יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

תנאי השכר לתפקיד שירות לקוחות בריאות בחברת ביטוח הפניקס

תנאי השכר לתפקיד שירות לקוחות בריאות בחברת ביטוח הפניקס
התנאים נכתבו על סמך חוזה עבודה אישי.
שעות עבודה: א-ה  8-16  או 9-17 , כאשר צריך להגיע רבע שעה לפני המשמרת,וכאשר יש שיחות צוות אחרי המשמרת ,וכן לחזור טלפונית ללקוחות בתור העבודה לאחר המשמרת ,כך שהמשמרת יכולה להגיע ל9 שעות ביום ויותר. מכל מקום צריך לבקש אישור ממנהל משמרת על שעות נוספות (לפי חוזה עבודה והחוק).
בחוזה עבודה כתוב גם עבודה ביום שישי – מצב תיאורטי ,כי אין עבודה ביום שישי. יתכן שיהיה בעתיד. בחוזה כתוב ימי חופשה 10 ימים לפי עובד 5 ימים בשבוע, ולא 14 ימים לפי עובד 6 ימים בשבוע.
אורך משמרת: 7-8 שעות, יש משרת אם של 6 וחצי-7 שעות,תמיד מתחילה ב8 בבוקר. כתוב שיש עבודה עד 20 בערב ויש עבודה במשמרות וצריך לתת משמרת ערב- תיאורטי. היה בעבר בהפניקס מענה עד 20 בערב,אך נציגים ותיקים בודדים נתנו מענה
חודש עבודה: החודש בחברות הביטוח הוא לא מ1-31 לחודש ,אלא מ18 ועד 17 בחודש הבא. והשכר משולם ביום האחרון (30 או 31 ) בכל חודש. תגמולי מכירות הוא מ1-31 לחודש ומשולם בחודש העוקב הבא.
שכר: 2 ש"ח לערך מעל שכר מינימום (25 ש"ח כיום) כולל בתקופת ההכשרה(קורס). אחרי חצי שנה באישור מנהל 26 ש"ח, ואחרי שנה 27 ש"ח.
תגמול יעדי שירות: למי שעונה 7 שיחות בשעה ומקבל ציון 90% על איכות שיחת שירות ועוד כמה תנאים זניחים שכל נציג יכול לעמוד בהם – מקבל 900 ש"ח! בחברות ביטוח אחרות זה נע בין 300-600 ש"ח בלבד. וזה למי שעומד ב100% מהיעדים. אם עמדת ב150% מהיעד שלך, אתה מקבל 1350 ש"ח.
שימו לב, גם אם עמדתם ב50% מהיעד עדין אתם מקבלים תגמול של 450 ש"ח!  במקום שיפטרו אתכם במיידית על חוסר עבודה...אני מניח שזה לא יכול להיות לאורך חודשים רבים שתעמדו בחצי תגמול ותשארו בחברה.
כרטיס נוכחות: באחריות העובד להחתים כרטיס ולבדוק במערכות הנוכחות כניסה ויציאה ,כנ"ל לגבי מחלה וכיוצא.ולדאוג  לזאת לפני שהחודש נגמר ב18 לחודש,אחרת לא תקבל כסף,או תקבל רק בחודש הבא.
מחלה: יום וחצי על כך חודש כקבוע בחוק. על היום הראשון לא מקבלים כלום כחוק, ביום השני מקבלים 100% (ולא 75% במקסימום שכתוב בחוק)
נסיעות: החזר לפי חופשי חודשי כקבוע בחוק.
הבראה: לאחר שנה מקבלים 5 ימי הבראה (מקבלים מעבר לצו ההרחבה)
 תקופת התחייבות: יש קורס של שבועיים עד חודש. השכר משולם ויש עלות הכשרה.זמן ההתחייבות הוא עד שנה. אולם סכומי ההתחייבות במקרה של התפטרות הם זניחים יחסית. עד 3 חודשים-1000 ש"ח. 4-9 חודשים 750 ש"ח. 10-12חודשים 500 ש"ח. כמובן שאם הפניקס מפטר אותך,אין קנס התחייבות. כך שאם אתה רוצה להתפטר,אפשר לגרום בקלות שיפטרו אותך.
פנסיה וקרן השתלמות וביטוח בריאות (לאחר שנה): פנסיה חובה כקבוע בחוק. יש תוספת פנסיה לאחר שנה. יש קרן השתלמות בגובה 2% מהשכר כל שנה עולה באחוז עד תקרה של 6%. ויש ביטוח בריאות מורחב של הפניקס.
קידום: אחרי שנה-שנה וחצי יש אפשרות להתקדם לתפקידים אחרים בהפניקס ,כמו נציג בכיר,רפרנט ,מיישב תביעות. לא כתוב דבר מזה בחוזה העבודה.
חופשה: כאמור יש 10 ימים בשנה (שבועיים לא כולל שישי ושבת),אפשר לצאת לשבוע שלם,והשאר יוםאו יומיים חופש.חובה לנצל את רוב ימי החופש באותה שנה! מי שלא מנצל,לא יכול לנצל אותם בשנה הבאה!
בחוזה העבודה חסרים עוד דברים רלבנטים לפחות 3, תנסו למצוא אותם לבד


תגובה 1: