יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי כלל בסאנדיל מטעם ניוקום סוכנות ביטוח

ראיון עבודה לתפקיד מוכר טלפוני ביטוחי כלל בסאנדיל  מטעם ניוקום סוכנות ביטוח
באוגוסט 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
קבלתי טלפון מטלפון נייד לקראת הצהרים שעה 11,מכיוון שהייתי בתחבורה ציבורית בראשל"צ לקראת ראיון עבודה בעדי ביטוחים (בפוסט הקודם) לא יכולתי לענות.לאחר שירדתי  מהאוטובוס ומצאתי את הבנין של סוכנות הביטוח והגעתי רבע שעה לפני הזמן, יכולתי לעשות מספר טלפונים.
התקשרתי וענתה שרית. אמרה שקבלה את קורות חיים שלי לתפקיד מוכר טלפוני בתחום ביטוח תאונות אישיות ובריאות, והחברה היא סאנדיל והיא משווק של חברת הביטוח כלל.
קבעתי איתה ראיון עבודה לאותו יום בשעה 14  ברחוב בן גוריון ברמת גן קומה 3. מסרה לי קוד הכניסה לבנין.הראיון עם סיגלית מנהלת המוקד והיכן המוקד יושב בקומה, לא כ"כ הבנתי ההסבר. (שעה 14 התאים טוב לראיונות עבודה ב14 וחצי ו15 שנקבעו קודם וכולם באותו אזור!).
סיימתי את הראיון בראשל"צ וחזרתי הבייתה בקו 139 ,אכלתי משהו לצהרים ונסעתי בקו 70 עד מכון מור בבני ברק (לא בקו 68 שהנהג ברח ולא פתח הדלת,עשיתי לו תנועת נו נו),ןהלכתי קצת ברגל כמה דקות. הגעתי בזמן.
עליתי לקומה 3 ,מקום נראה יפה ומסודר,לא הייתי בטוח שהמוקד מצד שמאל ,ולכן התקשרתי לשרית לנייד,והיא יצאה החוצה. הפנים נראו מוכרות, ואכן שרית וסיגלית היו המנהלות במוקד 012 מובייל אצל משווק אחר שעבד לצידנו כאשר עבדתי בניוקום מרקטינג שהיה משווק 012 מובייל.
אמרתי לה זאת בתחילת הראיון, והקרח הופשר. הוסבר על העבודות האחרונות בסלולר ומה התוצאות ועל הניסיון בביטוח ,כולל שאני מכיר את הפוליסות של כלל כולל החדשות.
שאלה אותי שאלה רצינית: מה אתה צריך (או מה חסר לך)על מנת להצליח יותר למכור? מה אני יכולה לעשות על מנת שתמכור יותר?  מה  ההתנגדויות של הלקוח הכי קשות מבחינתי. ועניתי כמובן. אמרה שהיא שומעת אדם שמבין במכירות ,נתנה כמה תשובות קצרות למה שהעליתי.
שעות עבודה:9-15  שכר 25 ש"ח לשעה. אחרי חצי שנה 30 ש"ח לשעה, אם עומדים ביעדים.  למעלה מ2000 ש"ח פרמיה ,העמלה היא 150% .
בשורה התחתונה התקבלתי לעבודה,תגיע ביום ראשון בשעה 9 בבוקר. יש עוד עובדים חדשים.
הייתי מעונין שסיגלית תהיה המנהלת שלי והסכמתי למכור ביטוח של כלל, אולם אני לא מעונין לעבוד אצל משווק שיכול לסגור את העסק כמו בול שירותים שעבדתי אצלו כמשווק סלקום וביטוחי בריאות  בהראל.
בנוסף בול שירותים עבד כמשווק הראל מטעם סוכנות הביטוח ניוקום. בול שירותים לא שלמה שכר\משכורות האחרונה לעובדים- לא שעות ולא עמלות שמסתכמות באלפי ש"ח לכל עובד במינימום. וניוקום התנערה מבול שירותים ולא הסכימה לשלם חלק מעמלות לעובדים.
ולכן למרות שהתקבלתי לעבודה על מנהלת טובה ועם תנאי שכר טובים,אני לא מעונין לעבוד עבור סוכנות ביטוח ניוקום  ולא אצל משווק .
ביום ראשון לא הגעתי, ולא התקשרו אלי לשאול למה לא באתי לעבודה   


תגובה 1: