יום ראשון, 1 ביוני 2014

האם כדאי לצעירים מגיל 40 ומטה להצטרף לביטוח סיעודי בקופות החולים?

האם כדאי לצעירים מגיל 40 ומטה להצטרף לביטוח סיעודי בקופות החולים?
בהמשך לפוסט הקודם היתרונות והחסרונות של ביטוח סיעודי בקופת חולים לעומת חברות ביטוח ,נוכל לקבל תשובה ברורה האם כדאי לצעירים להצטרף לביטוח סיעודי בקופות החולים? התשובה היא שאין כדאיות בקופות חולים ועדיף לגמרי בחברת ביטוח,בפרט שמדובר בילדים מתחת לגיל 18. 
יש התחייבות ארוכת טווח לתשלום ביטוח סיעודי ואי אפשר לדעת מתי אדם יהיה סיעודי בגיל 50,70 או 90 אם בכלל.וחייב לשלם ולא להפסיק עד שאתה סיעודי אחרת אין לך שום זכויות. אף אחד לא מתחייב שאכן יהיה לנו כסף לשלם בגיל מבוגר או בגיל פנסיה כאשר אין לנו הכנסות ואין לנו פנסיה.
צעיר מתחיל לקבל כסף ופיצוי חודשי מחברת ביטוח, כאשר הוא לא יכול לבצע 3מתוך 6 פעולות או 2 מתוך 6, לעומת קופות חולים שזה רק 5 מתוך 6. הוא מקבל את הכסף פיצוי חודשי בחברת הביטוח לפני שהוא מקבל מקופות החולים. כמובן שבהתאם שהתביעה בקופות חולים הרבה יותר קשה להוכחה מאשר בחברת הביטוח, ולעיתים מגיעים לבית משפט ומקבלים את הכסף לאחר זמן ארוך (מה שלא משפר את מצבו הנפשי של האדם הסיעודי שזכאי לקבל פיצוי לאחר ששילם כל השנים) במקום לקבל את הכסף במיידי. 
צעיר יכול לשלם 20-30 שנה בחברת ביטוח ולהפסיק לשלם. צעיר יכול לקבוע איזה סכום פיצוי חודשי ולאיזה תקופה ארוכה יותר הוא רוצה לקבל ולהפסיק לשלם בהתאם מתי שהוא רוצה ,והוא יכול בהתאם להוריד ולהעלות את סכום התשלום החודשי והפיצוי החודשי (בכפוף להצהרת בריאות),צעיר יכול לקבל בפרמיה קבועה סכום פיצוי שגם בגיל פנסיה הוא יכול לשלם כל חודש ולא להפסיק. וכאמור אין גם כדאיות כלכלית לתשלום 40-60 שנה לפחות גם במחיר נמוך כדי לקבל 4000 ש"ח לחודש ל5 שנים בלבד. כאשר אפשר לקבל 10 אלף ש"ח בחודש לכל החיים בפרמיה קבועה של 100 ש"ח בחודש לאורך 30-40 שנה במקסימום. 


לקבלת ייעוץ מקצועי ושירות מצוין בנושא ביטוח סיעודי ושאר ביטוחי בריאות וחיים ומחלות ותאונות, אפשר לפנות לאיל מהדב מומחה ביטוחי בריאות וחיים בטלפון 0525968568

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה