להתחנן שאגיע לראיון. אם אין לך זמן פנוי בלו"ז העמוס שלך להגיע לראיון עבודה גם בבית השקעות אפסילון.
אם תרצה תגיע ,ואם לאו מאחלת לי בהצלחה. אחלתי לה גם הצלחה, ובזה נגמרה השיחה.

תגובה 1: