יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות ביטוח ופיננסים לסוכני שטח בפלטיניום השקעות בת"א

ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות ביטוח ופיננסים לסוכני שטח בפלטיניום השקעות בת"א
שלחתי קורות חיים דרך אתרים גובמאסטר וגובנט. קבלתי טלפון מכרמית(שמתברר לי שהיא מנהלת המשרד) מפלטיניום השקעות לגבי ראיון עבודה לתפקיד תיאום פגישות לגבי ביטוחים ופנסיה ופיננסים ללקוחות, 5 שעות עבודה בשעות הערב בלבד ולא הבוקר,25 ש"ח לשעה,העמלות ימסרו בראיון אם בכלל.
הכתובת: רחוב יגאל אלון 57  קומה 3 באשדר 2000  בת"א (ליד הסינרמה). מסרתי פרטים לגבי הניסיון התעסוקתי ומה אני מחפש. היא טענה שהסוכנות היא כמו משפחה וצריכים עובד אחד או שנים. הראיון עם המנכ"ל ובהתאם ללו"ז שלו.
היא רצתה לקבוע איתי למחרת ביום חמישי  בשעה 16, אך מכיוון שהיו לי ראיונות עבודה ב15בבני ברק ,לא הייתי בטוח שאוכל להגיע בזמן ,ולכן סיכמתי איתה שאגיע לראיון עד 16.10 ,(16.30 המנכ"ל יוצא לפגישה) ואם לא אוכל אתקשר אליה ונתאם לזמן אחר.
כצפוי הראיונות התארכו אז התקשרתי אליה ב15.40 שלא אוכל להגיע.לאחר מכן קבענו שנקבע פגישה ליום שני הקרוב בשעה 15.30 . ביום ראשון בצהרים התקשרתי לוודא שהכל בסדר. כרמית התקשרה אלי בשני בבוקר שאי אפשר ב15.30 כי יש שינוי בלוז של המנכ"ל ואם אוכל להגיע ל16.30 -17 . סיכמתי שאגיע ב17.
סיימתי מוקדם ראיון ,והאוטובוס גם הגיע מהר וגם נסע מהר, כך שהצלחתי להגיע ב16.35 למקום.בכניסה למקום מלבד שומר על כסא-אין כלום!  התקשרתי לכרמית ואמרתי שהגעתי והאם אפשר  לעלות ולהקדים את הראיון. היא אמרה לי לעלות למעלה ופלטיניום השקעות מול המעלית.
עליתי וכרמית אמרה לי לשבת בחדר ישיבות עד שהראיון יתחיל ובהמשך נתנה לי מים קרים (היה לה שיחה) ,בהתחלה עמדתי כמה דקות כי בחדר היה סוכן שדבר בטלפון ולא רציתי להפריע עד שסיים השיחה.
השעון הראה קרוב ל17 ואין זכר למנכ"ל, 17.05 וכלום, כרמית כל כמה דקות אמרה שתכף הוא יגיע והראיון יתחיל. ב17.10 לערך נכנס למשרד, אבל מתברר שראיון עם מועמד לעבודה שנקבע ל17 והוא מאחר - לא דחופה עבורו . אותו סוכן )כמדומני פיני שוורץ) דבר איתו 20 דקות! לגבי נושא פנסיוני של פנסיה ופיצויים ,וכרמית גם איתו במשרד שמעה.
שמעתי את כל הדברים,כי הם דיברו בקול רם. המתנתי בסבלנות עד שהדיון הסתיים ,עד חוסר סבלנות שהגיע השעה  17.25 . עמדתי ממושבי והלכתי לכיוון הדלת לצאת החוצה ולרדת במעלית. כרמית הייתה בכניסה לחדר וראתה שיצאתי.הלכה אחרי ואמרה שהראיון "מתחיל" ואכנס (אותם דברים היא אמרה לפני 20 דקות). אמרתי קצרות שיש לי התחייבויות קודמות ונכנסתי למעלית.
בדיעבד אם הייתי יודע שהשעה תתארך,הייתי הולך כבר ב17 ורבע. לא הייתי נכנס לראיון  ולא הייתי מסכים לעבוד במקום עבודה כזה, גם אם הייתי מתקבל לעבודה במיידי לאחר התייחסות מזלזלת כזאת. 
אני לא צריך לכעוס ולומר דברים כלפי מי שעשה לי דבר לא טוב. אז אומר הדברים כאן שהייתי אומר להם:
קבענו פגישה לשעה 17 ולא ל17 וחצי. הסכמתי להזיז היום בהתראה קצרה את הראיון מ15.30 ל17 ובעקבות כך בטלתי ראיון והזזתי ראיון לשעה יותר מוקדמת כדי להגיע בזמן לראיון כאן. ואין מה לדבר שהגעתי 25 דקות לפני הזמן והמתנתי.
לא התנצלתם על האיחור,ובהתאם גם לא הודעתם לי שהראיון לא יהיה במועד. יש הרגשה כאילו אני חייב להמתין גם חצי שעה ויותר עד שהוד מעלתו המנכ"ל יתפנה מ"עיסוקיו" הרבים ,כדי להתפנות לכמה דקות ראיון.
אתם לא מכבדים אותי ולא את זמני ולא את ההשתדלותי להגיע בזמן. אתם לא מכבדים את המועמדים לעבודה שיכולים להיות עובדים שלכם.  אני לא רוצה לחשוב שאתם לא מעונינים ממילא לא לקבל מועמד חרדי (ואיך שאני נראה) למשרד ומכאן הזלזול,כי אני לא חלק "מהמשפחה".
ובדרך אגב, אם הייתם טורחים לשאול\לשתף  אותי לגבי מה שדברתם וקשקשתם 20 דקות ,הייתי נותן תשובה מפורטת בכמה דקות ,אבדתם בקלות עובד מצוין שיכול לקדם את העסקים שלכם וכמה יותר תרוויחו כסף ,אבל בחרתם בזלזול ודברים אחרים.
את מה שכתבתי כאן ,שלחתי להם בהודעה בצור קשר באתר, לא קבלתי כל תגובה.
אז אם אתם לקוחות קיימים של פלטיניום השקעות ,כדאי שתעשו מינוי סוכן לסוכן אחר שנותן יותר שירות ומקצועיות .אם אתם לא לקוחות קימים,תעשו לעצמכם טובה ואל תבחרו בהם.
האתר של פלטיניום השקעות  http://www.platinum-invest.co.il/  באודות- הצוות המוביל אפשר לקבל פירוט לגבי הנפשות הפועלות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה