יום שני, 25 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי בריאות ותאונות לסוכנות הביטוח פרטנרס בפ"ת

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני לסוכנות הביטוח פרטנרס בפ"ת
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
קבלתי טלפון מתומר מנהל המוקד בסוכנות הביטוח פרטנרס בפ"ת (ליד תחנה מרכזית) לגבי תפקיד של מוכר טלפוני של ביטוח תאונות ובריאות של חברת הביטוח כלל בעיקר.קבעתי איתו ראיון לשעה 13 בצהרים. (לאחריו ב14 קבעתי עוד ראיון בסוכנות ביטוח אשל בפ"ת)
השכר 25 ש"ח לשעה, לאחר 3 חודשים זה עולה ל27 ש"ח לשעה. בראיון עבודה נמסר העמלות  של 100% ,125% ,150%  של 20 ו30 ו40 אלף פרמיה שנתית בהתאמה.  שעת עבודה:9-15 ,אפשר להוסיף עוד שעה בהתאם לתפוקה.
יש קורס של כמה ימים, והוא יתחיל בהתאם לגיוס העובדים. הוא מעונין בעובדים איכותיים,ושלא יצטרך לגייס ולפטר עובדים,אלא כמה שפחות לאורך זמן. מעונין בעובד שעובד ללא בעיות משמעת ולא מבזבז זמן עבודה בדיבורים ושירותים ושתיה וכיוצא.
עשינו סימולציה למכירה של תאונות אישיות, בהתאם למכירה של ביטוח בחברת הראל, הוא טען שהוא צעיר עם ביטוח קים בביטוח ישיר ורצה לבטל.הסברתי את היתרונות בתוכנית בהראל לעומת ביטוח ישיר גם במחיר וגם בכיסויים, עד שהוא קטע את הסימולציה עם חיוך .
התקשר אלי לאחר הראיון למחרת ,ובישר לי שהתקבלתי לעבודה, והקורס יתחיל בעוד שבוע ביום רביעי לאחר תשעה באב. הוא מתקשר אלי שבוע הבא בשני ואמר לי שקורס נדחה בעוד שבוע. חיכיתי עוד שבוע והתחלתי את הקורס.
בקורס היו 2 בנות צעירות :20 ו22, ובחור צעיר טבח מהקריה בן 21. עברתי את הקורס ,אך לא המשכתי במכירות.   היתה בת שעבדה שם שעשיתי את הראיון, אך לאחר פתיחת הקורס תומר החליט שהיא לא מתאימה לתפקיד (ואכן לא מתאימה!)ופיטר אותה. הטבח לאחר חצי שבוע קורס הבין שתפקיד מכירה בטלפון לא מתאים לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה