יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר פרונטלי אצל משווק הוט בקניון קרית אונו

ראיון עבודה לתפקיד מוכר פרונטלי אצל משווק הוט בקניון קרית אונו
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני\פרונטלי. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
קבלתי טלפון מבחורה (עד היום אני לא יודע את שם המשווק) שקבלה קורות חיים שלי לגבי תפקיד מכירות פרונטליות לגבי עבודה בקניון קרית אונו אצל משווק הוט לתפקיד מוכר פרונטלי של מוצרי הוט: מכשירי סלולר, טריפל הוט, טלוויזיה, טלפוניה קווית, טלפוניה סלולרי (ניוד וחידוש) ואינטרנט.
מכיוון שאני גר בקרית אונו, היא חושבת שזה יכול להתאים לי בפרט שעבדתי ב012 מובייל וסלקום בתחום הסלולר והאינטרנט.קבעה איתי ראיון על מנהל הסניף (בחור רוסי)למחרת בשעה 11 בבוקר. אם אני עובר את הראיון עם המנהל ,אני צריך לבוא לראיון  עם המנהל בנתניה ושם אני חותם על המסמכים כולל חוזה עבודה.
והתקשרה לתזכר שוב שאני מגיע. הגעתי קצת לפני הזמן,מקום העבודה הוא לא חנות אלא דוכן (כמו שיש לסלקום ואורנג בקניון קרית אונו). העובד אמר שהמנהל בחוץ מעשן וחיכיתי שיחזור, הוא הגיע לחצנו יד ויצאנו החוצה מהקניון לשבת על שולחן וכסאות של ארומה.
מדובר במשרה של 6 שעות ,משמרת בוקר ומשמרת ערב. בשעות הצהרים אין כמעט מכירות.בד"כ יש 2 מוכרים בעמדה. אחד שיתן שירות והשני שייצוד לקוחות ומכירות מחוץ לדוכן. אמר לי שיש אפשרות למכור בטלפון ללקוחות.
ברור שיש מכירות לכל אחד, כי מדובר בקניון ולקוחות עוברים ומתענינים או שמענינים אותם וזה פרונטלי והרבה יותר קל למכור. השאלה כמה מוכרים.
אצל המשווק יש בעיקר עובדים שרואים את העבודה כעבודת מעבר ולא עבודה קבועה לאורך שנים, כך שחסרים מנהלים אצל משווק הוט, ואם אתה תתמיד לאורך זמן ותראה ביצועי מכירה,תוכל להתמנות כמנהל סניף. הייתה אחת שעבדה בקניון קרית אונו והתמנתה להיות מנהלת בניף בקניון סביונים ביהוד.
מה לגבי השכר ? יש שכר בסיס 25 ש"ח לשעה, ויש עמלות על מכירות. לא משנה איזה מכשיר סלולר אתה מוכר, העמלה דומה ,ולכן אין מוטיבציה למכור מכשירים יקרים, אלא אפילו מכשירים שעולים 500-800  ש"ח בלבד. יש מכירות לטלוויזיה כ100 ש"ח עמלה.
עמלה של 30 ש"ח לניוד סלולר והכי מעט זה טלפוניה קווית. השאיפה זה למכור טריפל.הציפיות המכירה היא מכשיר סלולרי כל יום וחצי וגם טלוויזיה כל יום וחצי, מלבד סלולר ואינטרנט . מעונינים בכמה שיותר מכירות.
יש מה להרחיב מעבר,אבל נסתפק בזה . אמר לי המנהל (מה הניסיון שלו בתחום ומה עשה בעבר ומה עושים העובדים) ומבחינתו התקבלתי לעבודה והוא יעביר זאת למטה בנתניה.
התקשרה אלי בחורה בצהרים והזמינה אותי להגיע לנתניה. אמרתי שאני מעדיף בשעות הצהרים ולא הבוקר כמו שהיא רצתה בתחילה, כדי שאוכל לבדוק היכן המקום ומה אמצעי התחבורה.
נקבע ליום ראשון ב12 (ולא ב13) ברחוב המלאכה 8 אזור תעשיה חדש בנתניה בנין דן אביב כניסה ב קומת כניסה. מצטער אבל אני לא נוסע מחוץ לגבול ת"א-פ"ת אפילו באופן חד פעמי, וגם לא לקורס כולל לא לבנק פועלים בשפיים ולא סלקום בנתניה ולא הוט ביקום וכיוצא.
התקשרה אלי בראשון ב10 בבוקר ושאלה האם אני בא, אמרתי שאני עדין חושב על זה ,בתגובה היא אמרה שהיא מבטלת את הזימון ואת המועמדות לעבודה בהתאם ונתקה.
אני לא יכול לעבוד בהוט, כי אני לא יכול למכור טלוויזיה(וגם אינטרנט ללא סינון לחילונים זה בעיה) ,מה שחייבים למכור ואין ויתורים
אני לא יכול לעבוד בקניון כאשר מולי יש נשים בלבוש חשוף ולא צנוע בעיקר בקיץ.

תגובה 1: