יום שני, 25 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד שירות ומכירה טלפוני בחברת rent a phone בבני ברק

ראיון עבודה לתפקיד שירות ומכירה טלפוני בחברת  rent a phone  בבני ברק
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים לתפקידי מכירה טלפוני ותיאום פגישות. התקשר אלי אדם שיש לו מספר לקוחות עסקיים והציע לי משרה בחברת  שנמצאת בבני ברק ברחוב בר כוכבא 23 קומה 12 .הוא התקשר אלי בבוקר וקבע לי ראיון בו ביום בצהרים.  התפקיד למכור סים למי שנוסע לחו"ל ,וגם לקבל קריאות מלקוחות שרכשו סים ונמצאים בחו"ל לגבי תקלות. ויש עוד בתיאור התפקיד.
התפקיד במשרה מלאה ויש צורך בכוננות בשישי ובמוצ"ש. הנקודה שאותו אדם לא אמר במפורש שמדובר עד קרוב לכניסת השבת ובמוצאי שבת ממש לפי הלוח. כך שאת התפקיד לא יכולים לעשות דתיים וחרדים.
הייתי בראיון אחר בפתח תקוה אצל משווק בזק והראיון לקח קרוב לשעה ולכן איחרתי קרוב לחצי שעה למועד הראיון, התקשרתי למראיינת והסברתי לה את המצב, ושאלתי האם אפשר להגיע בכל זאת. אמרה שכן, אך יתכן שלא תהיה במשרד ואחכה לה כמה דקות. נסעתי בקו 1 .
ירדתי במכון מור והלכתי כמה דקות ברגל, הגעתי לבנין ולא מצאתי את המשרד, כי בבנין אין רק 2 צדדים מ2 צידי המעלית, יש לכל 4 צדדים משרדים. כך שהתקשרתי למשרד וענתה בחורה ,אמרה שתצא החוצה ותלווה אותי. במקרה אדם (עם מכנסים קצרים וטי שירט)שעבד בקצה השני הלך לשירותים שנמצא בדרך, ואותה בחורה שאלה האם הוא בא לראיון עבודה, אני הייתי אחריו,ואמרת לה שזה אני.
נכנסתי איתה למשרד, הבחורה המראיינת לא הייתה,והיא הציעה לי כוס מים ולשבת. הראיון לא היה במשרד אישי אלא במשרד הכללי. שנכנסה המראיינת המבוגרת היא התפלאה,והבנתי מייד למה. התפקיד לא מתאים לחרדים כאמור לעיל.
היא אמרה שהם צריכים לפנות למי שמעבירים להם את המועמדים וקורות החיים שיקפידו לומר זאת,על מנת למנוע עגמת נפש מצד המועמדים ומצד המראיינת. הם צודקים לחלוטין.

התקשרתי אח"כ לאותו אדם, אותו אדם התנהג בטבעיות כאילו לא התקשרו אליו מהחברה, כאילו שהוא מסר לי את כל המידע והכל בסדר, למרות שלא התקבלתי כצפוי. 

תגובה 1: