יום שני, 25 באוגוסט 2014

ראיון עבודה לתפקיד מתאם מכירות בסוכנות הביטוח אשל בפ"ת

ראיון  עבודה לתפקיד מתאם מכירות בסוכנות הביטוח אשל בפ"ת
ביולי 2014 שלחתי קורות חיים דרך גובמאסטר לתפקידים של מוכר טלפוני. לעיתים אני בוחר גם באופציה של האתר של שליחה של קורות חיים למשרות דומות,כי אני לא אוכל לשלוח קורות חיים לכולם,הן מבחינת הזמן והן מבחינת למצוא אותם.
התקשרה אלי בחורה בשם סיון לגבי תפקיד של מתאם מכירות בסוכנות ביטוח אשל ברחוב שמשון בנין אולימפיה 2 (ליד הקניון הגדול) בפ"ת. יש להם מוכרים טלפונים והם מעונינים בגיוס של 2 מתאמי מכירות למוכרים הטלפונים.
מה הבדל בין מתאם מכירות לבין מוכר טלפוני? מתאם מכירות טלפוני מתקשר לעסקים ולעצמאים וללקוחות פרטיים, שואל ומברר לגבי הביטוח,אם אין-להציע חדש, ואם יש-להציע החלפה. אם הלקוח מעונין ,מתאם המכירות מעביר את השיחה למוכר הטלפוני שיסגור עסקה עם הלקוח. ברור שלא כל שיחה נסגרת למרות הענין.
אמרתי לה שאני מעונין להיות מוכר טלפוני של ביטוח ולא רק מתאם מכירות, האם יש אפשרות להיות מוכר טלפוני. אמרה שיש אפשרות אבל בתחילה צריך להיות מתאם מכירות וזה מה שאנו מחפשים.
השכר 5000 ש"ח ומעלה על 6-7 שעות עבודה.אך לא נמסר לגבי סכומי העמלות רק בראיון. קבעתי ראיון ב14 בצהרים עם אורי מנהל המכירות .היה לי ראיון אחר בפ"ת אצל סוכנות ביטוח פרטנרס ב13 בצהרים כמובא בפוסט הבא.
הגעתי לפני הזמן ,ראיתי סוכנות אשל למטה,עליתי מעלית לקומה 4 ולא מצאתי , כי לא היה כלל שילוט בדלת ולא הייתי בטוח שזה כאן.חיפשתי כמה דקות בכל הקומה, עד שנוכחתי בכמה עובדים שיצאו למעלית ושאלתי היכן סוכנות אשל? ענו שכאן בדלת שמאלה ימינה מהמעלית.  
נכנסתי משרד קטן יפה מחולק יפה ל3. עמדתי בפתח ולא נכנסתי,היו שם רק עובדים צעירים ,ועובדים שרצו עם הצעות ביטוח. חיכיתי כמה דקות, עד שאורי התפנה מעיסוקיו עם העובדים.
אורי לבש מכנסי ברמודה עד הברך וחולצה קצרה.ואכל ירקות (במקרה שלנו גמבה אדומה). הוא אמר שצפוף כאן ויצאנו החוצה והוא המשיך לאכול גמבה  והלך לכיוון המעלית לכיוון הכניסה, בדרך למעלית והחוצה מלבד המעלית הוא דיבר לגבי הסוכנות ולגבי התפקיד, הוא שאל האם זה נוח לי?  במעלית הוא המשיך לאכול והציע לי חתיכת גמבה (הבנות במעלית צחקו עליו). הזוי לחלוטין.
יצאנו מהמעלית וחשבנו שהולכים למשרד ,אבל התברר שהוא רצה לקיים את הראיון בחוץ תחת כיפת השמיים. הוא לא חידש דבר מעבר שדברתי עם סיון ,אמר שהוא הבן של בעל הסוכנות וממשיך דרכו, יש לו מוקד והוא עובד עם כמה חברות ביטוח כמו הראל ואיילון ,ויש לו הצלחה במכירות במוקד הטלפוני,  עדיף מפגישות עם סוכן שטח בבית הלקוח.
השכר 25 ש"ח לשעה. על כל תיאום מכירה שנסגרת בלבד ע"י המוכר הטלפוני מקבלים 40 ש"ח, לא משנה כמה המכירה. והוא טען שיש לו עובדים מתחת ל20 שעושים משכורת של כ6000 ש"ח- לא מציאותי ,הוא צריך לפחות 60 סגירות בחודש!  ולעשות יותר שעות עבודה.
אמרתי לו שקשה להגיע אצלו  ל6000 ש"ח ומעלה. כרגיל כל סוכן שמצפה שהעובד יסגור כמה שיותר, הוא טען שכנראה אני לא יכול למכור הרבה\אני מוכן להסתפק בפחות עמלות ופחות משכורת בסך הכל ,מה שלא נכון כמובן.

בסיכום אמרתי לו שאני מעונין להרוויח יותר כסף ,מעונין לקבל 100% מהמכירה ולא פירורים מהמוכר שסוגר. בנוסף שאני יכול לעשות יותר סגירות.  ונפרדנו כך. 

תגובה 1: