יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות בחברת התקוה מרכז למימוש זכויות בבני ברק

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות בחברת התקוה מרכז למימוש זכויות בבני ברק 
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מתאם פגישות . לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
התקשר אלי שחר שהוא מנהל המוקד בחברת תקוה מרכז למימוש זכויות (כמו להבדיל זכותי או לבנת פורן) לגבי ביטוח לאומי, מס הכנסה וחברות ביטוח  ועוד. התפקיד תיאום פגישות למומחי זכויות  ללקוחות פוטנציאלים ורלבנטים לגבי מימוש זכויותיהם. הפגישה בבית הלקוח בעיקר או גם במשרדי החברה.
מרכז מימוש זכויות התקוה נמצאת ברחוב בן גוריון  32  בנין אפק קומה 3 ברמת גן. שעות עבודה 6-7  שעות, יש משמרת בוקר ויש משמרת ערב וצריך לתת 2 משמרות ערב. בינתיים יש רק משמרת מ9 וחצי עד 16. שכר לשעה 30 ש"ח ויש עמלות גבוהות על תיאום פגישות מתקיימות וגם על סגירת פגישות ע"י מומחה זכויות. קבענו ראיון עבודה ליום חמישי שעה 15.
כאמור בפוסט הקודם בראיון למוכר טלפוני בפוליביט,סיימתי את הראיון של ב15.40 לערך. המעלית בבנין אפק מוזרה ואיטית, חיכיתי דקה והיא עוד לא ירדה. העדפתי כבר לעלות ברגל 3 קומות ובהתאם גם לרדת ברגל. צלצלתי בפעמון, אך לא היה צריך הדלת הייתה פתוחה, אדם שחיכה ליד המעלית עם 2 נשים פתח לי אותה (כנראה הוא עובד שם,מתברר שהוא המומחה זכויות שקובעים לו פגישות)
נכנסתי ושחר היה בפתח, הוא כיבד אותי במים קרים, ולאחר ששתיתי במהירות ,נתן לי עוד כוס גדולה, ואמר שאם אני רוצה שאשתה עוד (אכן יש לו רגישו לזולת לעומת אחרים). אכן סבלתי מהחום והזיעה, אך 2 כוסות מספקים.
נכנסו לחדר והוא הפעיל מזגן והוריד קצת את הטמפרטורה (רגיש כבר אמרתי?), והתחלנו את הראיון. כאמור התפקיד כמו שכתבתי לעיל בראיון הטלפוני. הראיון היא קצר ותמציתי, שאל אותי אם יש לי שאלות? בהתאם לרשותו, שאלתי שאלות לגבי התפקיד והשכר.
יש צפי ל4 פגישות ביום עד ל2 מינימום. (כלומר לפחות 40 מתקיימות בחודש) יש עמלות גבוהות בהתאם לכמה פגישות קובעים וגם כמה פגישות מתקיימות ביום.התגמול המירבי הוא על 3 פגישות, יש על 2 פגישות. על פגישה אחת ביום לא מקבלים כלום. על 4 פגישות ומעלה ביום מקבלים כמו 3, כנראה שזה תיאורטי שיהיו 4 ומעלה וממילא התגמול על 3 פגישות הוא גבוה. למעשה עכשו תגמול גבוה גם ל4 ביום
בהתאם לעמלות, לקבוע פגישות זה לא כ"כ פשוט כי ברור שיש מיעוט שזה רלבנטי עבורו (מי שלא חולה\עבר תאונה\סיעודי \נכה וכיוצא), ולכן יש שכר גבוה, צריכים גם לשכנע לקוחות רלבנטים שצריך לממש זכויות שאנחנו התקווה נוכל לעזור לו לעומת אחרים.. כמובן מי שלא יודע לקבוע פגישות, לא ימשיך בעבודה (ויש כמה כאלה).
שחר מנהל המוקד,והוא נשמע מקצועי עם יחסי אנוש. במוקד יש עוד עובדים,ועכשו מגייסים עוד כמה עובדים.בהסתכלות שטחית ראיתי שיש כמה עובדים חרדים (מתברר שהם במוקד שני של גיוס תרומות). שאלתי מה אחוזי הסגירה של הסוכן (שלא ידפקו אותי כמו בכלל הראשון עם אחוזי סגירה נמוכה) ,בסיכום קבלתי רושם שאפשר לקבל 2000-3000 ש"ח עמלות בחודש בקלות ואפשר להגיע גם ל6000.
אמר שאין צורך בסימולציה לגבי תיאום פגישות, כי אני רואה שאתה אדם מקצועי ועבדת כבר בתיאום פגישה ,מכל מקום אמרתי לו שנעשה ועשינו סימולציה קצרה. אמר שההדרכה תהיה אישית ע"י שחר.
בסוף הראיון אמר שיתקשר אלי מחר או ביום ראשון  בין אם התשובה חיובית ובין אם התשובה שלילית.  משפת הגוף הבנתי שהתשובה חיובית, אבל הוא לא מעונין להגיד לי זאת במיידי. לאחר מספר שעות באותו יום בערב הוא התקשר לומר לי שהתקבלתי לעבודה. שאלתי אותו מתי מתחילים לעבוד, ואמר ביום שלישי שבוע הבא בשעה 9.30.
שיהיה בהצלחה ובשעה טובה. התחלתי עם עוד שני בחורים טובים שיודעים למכור. מי שרוצה לבדוק ולממש זכויות מוזמן ליצור קשר איתי בטלפון או במייל.
למה לא המשכתי בעבודה ? 
1.הגעתי בשלישי ב9.15 . קבלתי חוזה עבודה. בחוזה עבודה לא כתוב כלום לגבי גובה העמלות, אלא כתוב שהשכר לפחות 30 ש"ח לשעה עם העמלות. ואם לא יהיו כלל עמלות זה לא ייחשב כהרעת תנאים (שמחייבת את המעסיק לשלם פיצויים אם העובד התפטר ועבד למעלה משנה).היה סירוב מוחלט מצד שחר לכתוב עמלות בחוזה העבודה וטען שהעמלות תמיד יהיו גבוהות ולא נמוכות.
2.בנוסף עובד מצוין במכירות שהתחיל איתי עזב לאחר יומיים,ביום הראשון עשה 4 פגישות, וביום השני כלום מ200 שיחות.
3.
אפשר להתקשר 150-200 פעם ב6 שעות עבודה ולא לעשות פגישה אחת!  מאגר לקוחות גרוע!
4.מאגר לקוחות נכון רק מבחינת הטלפון הנייד,אין שם נכון ולא כתובת ,קבעתי כבר פגישה עם לקוח מנתניה ומכיוון שלא היה לי השם שלו הוא ביטל הפגישה.
5.שחר המנהל לא רצה לטרוח להתקשר ללקוח שדברתי איתו כדי לסגור פגישה (ולא רצה לטרוח גם לעתיד, 100% פגישה אנחנו עושים והוא לא מתערב)
6.חדר השירותים לא נקי ואין מנקה.
7.אי אפשר לדבר בקול בטלפון, וכל הזמן אומרים לך להוריד את הקול.כי יש עוד עובדים, שגם אותם עובדים מדברים בקול.
8.החברה קיימת רק 3 חודשים לערך.אני מעונין בחברה יותר ותיקה עם גב כלכלי. זאת לא אמר שחר בראיון.

הדבר הגרוע שבינתיים אין תיקון של הדברים האלו למרות תלונות חוזרות ונשנות. הדבר הטוב שיש לפחות שמקבלים לידים שאפשר לקבוע פגישה 2-4 ביום.מחציתם לא שווים כלום, או שהם בצפון או בדרום ואי אפשר לקבוע פגישה למרות שזה רלבנטי.

תגובה 1: