יום שני, 25 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות בחברת טלמיטינג בשבילך בת"א

ראיון עבודה לתפקיד מתאם פגישות בחברת טלמיטינג בשבילך בת"א
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מתאם פגישות. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
התקשר אלי צחי לוי המנהל בחברת טלמיטינג בשבילך,שאל על ניסיון תעסוקתי עבודות אחרונות ומה הסיבה שעזבתי, והזמין אותי לראיון עבודה בחמישי בשעה 14 ברחוב הנציב 29 קומה אחרונה בת"א ליד בית קלקא לתפקיד מתאם פגישות. מסר מספר טלפון לכל תקלה או שינוי.ומסר לעלות במעלית עד קומה 4 ולעלות במדרגות.אין מעלית לקומה אחרונה.
החברה טלמיטינג בשבילך היא מתווך בין עסקים לעסקים בעיקר בין מנהלים בכירים בחברות. מקבלים הזמנות מעסקים לתיאום פגישות והתפקיד לתאם כמה שיותר פגישות איכותיות. לדוגמא: שמאים מעונינים בפגישה עם מנהלים בחברות בניה\מוסכים\רכב וכיוצא.
בעקבות ראיון עבודה בפלא שטח בפ"ת שהתעכב חצי שעה התקשרתי אליו והודעתי לו שכנראה אאחר לראיון ואגיע ב14 ורבע לערך. לקחתי קו 1 לראשונה. הגעתי והלכתי ברגל והגעתי ב14.20. ועדין לא אכלתי ארוחת צהרים עד שבאתי לבית ב16 לערך
  הגעתי ונכנסתי, צחי קיבל את פניי. מסתבר שהמשרד היה מחולק ל2: המשרד  של צחי, והמשרד של התיאום.היה דלת סגורה כך שאי אפשר לראות ולא להתרשם מה יש במשרד השני . במשרד הצטרף מנהל הצוות במוקד, היו כמה עובדים. וסה"כ מקבלים עובד אחד ועוד חודש-חודשיים עוד עובד, בהתאם להזמנות מהעסקים.
שכר 27 ש"ח לשעה.5-6 שעות עבודה, שעות העבודה 9-15 לערך,אין אפשרות לעבוד בערב,זה עסקים שעובדים ביום ולא בערב.  מצפים לעשות 4 פגישות ביום ועל כך משלמים שכר בסיס ,כך שלא מקבלים עמלה על 88 פגישות לפי חישוב של 4*22 ימי עבודה. מעבר לכך מקבלים 40 ש"ח לפגישה. על פגישה שנסגרת לא מקבלים עמלה!
אפשר להגיע בקושי ל5 אלף ש"ח בחודש. שכר לא הוגן כלל. לא יודע האם הוא מתכוון ברצינות שהציע זאת , או שרק רצה שאני לא אסכים לתנאים או שאסכים ויקבל עובד מצוין בשכר נמוך.
דברתי איתו לגבי העבודה ב012 מובייל וסלקום ועל בול שירותים בביטוח שסגר ולא שילם משכורת,על הניסיון בתיאום פגישות בכלל ובאיילון. בשלב זה מנהל הצוות אמר שצריך לחזור למוקד. דברתי לגבי מה אני מצפה ממקום עבודה, ולמה בחור עם תואר 1 ו2 במנהל עסקים שולח קורות חיים לתפקיד זה (אפליה מבנית)
בקיצור, עד היום לא קבלתי כל טלפון האם התקבלתי או לא.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה