יום שני, 9 ביוני 2014

קבלת הצעה מביטוח ישיר או aig? קבל הצעה זולה יותר ממני

קבלת הצעה מביטוח ישיר או aig? קבל הצעה זולה יותר ממני
חברת ביטוח ישיר או aig הם חברות ביטוח ללא סוכנים אלא נציגי מכירה ללא רישיון פנסיוני (מלבד כמה עובדים שמחזיקים ברישיון פנסיוני כקבוע בחוק,אחרת לא יכולים להציע ביטוח).חברות ביטוח עם סוכנים,עיקר הפרסום נעשה ע"י סוכני ביטוח,וגם עיקר המכירות.מכיוון שלחברות ביטוח ישירות אין סוכנים אלא נציגים טלפונים \שטח בלבד ,הם חייבים כלי פרסום המוניים כמו טלוויזיה ורדיו, על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. 
הפרסום לגבי ביטוחים לעומת סוכני ביטוח - קבלת הצעה מסוכן ביטוח? בוא קבל אצלנו הצעה. אם אצל הסוכן קבלת זול יותר תקבל את ההפרש (בטח ממש מאמין שאקבל את ההפרש, הרבה רשתות מזון כתבו זאת בפרסום, עד היום לא קבלתי שום הפרש עם שום מוצר..ברור שהכוונה שתקבל את הביטוח במחיר של הסוכן ותהיה בחברת הביטוח הישירה ולא אצל הסוכן ביטוח).
חברת הביטוח לא מדברת איתך על הכיסויים שאתה מקבל בפוליסה\בתוכנית ביטוח שלך, היא מדרת רק על המחיר. ולמה? כ אין בעיה לתת מחיר זול,השאלה מה מקבלים תמורת המחיר הזול?ובד"כ מקבלים הרבה פחות.צריך להשוות בין הכיסויים. בחברת ביטוח הראל יש בוודאי יותר כיסויים מחברת ביטוח ישיר או aig . אדרבא ,אשמח לשמוע על כיסוי שיש להם ואין בהראל, וגם במחיר זול יותר.
אז גם אני מציע לכם את אותה פרסומת של חברות ביטוח הישירות  -יש לך ביטוח בביטוח ישיר או aig ? או שקבלת הצעת ביטוח חיים\בריאות\אובדן כושר עבודה\נכות תעסוקתית\תאונות אישיות\מחלות קשות\סיעוד מנציג טלפוני או מסוכן שטח ללא רישיון ? בוא תקבל ממני הצעה או ביטוח הרבה יותר זול, וגם עם יותר כיסויים!! הבטחה של 100% ! למה 100% לא פחות? כי בדקנו את התוכניות של ביטוח ישיר וaig לעומת מה שאני מציע בהראל חברה לביטוח וזה התוצאה שקבלתי. 
כך שאם אתם נמצאים בביטוח ישיר או בaig אתם וודאי זורקים כסף לחברת ביטוח ישירה על חינם ומקבלים גם פחות,הרבה פחות.
על איזה ביטוחים אני מדבר? אני לא מדבר על ביטוח רכב או דירה או עסק (שמכונה ביטוח אלמנטרי) ,אלא על תוכניות ביטוח חיים,בריאות,סיעודי, מחלות קשות ותאונות אישיות, אובדן כושר עבודה ונכות תעסוקתית.
כיום אני עובד בסוכנות ביטוח שעובדת בשיתוף פעולה מלא עם חברת הביטוח הראל, בעבר עבדתי במספר תפקידים (נציג שירות, נציג מכירות, תיאום פגישות רפרנט ועוד) בכמה חברות ביטוח כמו דקלה, איילון,הפניקס, כלל ,וגם בכמה סוכניות ביטוח שעבדו עם הפניקס כלל והראל .אני עובד כנציג מכירות טלפוני ופרונטלי בסוכנות,עברתי את מבחני הביטוח של משרד האוצר ורשות ני"ע כבר ב2007 , וקבלתי היתר מיוחד להציע ביטוחים ללקוחות בהנחה ניכרת.
כמה הנחה ניכרת אפשר ללקוח בנוסף למחיר זול יותר מביטוח ישיר או aig? אפשרי 10% עד 30% ! בהתאם לפרמיה. ככל שהפרמיה יותר גבוהה כך ההנחה יותר גדולה, ובהתאם גם לכמות הלידים שאקבל. לקוח שיתן מספר כמות לידים שגם תעשה אצלי ביטוחים יזכה לעוד הנחה. אם אתם חושבים שחברות הביטוח הישירות נותנות הנחות באופן חופשי, אתם טועים ובגדול!לא נותנים הנחות כלל או הנחה מזערית. ההנחה שהם נותנים בעיקר זה ירידה בכיסוי ובהתאם במחיר. 
למה בעצם אתה צריך את ההנחה ? שאלה טיפשית לא? כנראה שלא,עובדה שאתם נמצאים עדין במקום שאתם משלמים יותר כסף עם פחות כיסויים ועם פחות שירות ואין סוכן שדואג לכם בתביעה מול חברת הביטוח ותאלצו ללכת לבית משפט בתיעה כדי לקבל כסף עם עו"ד שיקח לך מה שזכית. אתה מעונין בחברת ביטוח שמשלמת רק 60% מהתביעות? כי זה מה שבחרת
לא רק שתקבלו אצלי גם יותר כיסויים במחיר יותר זול, אלא לעיתים שגם תוכלו לרכוש יותר כיסויים באותו מחיר, כמו לגבי ביטוח סיעודי תוכלו לרכוש פיצוי חודשי גבוה יותר,או לחילופין לרכוש עוד ביטוח שמקודם לא יכולתם לרכוש מחוסר תקציב,ועכשיו יש כסף גם לזה. 
אם אתם שבויים או התחתנתם עם חברת ביטוח ישירה ורוצים להישאר אצלו ? זה גם בסדר, רק שתדעו שאתם פריאריים ועוזרים סוציאלים של חברות הביטוח הישירות 
בנוסף תקבלו אצלי ייעוץ מקצועי וגם שירות מצוין, לא רק לפני רכישת הביטוחים אלא בעיקר לאחריה. אני זמין מ8-22 בערב לטובת הלקוחות לעומת חברת הביטוח שזמינה מ9-17 וזהו שלא בטוח שמטפלים ואין אדם אחר שמטפל בך. 
אז למה אתם מחכים? אפשר לפנות לאיל מהדב מומחה ביטוחי בריאות וחיים בטלפון 0525968568 או במייל  eyalm34@gmail.com 

תגובה 1: