יום שבת, 14 ביוני 2014

יתרונות ביטוח תאונות אישיות בחברת הביטוח הראל על שאר חברות הביטוח המתחרות

יתרונות ביטוח תאונות אישיות בחברת הביטוח הראל  על שאר חברות הביטוח המתחרות
בד"כ בחברות הביטוח ובהראל בפרט יש בביטוח תאונות אישיות בכיסויים הבאים: מוות מתאונה, נכות מתאונה(בשניהם תוך שנה מהתאונה),סיעודי (לאחר 3 חודשי המתנה),שברים , כוויות,ויום אשפוז בבית חולים עד חצי שנה.
בחברות ביטוח הישירות(aig,ביטוח ישיר) יש כיסוי חלקי בתאונות אישיות :יש תוכניות ללא סיעודי ולא נכות מתאונה. יש תוכנית ללא הצהרת בריאות כלשהי : מוות מתאונה ויום אשפוז בבית חולים,ועוד קומבינות אחרות של כיסוי חלקי.אין תוכנית תאונות אישיות מלאה במחיר זול!
בהראל בנכות יש גם אובדן תפקוד ביד או רגל או לא שומע ולא רואה. בחברות ביטוח ישירות כמו aig יש רק קטיעת אברים ואין נכות. בנוסף יש נכות מתואמת מה שלא מופיע ברשימת הנכות. 
חלק מחברות הביטוח יש כיסוי גם לפינוי באמבולנס לאחר תאונה לבית חולים ,כאשר הלקוח לא התאשפז (יש בחברת ביטוח הראל ), או כן התאשפז (בחברות ביטוח אחרות). יש לציין  שלקוח שהתאשפז בבית חולים לאחר תאונה ופונה באמבולנס לבית החולים ממקום התאונה מקבל החזר מקופת החולים ולא צריך בשביל זה ביטוח (מה שנקרא כפל ביטוחים)ומשלם פרמיה על דבר שלא צריך לשלם. 
כיסויים חדשים בחברת ביטוח הראל שאין בשאר חברות הביטוח בתאונות אישיות : 
שכר אחות פרטית החל מהיום השישי לאשפוז ועד חצי שנה
הוצאות שהייה של קרוב מדרגה ראשונה בבית מלון בקרבת בית חולים במקרה של אשפוז ארוך,מעל 10 ימים וחצי שנה.
כיסוי לטיפולי פיזיותרפיה ו/או טיפולי רפואה משלימה לאחר תאונה – עד 10 טיפולים. השתתפות עצמית 20% או כיסוי ל80% מהטיפול. בנוסף למה שמקבלים דרך קופת חולים או דרך ביטוח בריאות למי שיש.יש אפשרות לבדוק אצל מי מקבלים שירות טוב יותר ומה ההשתתפות העצמית הגבוהה יותר.ורלבנטי כאשר רוצים יותר טיפולים בפרק זמן קצר יותר ,ודרך הביטוח או קופת חולים זה לא אפשרי. אפשרות לקמבן 2 מטפלים או 2 טיפולים שונים של רפואה משלימה. 
פינוי אווירי (במסוק\מטוס) בין בתי חולים כאשר הלקוח מאושפז בבית חולים כתוצאה מתאונה ורוצים להעביר אותו לבית חולים אחר. לדוגמא כאשר בית חולים אחר מטפל בבעיה או יותר מומחה לבעיה הרפואית. 
כיסויים ייחודיים לילדים (עד גיל 21)
ראשית יש לציין שרק בהראל יש אפשרות לעשות תאונות אישיות לילדים בלבד ללא ההורים!. בחברות ביטוח אחרות חייבים לצרף אבא או אימא אן כל בוגר כדי לצרף קטינים פחות מגיל 21. בהראל גיל הילדים עד גיל 21 ולא 18. יש אפשרות הקפאה בזמן הצבא. 
פיצוי עקב היעדרות מבחינות בגרות או מגן לאחר תאונה.
- השתתפות בטיפולים פסיכולוגיים לאחר אירוע קשה - מות של קרוב משפחה. עד 75% מעלות פסיכולוג
- כיסוי למקרה ביטוח הנגרם כתוצאה מפעילות ספורט (חובבנית), במסגרת אגודת ספורט אשר אין שכר לצידה.
- כאשר 2 ההורים מתים מתאונה יחד,וגם הילד בפוליסה תאונות אישיות והוא המוטב של ההורים ,הוא מקבל פיצוי 150% מהרשום בפוליסה לגבי ההורים. כלומר בתוכנית זהב שסכום פיצוי 100 אלף ש"ח לכל הורה יקבל 300 אלף ש"ח במקום 200 אלף ש"ח. 
יש אפשרות לבטל החרגה של אופנוע וטרקטורון,וכן ספורט אתגרי, ע"י תוספת תשלום בהתאם לתוכנית. ככל שהתוכנית יותר יקרה כך תשלום ההחרגה גדול יותר. אם לא משלמים תוספת החרגה , תאונות באופנוע וטרקטורון וספורט אתגרי לא מכוסה בפוליסה בהתאם לרשימת החריגים.
יתרונות נוספות בתוכנית תאונות אישיות בהראל 
- הכיסוי תקף בחו"ל. יש כיסוי לטרור , חברות אחרות אין כיסוי לטרור, זה מוחרג בפוליסה
- אין תוספת עיסוק ולמה משנה באיזה סוג עבודה או סיכון לתאונות המבוטח עובד. בחברות ביטוח אחרות יש תוספת עיסוק שגם יכול להגיע ל150% במחיר! 
- יש כיסוי תאונה ללא החרגה לאופניים תקינים (לא אופניים לא חוקיים שנוסע כמו אופנוע),  ופעילות חדר כושר מכוסה
לקבלת ייעוץ מקצועי ועשית תוכניות ביטוח וקבלת שירות מצוין ,צרו קשר. טלפון 0525-968568 איל מהדב. מומחה ביטוחי בריאות וחיים   או במייל  eyalm34@gmail.com  

תגובה 1: