יום שבת, 14 ביוני 2014

כפל ביטוחים בתאונות אישיות בחברות הביטוח ובעיקר הישירות

כפל ביטוחים בתאונות אישיות בחברות הביטוח  ובעיקר הישירות
בד"כ בחברות הביטוח ובהראל בפרט יש בביטוח תאונות אישיות בכיסויים הבאים: מוות מתאונה, נכות מתאונה(בשניהם תוך שנה מהתאונה),סיעודי (לאחר 3 חודשי המתנה),שברים , כוויות,ויום אשפוז בבית חולים עד חצי שנה.
בחברות ביטוח הישירות(aig,ביטוח ישיר) יש כיסוי חלקי בתאונות אישיות :יש תוכניות ללא סיעודי ולא נכות מתאונה.במקום נכות יש קטיעת איברים. יש תוכנית ללא הצהרת בריאות כלשהי : מוות מתאונה ויום אשפוז בבית חולים,ועוד קומבינות אחרות של כיסוי חלקי.אין תוכנית תאונות אישיות מלאה במחיר זול!
יש תוכניות שנציגי מכירות בחברות ביטוח הישירות מתאימות לגיל עם כיסויים חלקיים.מה קורה כאשר האדם גדל וצריך כיסויים יותר רלבנטים,או כאשר הלקוח רוצה להגדיל את הכיסויים בתוכנית הביטוח  ? מה קורה כאשר נציג מכירות רוצה להגדיל את נתח המכירה של הלקוח וצריך להציע לו עוד ביטוח? 
מה שקורה שנציג מכירות טלפוני מתקשר ללקוח שלו, ואומר לו שיש הרחבה לכיסוי, שדרוג לכיסוי ,תוספת לכיסוי או כל מילה אחרת שהלקוח יבין שיש דבר חדש וכדאי לו להוסיף את הכיסוי החדש. לקוחות aig וביטוח ישיר -כמה פעמים התקשרו אליכם והציעו לכםעדכון\שדרוג\הרחבה\תוספת ועוד? 
חברות הביטוח הישירות מלכתחילה לא מציעות ללקוחות את התוכנית המלאה, אלא בעיקר את התוכנית החלקית,למרות שלכאורה החברה מרוויחה פחות מתוכנית חלקית לעומת מלאה.איך היא מרוויחה? כמו שאמרנו מציעים ללקוח תוספת לתוכנית המלאה כך שתהיה מלאה. 
מכיוון שאין תוכנית שהיא רק שברים וכוויות או נכות ,או רק אשפוז וכיוצא ,תלוי איזה קומבינה של תוכנית תאונות אישיות יש ללקוח, ולכן שימו לב מוסיפים לו תוכנית שלמה! או לפחות תוכנית חלקית נוספת , ולא רק מה שחסר לו. מה שיוצר כפל ביטוחים. מה שזה אומר שלפעמים הלקוח משלם עוד 50-100% על התוכנית הנוספת, ולא רק תוספת של 20% לערך .
למה הלקוחות לא מבטלים ולא רואים את החשבון החדש שהוא יקר משמעותית ? כי לא שמים לב לחשבון שמורידים בכרטיס האשראי או בהו"ק. עד ששמים לב עובר הרבה זמן של חודשים ואפילו שנים.עד העדכון הבא של נציג המכירות. ומזה חברות הביטוח הישירות מתפרנסות. 

תגובה 1: